2021-09-20, 09:34
  #61
Medlem
Erki122s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Var är Bulan och luleåkycklingarna nu och står upp och sågar Luleås och deras filmningar?

Kycklingarna i Luleå har vuxit upp till strutsar och stoppat huvudet i sanden. Patetiska fans, tränare och klubb.


Har man en gång blivit upplärd av Samhall(am) så kommer det ta tid att tvätta bort den gamla ruttna Växjö-fasaden.
Citera
2021-09-20, 10:45
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erki122
Har man en gång blivit upplärd av Samhall(am) så kommer det ta tid att tvätta bort den gamla ruttna Växjö-fasaden.
Blir ju inte bättre av att kampera några månader med fejktuffingen och superfilmaren Tyrväinen heller.
Citera
2021-09-20, 11:01
  #63
Medlem
Erki122s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zorrkan
Blir ju inte bättre av att kampera några månader med fejktuffingen och superfilmaren Tyrväinen heller.

Växjö-smittan sprider sig
__________________
Senast redigerad av Erki122 2021-09-20 kl. 11:06.
Citera
2021-09-20, 11:11
  #64
Medlem
Njursaltares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erki122
Har man en gång blivit upplärd av Samhall(am) så kommer det ta tid att tvätta bort den gamla ruttna Växjö-fasaden.
Pratar du (3) SM-GULD?

Vad menar du egentligen? Du svarar på fråga varför BULAN m fl inte längre gnäller på filmningar.

Har Bulan utbildats av Sam Hallam eller vad yrar du om?

Svårt att skriva med sex fingrar på varje hand?
__________________
Senast redigerad av Njursaltare 2021-09-20 kl. 11:14.
Citera
2021-09-20, 12:25
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erki122
Har man en gång blivit upplärd av Samhall(am) så kommer det ta tid att tvätta bort den gamla ruttna Växjö-fasaden.


Typiskt Luleå att tänka så. Alltid någon annans fel för hur Luleå och Luleåspelare beter sig.
Så jävla välförtjänt att han gav luleåfansen fingret. Och nu ger Luleåfansen finget till sig själva.
__________________
Senast redigerad av MitchRapp 2021-09-20 kl. 12:27.
Citera
2021-09-20, 12:38
  #66
Medlem
Topp 3 största hycklarna:

1. Luläää och dess anhängare
2. Morgan Johansson
3. Dan Eliasson

Bara tramsigt, ingen kommer ta er på allvar någonsin. Nästan större losers än LHC...
Citera
2021-09-21, 07:24
  #67
Medlem
Sonnenwendes avatar
Helvetes vad LIF är ineffektiva framåt och läcker bakåt. Värvningen av den finske målvakten känns väl inte riktigt genomtänkt. Han kan säkert bli bra om han får stå men hur många poäng hinner mäktiga LIF skänka bort tills dess.
Citera
2021-09-21, 08:42
  #68
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Helvetes vad LIF är ineffektiva framåt och läcker bakåt. Värvningen av den finske målvakten känns väl inte riktigt genomtänkt. Han kan säkert bli bra om han får stå men hur många poäng hinner mäktiga LIF skänka bort tills dess.

Gillar den nya finnen i LIF. Främst för han kör sin vlog. Är de ineffektiva eller är det bara en känsla?
Citera
2021-09-21, 08:58
  #69
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Gillar den nya finnen i LIF. Främst för han kör sin vlog. Är de ineffektiva eller är det bara en känsla?
LIF har vunnit skotten i alla tre förlustmatcher och missat avgörande lägen när matcherna stått och vägt.
Man har ”överspelat” dvs krånglat till det i onödan samt gett bort puck i egen zon.
Vi får se om de kan slappna av och spela rakare samt täta bakåt, annars får Ejendahl öppna plånboken och fylla på med backar.
Tidigt ännu, men som vanligt är en hyfsad försäsong helt värdelös när det blir allvar.

Men LIF har ett lag för nedre halvan och bör sikta på att undvika kval, slutspel tror jag inte på i år.
Citera
2021-09-21, 11:52
  #70
Medlem
Erki122s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Njursaltare
Pratar du (3) SM-GULD?

Vad menar du egentligen? Du svarar på fråga varför BULAN m fl inte längre gnäller på filmningar.

Har Bulan utbildats av Sam Hallam eller vad yrar du om?

Svårt att skriva med sex fingrar på varje hand?

Bra försök att vända på pucken grabben.
MR SNIPER får ta och sikta bättre, då slipper du hämta pucken uppe på läktaren varje gång du frågar något.
Citera
2021-09-21, 15:51
  #71
Medlem
perry2s avatar
Redhawks har svårt att sälja biljetter.
Sänker biljettpriset till 50 kr i matchen när full publik får tas på läktarna.

Varför så lågt intresse...?

Klacken har ju 2 sånger.
Amerkannnskt namn.
An Maskot som dansar...
Man sitter ju bara 80 m från isen....
Citera
2021-09-21, 16:11
  #72
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Redhawks har svårt att sälja biljetter.
Sänker biljettpriset till 50 kr i matchen när full publik får tas på läktarna.

Varför så lågt intresse...?

Klacken har ju 2 sånger.
Amerkannnskt namn.
An Maskot som dansar...
Man sitter ju bara 80 m från isen....

Släng med en falafel till samtliga också så blir det fest!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in