Sveriges i särklass bästa burgare får man på Garage bar i Höganäs. Animal style, i all sin enkelhet är helt enkelt bäst 🤤 Dom har dessutom jävligt god öl på menyn. Alla borde äta där minst en gång i sitt liv.
Sparkar liv i den här tråden igen då det uppstått en liten schism om den godaste burgaren. Max har utnämnt sig själva till att ha sveriges godaste. Jureskog tycker att det är urlöjligt och Bastards Burgers Simon Wanler menar att det är orimligt.
Själv tycker jag att Max är gravt överskattade och snudd på sämre än bottenkanidaten McDonalds. Jureskog har jag inte testat. Bästa vet jag inte. Vad tycker ni?
Sparkar liv i den här tråden igen då det uppstått en liten schism om den godaste burgaren. Max har utnämnt sig själva till att ha sveriges godaste. Jureskog tycker att det är urlöjligt och Bastards Burgers Simon Wanler menar att det är orimligt.
Själv tycker jag att Max är gravt överskattade och snudd på sämre än bottenkanidaten McDonalds. Jureskog har jag inte testat. Bästa vet jag inte. Vad tycker ni?
Max har goda tillbehör, pommes, shakes osv osv. Men hamburgarna är nog sämst i klassen. Jag tar alltid någon kycklingburgare eller så där. Deras 'hamburgare' är korv. Det är mer eller mindre samma som såna sausage patties man kan får på Mcmuffin.
Kan inte säga om det är sveriges bästa för har inte provat alla..
Men var nere i Ängelholm och käka på en restaurang som heter rost dem var riktigt bra..