2021-09-21, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kantor11
Ok tog en massage, köpte efter massagen ett presentkort på 1000 kr fick ett nummer som jag skulle skicka till swishade 1000 kr för det efter massagen, senare ångrade jag köpet av presentkortet och fick mina pengar swishade åter. Telefonnumret jag swishade till stod på en person med enskild firma Inte direkt kopplad till massage företaget men inom samma kategori massage o hälsa.
Problemet är att jag gjort bort mig o helt enkelt klarar jag inte av o gå runt o vänta på att någon ska höra av sig o säga att jag är misstänkt för sexköp, kommer självklart neka. Men som sagt vad är sannolikheten att det skulle hända med dom knappa uppgifterna som polis tex har.

Om dom nu bara har en Swish för massage till företaget och sen en Swish till någon inom samma Segment som sedan swishats tillbaka för ånger av presentkortet.
Citera
2021-09-21, 14:37
Medlem
Citat:
Gick för en massage på en thaimassage, swishade för massage sen klantade jag mig o swishade 1000 kr till ett annat nr, men kom på att det var dumt så jag krävde en Swish tillbaka på dom 1000 kr o fick det några timmar senare. så det jag betalt är 500 kr för massagen, jag vet allt blev konstigt men kan jag åka ditt för något ?

För vaddå? Finns det bara en rimlig förklaring ooooom någon skulle få för sig att titta på transaktionerna så är det lungt.

För ingen är väl så dum att den swischar när det sker nåot olagligt.
Citera
2021-09-21, 15:43
Medlem
4-hand med extra allt var en grym upplevelse. Jag fick allt jag kunde önska. Jag kommer definitivt att göra om detta. Skulle dock vilja prova ett nytt par. Inte för att de var dåliga på någon sätt utan bara för känslan av något nytt. Nu ska jag leta lite.

Citat:
Ursprungligen postat av Belsebub999
Mina högt ställda förväntningar infriades helt och hållet 😊
Citera
2021-09-21, 16:14
Medlem
B-types avatar
Citat:
Gick för en massage på en thaimassage, swishade för massage sen klantade jag mig o swishade 1000 kr till ett annat nr, men kom på att det var dumt så jag krävde en Swish tillbaka på dom 1000 kr o fick det några timmar senare. så det jag betalt är 500 kr för massagen, jag vet allt blev konstigt men kan jag åka ditt för något ?

Använd inte Swish vid massage eller extratjänster.
Citera
2021-09-21, 16:18
Medlem
Citat:
Ok tog en massage, köpte efter massagen ett presentkort på 1000 kr fick ett nummer som jag skulle skicka till swishade 1000 kr för det efter massagen, senare ångrade jag köpet av presentkortet och fick mina pengar swishade åter. Telefonnumret jag swishade till stod på en person med enskild firma Inte direkt kopplad till massage företaget men inom samma kategori massage o hälsa.
Problemet är att jag gjort bort mig o helt enkelt klarar jag inte av o gå runt o vänta på att någon ska höra av sig o säga att jag är misstänkt för sexköp, kommer självklart neka. Men som sagt vad är sannolikheten att det skulle hända med dom knappa uppgifterna som polis tex har.
Du swishade typ exakt 1 timma efter du betalade massagen första gången? Sålänge det inte är någon razzia eller liknande mot salongen så är de nog lugnt 👍
Citera
2021-09-21, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raymercer209
Du swishade typ exakt 1 timma efter du betalade massagen första gången? Sålänge det inte är någon razzia eller liknande mot salongen så är de nog lugnt 👍

Ja typ för presentkort/klippkort, och fick det återbetalat med samma Swish 4 timmar senare när jag var där o lämnade åter kortet.
Citera
2021-09-21, 16:42
Medlem
Citat:
Ja typ för presentkort/klippkort, och fick det återbetalat med samma Swish 4 timmar senare när jag var där o lämnade åter kortet.

Just nu är det väl ingen razzia men om en månad kan man ju inte svara på….o hur kommer jag ligga till då…
Citera
2021-09-21, 20:54
Medlem
Citat:
Ja men då så, du skulle kunna bli förhörd men aldrig fälld för det där...tror jag.
Citera
2021-09-21, 20:54
Medlem
Citat:
Ja men då så, du skulle kunna bli förhörd men aldrig fälld för det där...tror jag.
Vid razzia alltså
Citera
2021-09-21, 21:47
Medlem
Citat:
Vid razzia alltså

Tack för ditt svar o tankar kring det. nä tror inte det heller direkt men man blir ju skapligt skitnödig ändå…
Citera
2021-09-21, 23:30
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Just nu är det väl ingen razzia men om en månad kan man ju inte svara på….o hur kommer jag ligga till då…

Du är tvärkörd. Polisen kommer att tro att du köpt en människa, tagit den med dig hem, styckat den och ätit upp den.

Simon kommer lägga orden i din mun och du får långt fängelsestraff.

Bästa är att byta bank och gå i kloster.
Citera
2021-09-22, 04:21
Medlem
KungensFrillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theteacher
Ingen aning om farbror blå varit där, men stället är ju kvar med nytt namn och till stor del ny personal. Någon pärla från innan namn-/ägarbytet finn kvar, som tur är

Finns lila P*n själv kvar där? Hon var en pärla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in