Citat:
Ursprungligen postat av
Tatianathegoodgirl
Om du är intresserad av kvinnors psykologi borde du kanske har öppet sinne och inte massa fördomar. Jag är inte här för empati utan för en lösning så där har du fel måste jag säga.
Jag har öppet sinne.
Hur kommer det då sig att ni kvinnor aldrig kan ta ansvar för något någonsin? När ni förklarar era problem med män så är det alltid ni som är helt oskyldiga medan mannen ifrån klar himmel blev ett psyko. Inga som helst tecken på innan ni började ligga med mannen tydde på att han var ett psyko utan bara en dag gjorde han en handvändning och började gapa över att maten du gjorde var fel. "Pyttipanna igen?" och börjar veva.
När faktum är att det funnits fullt med varningstecken och ni konstant sitter och petar på björnen för att väcka reaktioner och när reaktioner kommer efter ett långt tag så sitter ni och bli förvånade. En av era paradgrenar är att irritera män för att se hur långt ni kan tänja gränserna innan det brister sedan har mage att bli förvånade när ni konstant maler med er skit.
Och inte nog med det, sedan sitter ni och hittar på ett scenario i ert lilla huvud och förklarar för andra att anledning till varför de brast var inte för att ni konstant terroriserade dem utan det ni säger är att de ifrån klar himmel blev totala psykon.
Ni får för fan lägga ned. Flashback är inte familjeliv eller facebook, du får väl gå dit om du vill ha ryggdunkningar.