2021-09-08, 20:21
Medlem
Nu har jag bokat en 4-hand på en salong jag besökt ett flertal gånger. Inga problem utan bara "javisst...". Jag känner båda tjejerna men vet inte hur bra de känner varandra. Det spelar dock ingen större roll tror jag eftersom jag vill att fokus riktas på mig och inget mellan tjejerna. Vi går se hur det går. Jag är förväntansfull. 😁
Citera
2021-09-08, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belsebub999
Nu har jag bokat en 4-hand på en salong jag besökt ett flertal gånger. Inga problem utan bara "javisst...". Jag känner båda tjejerna men vet inte hur bra de känner varandra. Det spelar dock ingen större roll tror jag eftersom jag vill att fokus riktas på mig och inget mellan tjejerna. Vi går se hur det går. Jag är förväntansfull. 😁
Glöm inte rapportera..😀
Citera
2021-09-08, 21:59
Medlem
Rapport kommer.

Citat:
Ursprungligen postat av Southofmalmo
Glöm inte rapportera..😀
Citera
2021-09-09, 00:44
Medlem
Saloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belsebub999

Jag har också tänkt på det här.
Men jag är rädd att det blir anticlimax av det.
Att när du lägger dig ned på magen så står tjejerna på varsin sida och knådar lite och tjatrar sinsemellan.
När du sen ska vända dig om så blir det ingen teasing utan bara massage för de vill inte göra nåt när den andra tittar på.
Kanske dem kommer överens om att en av dom får ta hand om den " roliga "biten.
Det här är bara en gissning från mig men hoppas på ett annat resultat
Ser fram emot uppdatering från dig.
Citera
2021-09-09, 06:41
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saloth
Att när du lägger dig ned på magen så står tjejerna på varsin sida och knådar lite och tjatrar sinsemellan.
När du sen ska vända dig om så blir det ingen teasing utan bara massage för de vill inte göra nåt när den andra tittar på.
Det här är bara en gissning från mig
men hoppas på ett annat resultat
Ja nog är det en gissning alltid.
En sitter framför dej så du kan "gå i gryt" medan den andra knullar dej, de byter sedan med varandra så nog blir du tillfredsställd alltid,
En som vet
Citera
2021-09-09, 09:25
Medlem
-tomten-s avatar
Detta är en mardröm för mig:
För tre månader sedan åkte jag till en stor stad för att besöka en thaimassagesalong. Besöket var mycket trevligt och resultatet för mig blev det önskade, men.........
När jag kom ut och skulle gå till bilen så stod det en tjej på gångbanan bredvid min bil. På långt håll liknade hon min sambos ena dotter och ju närmare jag kom henne såg jag att det var hon. Hon började gå mot mig och vi möttes, jag sneglade mot henne men hon tittade bara rakt fram. Så vi hejade inte eller sa något vilket hade varit det normala mellan oss eftersom det är drygt tio år sedan jag träffade henne första gången och känner henne väl. När jag vände mig om efter henne gick hon bara rakt fram utan att vända sig om en enda gång. Jag var 100% säker på att det var hon men nu är jag nog bara säker till 98%. Hon bor två mil utanför den här stora staden och borde jobbat vid den tiden så det borde vara osannolikt att det var hon men kan jag verkligen ha så fel? Eller var det någon som är nästan identiskt lik och med samma klädstil?
Hon har pratat med sin mamma i telefon flera gånger sedan dess men inte sagt något.....för det hade jag definitivt fått reda på. Jag har inte träffat henne sedan dess men det är ju oundvikligt att det snart blir så. Är enormt orolig för vad ett sådant möte kommer att innebära.
Ni behöver inte moralisera över att jag var otrogen för det skäms jag för trots att jag valde att besöka en thaisalong. Det var i alla fall ett botemedel att möta henne, vem det nu var, för sedan dess har det inte blivit några besök alls.
Citera
2021-09-09, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -tomten-
För tre månader sedan åkte jag till en stor stad för att besöka en thaimassagesalong. Besöket var mycket trevligt och resultatet för mig blev det önskade, men.........
När jag kom ut och skulle gå till bilen så stod det en tjej på gångbanan bredvid min bil. På långt håll liknade hon min sambos ena dotter och ju närmare jag kom henne såg jag att det var hon. Hon började gå mot mig och vi möttes, jag sneglade mot henne men hon tittade bara rakt fram. Så vi hejade inte eller sa något vilket hade varit det normala mellan oss eftersom det är drygt tio år sedan jag träffade henne första gången och känner henne väl. När jag vände mig om efter henne gick hon bara rakt fram utan att vända sig om en enda gång. Jag var 100% säker på att det var hon men nu är jag nog bara säker till 98%. Hon bor två mil utanför den här stora staden och borde jobbat vid den tiden så det borde vara osannolikt att det var hon men kan jag verkligen ha så fel? Eller var det någon som är nästan identiskt lik och med samma klädstil?
Hon har pratat med sin mamma i telefon flera gånger sedan dess men inte sagt något.....för det hade jag definitivt fått reda på. Jag har inte träffat henne sedan dess men det är ju oundvikligt att det snart blir så. Är enormt orolig för vad ett sådant möte kommer att innebära.
Ni behöver inte moralisera över att jag var otrogen för det skäms jag för trots att jag valde att besöka en thaisalong. Det var i alla fall ett botemedel att möta henne, vem det nu var, för sedan dess har det inte blivit några besök alls.

Det är väl inget konstigt att gå på thaimassage och inget att vara rädd för att din sambos dotter vet? Tror hon något mer har hänt får det stå för henne.
Citera
2021-09-09, 10:41
Medlem
-tomten-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickname99
Det är väl inget konstigt att gå på thaimassage och inget att vara rädd för att din sambos dotter vet? Tror hon något mer har hänt får det stå för henne.

Väldigt tveksamt (omöjligt) att hon skulle ta emot en sådan förklaring på ett bra sätt.....
Citera
2021-09-09, 11:56
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Väldigt tveksamt (omöjligt) att hon skulle ta emot en sådan förklaring på ett bra sätt.....

Du har dåligt samvete för att bara du vet vad som hände på salongen. Ingen annan förutom thaitjejeers vet något om detta.
Så håll ful färg i elakt spel bara. Inga problem.
Citera
2021-09-09, 11:59
Medlem
Citat:
Det du behöver göra är att börja med en normaiseringsprocess, dvs du måste övertyga din sambo att det är helt normalt att gå på thaimassage och att det inte händer nåt dumt där.

Vi vet att 90% av alla ställen i de stora städerna erbjuder extra i 9 av 10 fall. I mindre städer är det mycket mindre extra och de flesta ställen är helt seriösa. Från olika Fup:ar så kan vi utläsa att tjejerna säljer extra till 1 av 3 kunder. Denna kunskap är samlad till de flesta i detta forum, några poliser och en del andra. Resten av befolkningen tror att thaimassageställen är seriösa och nån enstaka drar en handtralla ibland. Några få människor tror att alla ställen är bordeller.

Summan av det hela är att väldigt många människor går på thaimassage utan att få extra. Vad du måste göra är att bygga ett case runt ditt behov av massage, ont i ryggen, stel efter hemarbete, göra slut på friskvårdspengar mm. Sen går du på seriösa massage ställen (Svenska) och inser att det är mycket enklare, billigare och bättre att få riktig thailändsk massage av en gammal tant som vet hur man botar din onda rygg. Du berättar att du går helt öppet och rekommenderar din sambo att också gå på massage.

När du normaliserat detta är det ingen fara att bli "upptäckt" att komma ut från salongen, sen måste du undvika Swish och dölja dina extra utlägg på ett smidigt sätt
Citera
2021-09-09, 18:03
Medlem
Mina högt ställda förväntningar infriades helt och hållet 😊

Citat:
Ursprungligen postat av Saloth
Det här är bara en gissning från mig men hoppas på ett annat resultat
Citera
2021-09-09, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HarryGW
Att köpa sex på en thaisalong i Sverige är en mänsklig rättighet https://www.europaportalen.se/content/sverige-tar-strid-fransk-sexkopslag-i-europadomstolen

Tänk om Europadomstolen kan ge alla sexköpslagsivrare som tror att thaimassage = trafficing en knäpp på näsan.

Man kan ju bara önska

Det är så fruktansvärt idiotiskt och paradoxalt. Här har vi en lag som ska skydda säljare av sex. Men vem är det som är emot lagen i detta ärende? Som ni kan läsa så är det alltså en prövning av lagen på initiativ av just säljarna. Det alltså inte köpare av sex som vill pröva lagen i EU-domstolen. Nästan komiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in