2021-09-22, 07:24
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuggish
Han ska som sagt inte figurera som expert, utan intervjua experter.

Jag vet inte vad deras nästa satsning blir. Väljer bort de program jag inte är intresserad av. Alltid bra att byta batterier i tv-kontrollen när de tar slut. Ett tips.

Om tanken är att serien ska drivas framåt av en person som INTERVJUAR experter kanske man ska satsa på en person som har erfarenhet som INTERVJUARE. Som sagt: han är snickare.
Citera
2021-09-22, 07:28
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gungstolen1
Så går det när man har en labil idiot till programledare som egentligen borde sitta och svära i en byggbarack.

Jag tror säkert att Anders är en duktig snickare och har därför inget problem med att han är programledare för ett program som Arge snickaren. Men varför ska just han driva handlingen framåt i två olika program om kriminalitet? Rätt man på rätt plats för fan. Vi såg hur jävla dåligt det gick när man satte in en boxare som tv-kock.
Citera
2021-09-22, 07:47
Medlem
Eustaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metaphysician
https://samnytt.se/gangkriminella-tortyrranade-tonarspojke-pa-rolex-sagade-och-skar-mig-i-halsenan/

Så får dom 2-6 års fängelse för händelsen, trots att dom är grovt kriminella återfallsförbrytare allihop... Så jävla bisarrt. Dom ska ha 12-20 år var, minst.
Citera
2021-09-22, 07:52
Medlem
kubuns avatar
Mycket starkt program och Anders gjorde det bra. Tack TV4 för programserien och tack Kanal 5 för att ni kommer att återanställa Anders. Där mitt grundtips - TV3 är det samma bolag?
Citera
2021-09-22, 08:19
Bannlyst
Om inte Anders röstar på SD lr AFS så är han medskyldig till all skit.
Stora delar av det Svenska folket har röstat för denna samhällsutvecklingen.
Bra att chefen för NOA sa sanningen, det är andra generationens invandrare som ligger bakom all skit.
Citera
2021-09-22, 08:19
Medlem
Faraherdens avatar
Gång på gång upprepas drogerna som drivkraft för allt men inte EN endaste gång pengarna. När fan ska Sverige inse att vi måste kapa den största inkomstkällan till dessa gängen som är cannabis? Låt staten få pengarna genom att avkriminalisera och reglera en marknad. Hur svårt ska det va?
Citera
2021-09-22, 08:57
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faraherden
Gång på gång upprepas drogerna som drivkraft för allt men inte EN endaste gång pengarna. När fan ska Sverige inse att vi måste kapa den största inkomstkällan till dessa gängen som är cannabis? Låt staten få pengarna genom att avkriminalisera och reglera en marknad. Hur svårt ska det va?

Visst det skulle bidra till mindre våld att legalisera droger men löser inte allt, en annan lösning som ändrar incitamenten är att övervaka varenda småkriminell. Elektronisk fotboja 10 år för alla unga förbrytare med risk för återfall. De skulle få röra sig fritt men skulle direkt kunna kopplas i tid och plats vid ny brottslighet. Givetvis automatisk avkänning om fotboja tas av och höga straff för det. Problemet är att det inom vänsterliberalismen ingår att tycka synd om brottslingar. Och jag säger inte att de har fel. Det är synd om brottslingar men det hjälper ingen att de inte straffas och övervakas hårt.
Citera
2021-09-22, 09:33
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Om tanken är att serien ska drivas framåt av en person som INTERVJUAR experter kanske man ska satsa på en person som har erfarenhet som INTERVJUARE. Som sagt: han är snickare.
Hallå,
Är man en riktig snickare och kan bygga hus från jordplätt till färdigt kök, så vet man allt om allt.
Citera
2021-09-22, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSokrates
Att programmet ska sändas trots anklagelserna känns skumt.
Borde logiskt sett skjutas på framtiden.
Folk kan ju få fel uppfattning om vad det ska handla om när de ser programtiteln.

Man blir konspiratorisk när man ser sånt här. Det skulle ju inte vara något nytt från vänsterns sida att hitta på och/eller förstora en sådan händelse och attackera en person bakom ett sånt här inslag för att få bort programmet.
Citera
2021-09-22, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slipsluder
Jag tänkte också på det. Det inslaget kändes riggat. Och att han öppet få pilla på jointar utan handskar sådär hör väl inte heller det till standarden?

Det är väl inte jättevanligt, även om vissa ungdomar med rika personer bär det. Men nej, det var något med allt det där som inte kändes trovärdigt.

Du har en Rolex och åker bil med ett gäng snubbar som knarkar och har sagt du ska få böter om du inte gör som tillsagd.
Känns som en "bullshitexplanation" på hur man blev skjuten.
Personen hade säkert troligen gjort annat illa, andra illa innan detta hände personen själv.
Citera
2021-09-22, 09:59
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Jag gillar Anders. Vad är det för sjukdom han lider av som gör att han ser så härjad ut? Något är ju uppenbarligen fel.

Den senaste flugan bland kändisar är att köra ”16 weeks of hell”, vilket Anders också har gjort. Resultatet syns tydligt i hans utmärglade ansikte.
En annan kändis som droppade typ halva sig själv är ju Måns Möller.
Har skrivits spaltmeter om detta i aftonblaskorna och på löpen, hur har du lyckats undgå detta..?

Tyvärr så i samband med den snabba viktnedgången ser det ut som om han har två Ica-kassar under ögonen.
Fixar han bara till dom kommer han bli riktigt snygg. Se så sjas iväg till närmsta plastikkirurg

OnT;
Jag knoppade in redan i första reklamavbrottet och missade således typ hela programmet.
Tänkte tröska igenom det på tv4play lite senare.

Hoppas dock det är bättre än ”Anders och knarket”.
Hela den programserien gick i princip ut på att han såg ut som en fågelholk och framstod som otroligt naiv.
Citera
2021-09-22, 10:05
Medlem
Sätta en sån tomte som programledare om våldet?
Han löser problem själv med våld..högljudd tyken vokabulär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in