2021-09-20, 07:04
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epadator
Dum fråga kanske men hur kan tjejerna ha problem att få ihop pengar när det är dubbelt så många kunder?

Tjejerna betalar 90 Euro i inträde. Dessutom kostnad för övernattning.

Som du kanske såg skrev jag att de flesta klienterna var äldre tyska män (+65 år). De går sällan mer än en gång på rummet.
Relationen var dessutom mellan 1:1,5 och 1:2.

De penningstinna asiaterna (Kina, Korea och Japan) lyste med sin frånvaro.

Jämför med recensioner på ISG om Sharks och NRW-området där relationen just nu är upp till 1:5 (d.v.s. 5 gånger så många klienter som tjejer).
Citera
2021-09-20, 07:32
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Han sa ju att det var mest tyskar som bara tog ett rumm och lämnade.
Om de betalar 90 euro i inträde och bara får en kund för en snabbis behöver man ju inte vara Einstein för att räkna ut att dagen blir skit.
Bra att de tagit bort rökrummet och att ventilationen är topp.
Jag älskar intimiteten på just Mainhattan.
Hur var det med munskydd Arnold?
I receptionen bars munskydd. Inne på klubben bar INGEN munskydd.

I receptionen kollades vaccinationsbevis.
Men inte ID eller pass.
Man fick skriva ner namn och telefonnummer.
Jag skrev ”Stefan Löfven” och hittade på ett mobilnummer.
Senast redigerad av Arnold15 2021-09-20 kl. 07:45.
Citera
2021-09-20, 08:08
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15

Men inte ID eller pass.

Perfekt, Hoppas det var Stefans nummer, dom ringer upp honom och påstår att han glömt hatten i skåpet
Du såg ingen Ivana där? snyggast alla kategorier
Citera
2021-09-20, 11:12
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Perfekt, Hoppas det var Stefans nummer, dom ringer upp honom och påstår att han glömt hatten i skåpet
Du såg ingen Ivana där? snyggast alla kategorier

De enda från "den gamla armén" som jag kände igen var Denisa och Carmen.

Annars många nya intressanta damer.
Speciellt en grymt vacker tjeckiska vid namn Suzana.

Nej, stötte inte på någon vid namn Ivana.

Guldläge att besöka Mainhattan just nu.
Klienterna har en starkt övertag.

Så damerna kan glömma upselling.
Citera
2021-09-20, 13:34
Medlem
Citat:

Men inte ID eller pass.

Det låter som att man hade kunnat visa en annan persons vaccinationsbevis och blivit insläppt på det?
Citera
2021-09-20, 14:16
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Det låter som att man hade kunnat visa en annan persons vaccinationsbevis och blivit insläppt på det?

Svar: Ja

Men jag har hört att Polis ibland kommit och gjort kontroller med böter som konsekvens.
Citera
2021-09-20, 15:11
Avslutad
Krävs det vaccination eller är det som vid inresa att negativt test eller antikroppar duger?
Citera
2021-09-20, 15:43
Medlem
Citat:
De enda från "den gamla armén" som jag kände igen var Denisa och Carmen.

Annars många nya intressanta damer.
Speciellt en grymt vacker tjeckiska vid namn Suzana.

Nej, stötte inte på någon vid namn Ivana.

Guldläge att besöka Mainhattan just nu.
Klienterna har en starkt övertag.

Så damerna kan glömma upselling.

Tack för redogörelsen!
Har tre planerade dagar väldigt snart med ursprunglig plan Palace, Mainhattan och sista dagen Sharks. Men du får mig att ändra till Mainhattan första dagen så jag inte går miste om möjligheten till flera dagar där.
Citera
2021-09-20, 15:45
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koibito1
Tack för redogörelsen!
Har tre planerade dagar väldigt snart med ursprunglig plan Palace, Mainhattan och sista dagen Sharks. Men du får mig att ändra till Mainhattan första dagen så jag inte går miste om möjligheten till flera dagar där.
Mainhattan öppnar kl. 11 med 45 euro inträde om du kommer rätt tid (se min ursprungliga recension).

Palace öppnar kl. 17 med 75 euro i inträde.
Citera
2021-09-20, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epadator
Krävs det vaccination eller är det som vid inresa att negativt test eller antikroppar duger?

Just nu gäller "3G-regeln" på klubbarna i Hessen, men räkna med att "2G" snart kommer gälla. Med 2G-regeln tar man bort möjligheten att testa sig "fri". Då kommer vaccination eller bevis på tillfrisknande enbart gälla för access.
Citera
2021-09-20, 16:31
Medlem
Citat:
Mainhattan öppnar kl. 11 med 45 euro inträde om du kommer rätt tid (se min ursprungliga recension).

Palace öppnar kl. 17 med 75 euro i inträde.

Yes, tack!

Anledningen till valet av Palace var en rätt positiv vistelse där en tisdag kväll för några veckor sedan. Receptionisten var grymt trevlig och gick även runt för att höra om vi hade det bra. Fina lokaler, bra line up, ingen kom fram till mig mer än en gång, ingen upsell och bäst mat av de jag testat. Dessutom dåligt väder vilket gjorde valet lite enklare då fördelarna till de andra klubbarna delvis försvann. Ryktet är ju si så där gällande Palace men min upplevelse var positiv, antar att det delvis har att göra med avsaknaden av det vanliga klientelet pre-corona.

Vädret den här gången ser utmärkt ut och ankomst tidigare än förra gången tillsammans med det du skriver gör att jag kör på Mainhattan, ser också väldigt gärna att de överlever!
Citera
2021-09-20, 17:35
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koibito1
Yes, tack!

Anledningen till valet av Palace var en rätt positiv vistelse där en tisdag kväll för några veckor sedan. Receptionisten var grymt trevlig och gick även runt för att höra om vi hade det bra. Fina lokaler, bra line up, ingen kom fram till mig mer än en gång, ingen upsell och bäst mat av de jag testat. Dessutom dåligt väder vilket gjorde valet lite enklare då fördelarna till de andra klubbarna delvis försvann. Ryktet är ju si så där gällande Palace men min upplevelse var positiv, antar att det delvis har att göra med avsaknaden av det vanliga klientelet pre-corona.

Vädret den här gången ser utmärkt ut och ankomst tidigare än förra gången tillsammans med det du skriver gör att jag kör på Mainhattan, ser också väldigt gärna att de överlever!

Var det ont om klienter på Palace också?
I så fall förklarar det varför tjejerna inte kunde köra up-selling (bra förhandlingsläge för klienterna).

Både Palace och Mainhattan har tidigare varit extremt beroende av asiatiska klienter. Dessa båda klubbar är nog några av dem som förlorat mest på reserestriktionerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in