2021-10-08, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Ja hon hade riktigt risiga tänder, typiska tänder man får när man haft bulemi eller bara struntat i att borsta tänderna hela sitt vuxna liv.

Våra skattepengar finansierade såklart hennes tänder. Soc.

Förresten till alla i tråden, jag skrev ju direkt efter att issy gick ut med att vara transa att det bara var för views, skäms ni nu som försvarade dom?
Var säkert mammans idé. Så hon fick från att vara Oliver till en nu lagom tjock tjej igen.

Eftersom J har sjukersättning, så ser jag det som mycket liten sannolikhet att försörjningsstöd skulle ha gett något bidrag för tandvård. Sannolikheten minskar än mer då hon hade alla tänder kvar. Så nja, Soc betvivlar jag ganska starkt.

Sedan har hon också redan sagt hur hon finansierade tandvården. Hon ansökte och blev beviljad det "gula kortet", på byråkratsvenska tror jag det heter tandvårdsintyg. Något samtliga medborgare i Sverige kan ansöka om, om det finns ett medicinskt behov. I Jewels fall är det hennes NPF, mycket troligt som ligger till grund för det. Men är hon diagnoserad med ätstörning, så kan den också kanske spela in. Just den detaljen är jag mindre säker på.

Ett sådant stöd ger nödvändig tandvård inom samma högkostnadsskydd som vanlig sjukvård. Eventuell tandblekning ingår dock inte i nödvändig tandvård.
Citera
2021-10-22, 19:34
Medlem
vad hände med issys pappas svar i tråden? jag visste inte att det gick att ta bort kommentarer på flashback. och vad hände med youtubevideon som du lovade för typ 2 månader sen?
Citera
2021-10-22, 20:22
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KonturKvinna
vad hände med issys pappas svar i tråden? jag visste inte att det gick att ta bort kommentarer på flashback. och vad hände med youtubevideon som du lovade för typ 2 månader sen?
Moderatorer tar bort hans offtopicinlägg.
Citera
2021-10-23, 13:45
Medlem
vigilante99s avatar
i have a video coming online today just for you extremfetma you will enjoy the great content
Senast redigerad av vigilante99 2021-10-23 kl. 13:52.
Citera
2021-10-23, 15:55
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigilante99
i have a video coming online today just for you extremfetma you will enjoy the great content
Looking forward to the jewesy content
Citera
2021-10-23, 21:17
Bannlyst
Citat:

Tik, tok...
Citera
2021-10-23, 21:18
Bannlyst
Citat:

Tik, tok.... silver noob. No action.
Citera
2021-10-31, 09:06
Medlem
Your response to Jewels accusations of you being a thief is... a vlog of you grocery shopping?
Citera
2021-10-31, 09:46
Medlem
vigilante99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KonturKvinna
Your response to Jewels accusations of you being a thief is... a vlog of you grocery shopping?

what am i gonna steal from jewels?, she has no money, no job, no assets, nothing.......she could say i stole 10 million kr but everyone would know she talking out her butt, what could she possibly have to steal when she begs on youtube for money

Also you realise what trolling is yes?

Citera
2021-10-31, 11:04
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
what am i gonna steal from jewels?, she has no money, no job, no assets, nothing.......she could say i stole 10 million kr but everyone would know she talking out her butt, what could she possibly have to steal when she begs on youtube for money

Also you realise what trolling is yes?

Oh but I thought the gloves were off? You were trolling all along then? Are the gloves back on?
Citera
2021-10-31, 11:25
Medlem
vigilante99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Oh but I thought the gloves were off? You were trolling all along then? Are the gloves back on?

are you not entertained?
Citera
2021-11-04, 21:07
Medlem
Så jared har catfishat Jewels? För det verkar inte att han har skickat några bilder som styrker på att han faktiskt flög till Stockholm, sedan till London och därefter hemåt.

50tusen följare på Tiktok men inga bilder från hans första resa utomlands?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in