2021-09-20, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Var det ont om klienter på Palace också?
I så fall förklarar det varför tjejerna inte kunde köra up-selling (bra förhandlingsläge för klienterna).

Både Palace och Mainhattan har tidigare varit extremt beroende av asiatiska klienter. Dessa båda klubbar är nog några av dem som förlorat mest på reserestriktionerna.

Ja det var färre klienter än tjejer. Stannade iofs bara till ca kl.23.
Citera
2021-09-20, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koibito1
Just nu gäller "3G-regeln" på klubbarna i Hessen, men räkna med att "2G" snart kommer gälla. Med 2G-regeln tar man bort möjligheten att testa sig "fri". Då kommer vaccination eller bevis på tillfrisknande enbart gälla för access.

Läste att 2G gäller i Berlin för bordeller sedan ett par dagar. Vet du någon bra sida med info om huruvida det är 2G eller 3G som gäller i de olika förbundsländerna?
Citera
2021-09-20, 19:40
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ja det var färre klienter än tjejer. Stannade iofs bara till ca kl.23.
Verkar som att både Palace och Mainhattan är betydligt bättre alternativ än Sharks under rådande omständigheter.

På Sharks är det stort överutbud på klienter (3-4 gånger fler än tjejer) enligt ISG. Detta skapar möjlighet till upselling och arroganta brudar.
Citera
2021-09-20, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Läste att 2G gäller i Berlin för bordeller sedan ett par dagar. Vet du någon bra sida med info om huruvida det är 2G eller 3G som gäller i de olika förbundsländerna?

Nej, dessvärre inte, jag läser var för sig. Tveksamt om det finns en samlingssida. Det finns för antal fall https://experience.arcgis.com/experience/478220a4c454480e823b17327b2bf1d4 men det sättet har man äntligen förstått inte är lika relevant längre.

Kommer inte ihåg vart jag läste det men tjejerna har till 1 okt på sig att vaccinera sig (tror det var Sharks). Jag skulle kallt räkna med att 2G gäller i stort sett överallt från oktober.
Citera
2021-09-21, 17:37
Medlem
Citat:
Yes, tack!

Anledningen till valet av Palace var en rätt positiv vistelse där en tisdag kväll för några veckor sedan. Receptionisten var grymt trevlig och gick även runt för att höra om vi hade det bra. Fina lokaler, bra line up, ingen kom fram till mig mer än en gång, ingen upsell och bäst mat av de jag testat. Dessutom dåligt väder vilket gjorde valet lite enklare då fördelarna till de andra klubbarna delvis försvann. Ryktet är ju si så där gällande Palace men min upplevelse var positiv, antar att det delvis har att göra med avsaknaden av det vanliga klientelet pre-corona.

Vädret den här gången ser utmärkt ut och ankomst tidigare än förra gången tillsammans med det du skriver gör att jag kör på Mainhattan, ser också väldigt gärna att de överlever!

Ingen upsell på Palace alltså?
Vad är priset för 30 min?
Pris för extras?
Citera
2021-09-21, 19:26
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Pris för extras?

Situationen ser riktigt bra ut på både Palace och Mainhattan.
Klienterna är verkligen kungar.

Men först måste du vaccinera dig.
Sluta drömma.
Action!
Citera
2021-09-21, 20:07
Medlem
Citat:
Sluta drömma.
Action!

Hehe, så sant som det är sagt
Citera
2021-09-21, 20:14
Medlem
Citat:
Situationen ser riktigt bra ut på både Palace och Mainhattan.

Är det station Daimlerstrasse som gäller om man ska åka kollektivt till Mainhattan?

(P.S. jag ringde Palace och det är inga problem att komma in ovaccinerad om man har ett negativt test att visa upp eller att man testar negativt i receptionen)
Citera
2021-09-21, 20:40
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Är det station Daimlerstrasse som gäller om man ska åka kollektivt till Mainhattan?

(P.S. jag ringde Palace och det är inga problem att komma in ovaccinerad om man har ett negativt test att visa upp eller att man testar negativt i receptionen)
Ja, det är Daimlerstrasse.

Generösare regler för att komma in i Frankfurt än i Dusseldorf. Men kan snart ändras till 2G (1 oktober?)
Citera
2021-09-21, 21:07
Medlem
Citat:
Ja, det är Daimlerstrasse.

Generösare regler för att komma in i Frankfurt än i Dusseldorf. Men kan snart ändras till 2G (1 oktober?)

Ja Frankfurt har öppet fönster, 3G, för ovaccinerade än så länge men lär väl ändras snart
I Berlin gäller 2G sedan i lördags
Citera
2021-09-21, 22:05
Medlem
Citat:
Pris för extras?

Ingen upsell i de rum jag var i, kanske slump eller kanske typen av tjejer jag valde.
50/30 och ytterligare 50 för varje extra.
Citera
2021-09-22, 00:00
Medlem
Citat:

Många av dom jag pratade med runtom i NRW trodde att det skulle bli 2G som gäller vid nästa ändring. Dom var väldigt oroliga över hur hösten kommer bli.

Personligen tror jag att det kommer bli 2G i 1-2månader för att få till den sista vaccinationpushen och sen vända till att bli som vanligt.

Citat:
Ingen upsell i de rum jag var i, kanske slump eller kanske typen av tjejer jag valde.
50/30 och ytterligare 50 för varje extra.

Tog inte tjejerna 60/30 innan pandemin? Eller är det jag som blandar ihop priser?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in