2021-09-20, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomyhockey
han tog bort sin facebook igår
han hade jobbat tidigare på drottning blanka gymnasiet
jag tror det är bra om man kunde gräva mer ifall även studenter på drottning blanka haft sexuella trakasseier som rektorer tystat ner .

Skulle tro att det är högst sannolikt, tyvärr.

Fy fan, man undrar ju vad hans fru tänker om detta...
Citera
2021-09-20, 12:37
Medlem
tomyhockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HoChiWin
Skulle tro att det är högst sannolikt, tyvärr.

Fy fan, man undrar ju vad hans fru tänker om detta...

här är han på reklam på likes så kan det vara fruan

https://m.facebook.com/129328683803287/posts/1472168806185928/?refsrc=https%3A%2F%2Fm.facebook.com%2F12932868380 3287%2Fposts%2Fnu-har-v%25C3%25A5r-oranga-p%25C3%2 5A4rla-rullat-%25C3%25B6ver-700-mil-sen-midsommar-helt-fossilfritt-n%25C3%25A4st-%2F1472168806185928 %2F
Citera
2021-09-20, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scapula
Hur kan man efter fem års universitetsstudier vara så korkad så att man tror att
1) ens förslag ska leda till något ömsesidigt sexuellt utbyte med elever?
2) det man gjort ska stanna mellan en själv och eleverna?

Hoppas att denna snuskhummer byter bana i livet.

Min erfarenhet är att många akademiker inte är speciellt mycket smartare än övriga befolkningen, när allt kommer till kritan.
Citera
2021-09-20, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 12hoppihagen

Finns det någon som nappat på hans erbjudande? Någon som tjej, som utan ansträngning gått från F till A?

Om någon nappat och fått de betyg dom ville ha lär nog dessa tyvärr inte träda fram, håller det inte otroligt att någon nappat
Citera
2021-09-20, 13:52
Medlem
LennyMacKenzies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scapula
Hur kan man efter fem års universitetsstudier vara så korkad så att man tror att
1) ens förslag ska leda till något ömsesidigt sexuellt utbyte med elever?
2) det man gjort ska stanna mellan en själv och eleverna?

Hoppas att denna snuskhummer byter bana i livet.

Ursäkta men universitetsstudier är verkligen ingen garanti för att personen ifråga har något som helst annat än snömos i huvudet, och det alldeles oberoende av hur många år dessa studier bedrivits.

Nåväl nu tror jag ändå att han i vissa fall kan ha lyckats med punkt nr 1. Att han däremot också skulle lyckas med punkt nr. 2 är såklart helt osannolikt. Vilket han borde ha förstått om han haft minsta insikt i psykologi. Många såna här personer av von oben-typ har en såpass utvecklad hybris att de inte kan tänka sig att de någonsin kommer att åka dit. Det blir nästan alltid förr eller senare deras fall.
Citera
2021-09-20, 15:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 2an
Om någon nappat och fått de betyg dom ville ha lär nog dessa tyvärr inte träda fram, håller det inte otroligt att någon nappat

Helt riktigt, av förklarliga skäl kommer inte ens sociala medier fyllas med ”sög gubbkuk och har bara A i alla ämnen!”.

Vore dock spännande att få reda på, får någonstans måste dessa predatorer få ett antal napp som gör att dom fortsätter, lite som bluffsamtalen.
Citera
2021-09-20, 16:01
Medlem
tomyhockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LennyMacKenzie
Ursäkta men universitetsstudier är verkligen ingen garanti för att personen ifråga har något som helst annat än snömos i huvudet, och det alldeles oberoende av hur många år dessa studier bedrivits.

Nåväl nu tror jag ändå att han i vissa fall kan ha lyckats med punkt nr 1. Att han däremot också skulle lyckas med punkt nr. 2 är såklart helt osannolikt. Vilket han borde ha förstått om han haft minsta insikt i psykologi. Många såna här personer av von oben-typ har en såpass utvecklad hybris att de inte kan tänka sig att de någonsin kommer att åka dit. Det blir nästan alltid förr eller senare deras fall.

håller med dig vet ett gäng somalier som fick hjälp av några andra utlänningar med färdiga universitets arbeten .

sedan vet jag några som gått om och om på samma klass tills de fick universitets examen . så det finns olika vägar till ett universitets examen .

sedan vet jag en som jobbat på specsavers och nu jobbar på fri skola utan lärare examen och lär ut på gymnasie nivå handel .
Citera
2021-09-20, 17:48
Medlem
Jag vet inte om jag ska vara förvånad eller oförvånad. Å ena sidan så är jag överraskad med tanke på hur snäll och vanlig GM verkar. Å andra sidan är jag inte förvånad över att det kan ha slagit slint i huvudet på honom med tanke på allt han fått stå ut med i sitt förhållande. Han har väl, under två årtionden nu, varit känd som Uddevallas/Färgelandas största cuckold. Han har blivit bedragen av sin hustru så många gånger och på så brutalt förnedrande sätt, att man tappar räkningen. Om han nu jagat gymnasietjejer så är det förmodligen något slags uttryck för den desperation han måste ha känt under alla dessa år. Ingen normal människa kan klara av att bli förnedrad så många gånger utan att bli nedbruten och konstig i huvudet. Även om det skulle visa sig att anklagelserna stämmer så tycker jag lite synd om honom. Han skulle lämnat sin fru redan efter första otroheten för XX antal år sedan.
Citera
2021-09-20, 18:40
Medlem
tomyhockeys avatar
jag vet inte om det är samma lärare som på artikeln men jag gissar på att det kan vara han .

https://sverigesradio.se/artikel/2132800

jag undrar vad fan har hans svenska engelska lärare kunskaper med att ifrågasätta sexual undervisning på en skola .

"Det går inte att bedriva en allsidig undervisning eftersom det saknas läroböcker i till exempel sex- och samlevnad, säger han."
Citera
2021-09-20, 19:33
Medlem
Lampansomtantss avatar
Vad heter denna A*ders W*dens fru ? Finns det något telefonummer till A*ders ?
Citera
2021-09-20, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lampansomtants
Vad heter denna A*ders W*dens fru ? Finns det något telefonummer till A*ders ?

Du kan räkna ut vem hans fru är genom att kolla facebook-bilden med bilen som postades några inlägg upp. Hon är folkbokförd i Uddevalla sedan några veckor tillbaka. GM bor kvar i Färgelanda. Är det GM eller frugan du vill ringa? Frugans nummer finns på Mr. Koll. Hon är singel nu.
Citera
2021-09-21, 09:49
Medlem
uddevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigly
Jag vet inte om jag ska vara förvånad eller oförvånad. Å ena sidan så är jag överraskad med tanke på hur snäll och vanlig GM verkar. Å andra sidan är jag inte förvånad över att det kan ha slagit slint i huvudet på honom med tanke på allt han fått stå ut med i sitt förhållande. Han har väl, under två årtionden nu, varit känd som Uddevallas/Färgelandas största cuckold. Han har blivit bedragen av sin hustru så många gånger och på så brutalt förnedrande sätt, att man tappar räkningen. Om han nu jagat gymnasietjejer så är det förmodligen något slags uttryck för den desperation han måste ha känt under alla dessa år. Ingen normal människa kan klara av att bli förnedrad så många gånger utan att bli nedbruten och konstig i huvudet. Även om det skulle visa sig att anklagelserna stämmer så tycker jag lite synd om honom. Han skulle lämnat sin fru redan efter första otroheten för XX antal år sedan.

Vad i helsike knallar han kvar i relationen för då? E hon rik som en tomte så man väjer att ta förnedringen för att pengarna rullar in? Hon måste ju ha kvaliteér utöver det vanliga om man skall gå kvar under sådana förhållanden (vad hon nu har gjort).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in