Citat:
Ursprungligen postat av
Hayworthian
Helt sjuk historia.

der_siebte_blut_wolf heter karln på tiktok, och likadant på instagram.
Verkar typ lika normal som Jewels.. :P Men att hon inte misstänkte något, när hon inte fick någon bild alls? Personligen hade man ju spammat med bilder om/när man hade flugit så långt.
Det var lite skrämmande. Jag hade ärligt talat inbillat mig att Jared skulle vara en betydligt stiligare person än så. Att Jewels skulle sänka sig till denne Jareds nivå är ärligt talat förvånande. Han ser ut att vara 30 år gammal, ordentligt överviktig, saknar flertalet tänder, förståndshandikappad, vad mer kan man säga?
Efter att ha fått detta förklarat för mig tror jag att han raggade på Jewels utan att förvänta sig någon positiv respons. När han faktiskt fick napp visste han inte riktigt vad han skulle ta sig till och fick kalla fötter, eftersom att han inte har kapital för att resa fram och tillbaka till Nordamerika. Jag tror att han lever på existensminimum. Att han slänger $50 i någon random livestream talar inte i hans fördel, för vad är det för slags peacocking egentligen?
Så vi har att göra med en arbetslös, tandlös, penninglös, överviktig nolla. Jewels kan DEFINITIVT FÅ BÄTTRE än det där. Herregud, vad hon kan få bättre.