2021-09-22, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Armondplantar
Nej, han ska bara förstå varför vi inte stoppat våldet.

Hur menar du ”vi inte stoppat våldet”? Har du genomförbara idéer om hur?
Citera
2021-09-22, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barkeeper
Det är en sjukdom i dagens samhälle, att någon som råkar vara kändis tillskrivs någon sorts expertstatus inom precis vad som helst dom öppnar munnen om. Sjukt är det.

Han pratar däremot med experter. Bra programledare.
Citera
2021-09-22, 11:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SiggeSpringnota
Troligtvis denna då sidan visades lite snabbt i programmet samt har över 50k följare

https://www.instagram.com/brottsplats_stockholm/
Eller denna
https://www.instagram.com/blaljusbilder/
Citera
2021-09-22, 11:42
Medlem
karnstans avatar
Jag är glad att Anders äntligen bekänt färg. Det här stämmer nämligen 100 % överens med min bild av honom. Hur han, som är så kass, har kunnat få produktion efter produktion övergår mitt förstånd. Han är inte allmänbildad. han är inte särskilt "likeable", han är inte klipsk och han är sällan påläst (Anders och knarket krävde konstant skämskudde). När han var med och debatterade droger i Agenda framstod han som en lallare som knappt fattade vad han sa själv.

Älskade Robinson förut. Kan inte kolla längre. När han efter första örådet står och skakar hand med den som varit med i tre dagar och nu åker och säger "Det har varit en ÄRA att ha dig med" vill jag bara kasta fjärrkontrollen så skärmen spricker. Fyfan.

Maken till överskattad programledare vettetusan om det finns. Good riddance.
Citera
2021-09-22, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barkeeper
Det är en sjukdom i dagens samhälle, att någon som råkar vara kändis tillskrivs någon sorts expertstatus inom precis vad som helst dom öppnar munnen om. Sjukt är det.
Det handlar uteslutande om vilken värdegrund "kändisen" har. Säger han/hon rätt saker är denne genast expert. Säger personen fel saker är han/hon nazist och fake news.

Så går det till i det Nya Sverige. Här är allt en enda röra.
Citera
2021-09-22, 12:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Metaphysician
https://samnytt.se/gangkriminella-tortyrranade-tonarspojke-pa-rolex-sagade-och-skar-mig-i-halsenan/
Borde det inte finnas en tråd här på fb om den där Linus? Sökte men hitta inget.

/J
Citera
2021-09-22, 12:27
Medlem
T-B-MANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
Du har en Rolex och åker bil med ett gäng snubbar som knarkar och har sagt du ska få böter om du inte gör som tillsagd.
Känns som en "bullshitexplanation" på hur man blev skjuten.
Personen hade säkert troligen gjort annat illa, andra illa innan detta hände personen själv.

För att du tror så gott om alla kriminella i Sverige att ingen någonsin utsatt en helt oskyldig person för en jävla massa onödigt våld? Jag är helt säker på att jag hört flera fall på Efterlyst om just helt oprovocerat våld.

Men jag vet inget om just denna fall med Linus, han sa ju att han stod uppradad med flera andra personer innan det sköts. Eller förstod jag det fel?
Citera
2021-09-22, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-B-MAN
För att du tror så gott om alla kriminella i Sverige att ingen någonsin utsatt en helt oskyldig person för en jävla massa onödigt våld? Jag är helt säker på att jag hört flera fall på Efterlyst om just helt oprovocerat våld.

Men jag vet inget om just denna fall med Linus, han sa ju att han stod uppradad med flera andra personer innan det sköts. Eller förstod jag det fel?

Du tolkar mig fel.
Jag tror inte gott om alla kriminella.
Jag tror att den som åker runt med en Rolex på armen i en bil med kriminella nog har gjort kriminella saker själv.
Jag sa INTE att jag inte tror att inga oskyldiga drabbas.
Citera
2021-09-22, 14:33
Medlem
regndroppens avatar
Kan man se alla avsnitt på en gång eller droppas avsnitten en gång i veckan?
Citera
2021-09-22, 14:58
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regndroppen
Kan man se alla avsnitt på en gång eller droppas avsnitten en gång i veckan?
Du kan se alla avsnitt på TV4 Play.
Citera
2021-09-22, 15:02
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
Stor och dum i käften är han i vilket fall.
Antingen så är Anders dum på riktigt eller så äger han tunga kontakter då en sak är säkert att man bör passa sig inför den kalibern bus typ där i lägenheten, dom äger sällan humor fastän att dom skrattar gott mest hela tiden, dom ska skratta och ingen annan, det är vad som gäller.
Det är tydligen stor skillnad på att vara spydig mot vanligt folk när han ska renovera hus, men hos gängmedlemmar gick det inte hem. Han blev tyst ganska snabbt och insåg nog att det kan bli problem senare om han hade fortsatt.
Citera
2021-09-22, 15:16
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L3nn4rt
Du kan se alla avsnitt på TV4 Play.
Tack för svar har cmore och där låg det bara ett skumt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto