Citat:
Ursprungligen postat av
Intensivtklok
Eftersom du inte läste min jämförelse av två olika virus, samma familj, precis som mellan vanlig förkylning och C19, så är det meningslöst att argumentera. C19 är inte en förkylning. Så enkelt är det.
Smittkoppor är inte kokoppor. Samma virusfamilj. Den ena är som sagt en av de dödligast mänskligheten känner till.
Skillnaden mellan Covid-19 och en vanlig förkylning är bra mycket mindre än skillnaden mellan smitt och kokoppor. Samma riskgrupper, samma låga dödlighet, lika onödigt för alla andra att vaccinera sig mot.
Citat:
Ursprungligen postat av
Intensivtklok
Varför blev jag inte förvånad. Samme man som förespråkar homeopati och säger "Vad vi har funnit är att DNA producerar strukturella förändringar i vatten, vilket kvarstår vid mycket höga utspädningar och som leder till resonanta elektromagnetiska signaler som vi kan mäta". Låter han listig numera tycker du? Att han fyllt 89 år kanske ger en fingervisning om att något inte riktigt stämmer längre, oavsett Nobelpris för sin forskning kring HIV för 40 år sedan.
Jadå, med tanke på att han vågar ifrågasätta narrativet som ensidigt sprids i alla stora medier. Kanske har hans höga ålder gjort att han känner att han inte har något att förlora på att ifrågasätta till skillnad från många andra.
Citat:
Ursprungligen postat av
Intensivtklok
Inget innehåller celler från virus eftersom virus inte har celler eller är celler, men AZ och JJ använder en äldre teknik och Pfizer och Moderna mRNA-teknik. Vill du ha traditionella vaccin får du prata med kineserna, de har sådana med avdödat virus i. De har också visat sig ha betydligt sämre skyddseffekt.
Om jag blir tvångsvaccinerad och får välja vad jag vill så blir det sprutan från Kina alla dagar i veckan. Hellre ett riktigt vaccin än något som inte funkar på alls samma sätt som alla tidigare vaccin mot influensa/förkylning för att ge mig skydd mot en sjukdom jag inte riskerar att dö av.
Jag är inte så sugen på att bli en av alla dem som råkar illa ut för att de ger sitt förtroende till västvärldens genomkorrupta läkemedelsindustri.
http://www.vigiaccess.org/ (covid-19 vaccine i sökfältet)
Adverse drug reactions (ADRs)
Blood and lymphatic system disorders (81120)
Cardiac disorders (95800)
Congenital, familial and genetic disorders (1053)
Ear and labyrinth disorders (66964)
Endocrine disorders (2589)
Eye disorders (74568)
Gastrointestinal disorders (426587)
General disorders and administration site conditions (1249946)
Hepatobiliary disorders (3872)
Immune system disorders (28019)
Infections and infestations (128575)
Injury, poisoning and procedural complications (94992)
Investigations (265566)
Metabolism and nutrition disorders (46546)
Musculoskeletal and connective tissue disorders (605783)
Neoplasms benign, malignant and unspecified (incl cysts and polyps) (2825)
Nervous system disorders (888607)
Pregnancy, puerperium and perinatal conditions (4155)
Product issues (3515)
Psychiatric disorders (96215)
Renal and urinary disorders (16025)
Reproductive system and breast disorders (70555)
Respiratory, thoracic and mediastinal disorders (213696)
Skin and subcutaneous tissue disorders (283487)
Social circumstances (13910)
Surgical and medical procedures (16924)
Vascular disorders (109965)