Citat:
Ursprungligen postat av
SittFint
Finns hur många anledningar som helst att avvakta. Att du "får en dålig vibb" ändrar inte på det alls. Att han pratar med advokater är inget märkligt alls. Även om han är helt ren kan det bli ett helvete om han råkar säga fel sak.
Det finns en del saker i den här historien som är misstänksamma, men att han väljer att vara tyst är absolut inte en av dem.
Han som är så duktig på att skriva och lägger ut kontroversiella saker hela tiden utan att fråga någon innan.. Helt plötsligt blir tyst. Vad skulle vara fel sak att säga? Att han hört om detta rykte som florerat och att han är helt oskyldig? Att han tycker det är förjävligt att någon försöker sprida falska rykten men att det inte kommer bita på honom.. Han skulle kunna skriva "Om jag skrivit eller gjort något olämpligt mot någon person så uppmanar och välkomnar jag den personen att sprida bevis på detta.. Men något sådant kommer aldrig ske eftersom jag är helt och hållet oskyldig".
"Om någon hittar något olämpligt jag skrivit till en ung tjej så får den personen 500 000 kronor som belöning." Eller något.
Han har ju alltid varit sådär frispråkig och kaxig utan att fråga någon innan, så varför skulle han sluta nu om han är helt hundra att han inte gjort något fel och någon anklagar honom falskt?
Liksom, om någon är oskyldigt anklagad så vill man ju gärna se lite jävlaranamma och att personen är benägen att visa att det är ett jävla skitsnack.. Lite "bra försök att sprida falska rykten för att försöka förstöra min karriär, trodde ni verkligen det när jag absolut inte gjort något olämpligt?". Lite öppenhet och transparent som han ALLTID varit tidigare på twitter och dylikt, istället gick han i princip under jorden. Det är ju misstänksamt med en sådan personlighetsförändring.. Någon är skraj
Han har alltid haft den kaxiga attityden och självförtroendet.. Det är klart man undrar om han blev skraj när han blev helt tyst nu.
Han har alltid satt hårt mot hårt men nu blev han tyst och skraj.. Inte likt honom och konstigt..