Jag sa till dig att jag är påläst din alarmistiska fåntratt
70475 har vårdats på intermediär covidavdelning (slutenvården). Till detta ska läggas dina 7924 patienter på IVA, vilket blir närmare 80 000 som vårdats på sjukhus. Så jävla påläst är du inte din förnekande fåntratt.
70475 har vårdats på intermediär covidavdelning (slutenvården). Till detta ska läggas dina 7924 patienter på IVA, vilket blir närmare 80 000 som vårdats på sjukhus. Så jävla påläst är du inte din förnekande fåntratt.
Och jag är ganska säker på att man skulle se samma i Sverige också om vi införde vaccinpass för vissa aktiviteter och krav på vaccin för vårdanställda.
Och jag är ganska säker på att man skulle se samma i Sverige också om vi införde vaccinpass för vissa aktiviteter och krav på vaccin för vårdanställda.
Såg inga siffror men kan vara blind. Höjdes med en tredjedel. från 10 personer eller 1000 personer?
Har svårt att de att det är början på ett högt berg, med den begränsade (och sjunkande) smittspridningen samt vaccinationstäckningen.
Svårt att tro på den sjunkande smittspridningen samtidigt som dödstalen har ökat markant senaste veckan. Snarare så att vaccinerade inte testar sig vid symptom utan avfärdar det som en liten höstsnuva.