2021-09-19, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomyhockey
det stämmer friskola är statligt bidrag finanserad men lönerna är bättre på friskola har frågat personal som berättat om fetta löner på friskolor för det är stora statliga finanserade bidrag .

Du skriver också med någon som har erfarenhet av lön på friskola, säger att det varierar och så är det. Är inte alltid högre löner på friskolor, KAN vara men ingen garanti. Beror på skolan, som sagt.
Citera
2021-09-19, 20:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av zeljka94
Läraren heter An*ers Wi*en

*=d

Ollon-Anders!

Vilket jävla äckel alltså.
Citera
2021-09-19, 20:33
Medlem
tomyhockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HANILANI
Du skriver också med någon som har erfarenhet av lön på friskola, säger att det varierar och så är det. Är inte alltid högre löner på friskolor, KAN vara men ingen garanti. Beror på skolan, som sagt.

jag jag har även erfarnheter av båda skolorna har jobbat nära kommunal skola och lite på friskola.

på friskolan jobbar horor lärare eller rektorer rektorer som knullar runt och lärare som knullar runt . på östrabogymnasiet är mer lärare som har normala familjer barn och fruar . så han romberg apan och anders apan kom från en annan skol miljö . östrabogymnasiet är full av bra lärare och har alltid haft bra elever som vunnit tävlingar internationellt .
så det är stor skillnad på skol miljön . på friskolor är skol miljön mer fritidsgård .
Citera
2021-09-19, 21:02
Medlem
Mogen kille. Pinsamt för hans ungar.
Citera
2021-09-19, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomyhockey
jag jag har även erfarnheter av båda skolorna har jobbat nära kommunal skola och lite på friskola.

på friskolan jobbar horor lärare eller rektorer rektorer som knullar runt och lärare som knullar runt . på östrabogymnasiet är mer lärare som har normala familjer barn och fruar . så han romberg apan och anders apan kom från en annan skol miljö . östrabogymnasiet är full av bra lärare och har alltid haft bra elever som vunnit tävlingar internationellt .
så det är stor skillnad på skol miljön . på friskolor är skol miljön mer fritidsgård .

I de lugnaste vatten… Östrabo hade allt en del av detta fenomen också. Knulleriet alltså. Men det var nog bland ”romberg apans” egna värv. Men överlag duktiga lärare och engagerade elever! Håller med. Friskolor är rena dagiset.
Citera
2021-09-19, 23:10
Medlem
Derzu-Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristineli
I de lugnaste vatten… Östrabo hade allt en del av detta fenomen också. Knulleriet alltså. Men det var nog bland ”romberg apans” egna värv. Men överlag duktiga lärare och engagerade elever! Håller med. Friskolor är rena dagiset.

Menar du att lärare och elever knullar? Hur är det möjligt att sånt kan pågå utan att det kommer ut och blir anmält?
Citera
2021-09-19, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Derzu-U
Menar du att lärare och elever knullar? Hur är det möjligt att sånt kan pågå utan att det kommer ut och blir anmält?

Nej. Lärare och rektorer.
Citera
2021-09-20, 00:09
Bannlyst
Personligen kan jag inte undgå och tycka att det är något jävligt skumt med vuxna män som söker sig mot barn, det klingar jävligt illa.

Finns det någon som nappat på hans erbjudande? Någon som tjej, som utan ansträngning gått från F till A?
Citera
2021-09-20, 01:20
Medlem
LennyMacKenzies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LennyMacKenzie
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/47LGBq/larare-atalas-for-sexuella-ofredanden-strypsex-ar-nice
Artikel i AB om just detta.

Tydligen gjordes detta om till en stängd plus-artikel. Denna Expressartikel behandlar ungefär detsamma och är iaf tillsvidare öppen:
https://www.expressen.se/gt/krim/larare-erbjod-elev-hogre--betyg-i-utbyte-mot-sex/
Citera
2021-09-20, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scapula
Hur kan man efter fem års universitetsstudier vara så korkad så att man tror att
1) ens förslag ska leda till något ömsesidigt sexuellt utbyte med elever?
2) det man gjort ska stanna mellan en själv och eleverna?

Hoppas att denna snuskhummer byter bana i livet.

Han var nog inte så korkad och tro han skulle komma undan. Han bara klantade sig. Finns två vad jag vet lärare på högre nivå som haft ihop det med sina studenter och trodde de kunde komma undan och har gjort det länge.
Citera
2021-09-20, 05:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kristineli
Menar du den Bali-resan 2018 där ett antal lärare, rektor och ev gymnasiechef (?) var ”tvungna” att åka ner för att ”kolla läget” innan eleverna skulle ha sin praktik där?
Haha what, tur dom var så många som kunde hjälpa till med solskydd mm.
Den här Anders lär ju ha kommit undan tidigare, om man gräver finns det säkert fler tjejer där ute.
Citera
2021-09-20, 07:33
Medlem
tomyhockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 12hoppihagen
Personligen kan jag inte undgå och tycka att det är något jävligt skumt med vuxna män som söker sig mot barn, det klingar jävligt illa.

Finns det någon som nappat på hans erbjudande? Någon som tjej, som utan ansträngning gått från F till A?

om det är endast 6 anmälningar på östrabogymnasiet så tror jag det är minst 60 st som han lyckats med på plusgymnasiet som elever gått med på .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in