2021-09-18, 14:43
Medlem
tomyhockeys avatar
undrar varför läraren flyttade från drottning blanka till östrabogymnasiet lönerna är bättre på privat skolor ? så jag misstänker fler sexuella trakasserier tidigare som kan ha tystasts ner från rektorer och andra lärare .
Citera
2021-09-18, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomyhockey
han tog bort sin facebook igår
han hade jobbat tidigare på drottning blanka gymnasiet
jag tror det är bra om man kunde gräva mer ifall även studenter på drottning blanka haft sexuella trakasseier som rektorer tystat ner .

Det är mycket möjligt. Till saken hör den att J*han R*mberg som var rektor på Östraboskolan under perioden peddoläraren ägnade sig åt sexuella trakasserier även var rektor åt peddot på Drottning Blanka. Rektorn är allmänt känd för att göra som han vill och skapa en tystnadskultur kring missförhållanden i skolan. Två myskillar helt enkelt som uppenbarligen har funnit varandra.

*=o
Citera
2021-09-18, 20:30
Medlem
tomyhockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zeljka94
Det är mycket möjligt. Till saken hör den att J*han R*mberg som var rektor på Östraboskolan under perioden peddoläraren ägnade sig åt sexuella trakasserier även var rektor åt peddot på Drottning Blanka. Rektorn är allmänt känd för att göra som han vill och skapa en tystnadskultur kring missförhållanden i skolan. Två myskillar helt enkelt som uppenbarligen har funnit varandra.

*=o

jag kollade på rombers linkedin han var rektor på drottning blanka som hette plusgymnasiet 2008-2010 .
men jag hittar inte widen han tog bort sin facebook och sin linkedin glömde att ta skärmdumpar när han jobbade på plusgymnasiet och på östrabogymnasiet .
men jag tror om man gräver mer så finns mer smuts ....
Citera
2021-09-18, 20:45
Medlem
Citat:
jag kollade på rombers linkedin han var rektor på drottning blanka som hette plusgymnasiet 2008-2010 .
men jag hittar inte widen han tog bort sin facebook och sin linkedin glömde att ta skärmdumpar när han jobbade på plusgymnasiet och på östrabogymnasiet .
men jag tror om man gräver mer så finns mer smuts ....

Nu blev jag osäker. Vet iallafall att dem två har jobbat tillsammans på dåvarande plusgymnasiet och att R*mberg värvat flera plussare till Östrabo, bland annat peddoläraren.
Citera
2021-09-19, 07:22
Medlem
tomyhockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zeljka94
Nu blev jag osäker. Vet iallafall att dem två har jobbat tillsammans på dåvarande plusgymnasiet och att R*mberg värvat flera plussare till Östrabo, bland annat peddoläraren.

vad tror du om rektorn Lotten på plusgymnasiet
mellan 2017-2021
hur får man fram rektorer på plusgymnasiet vilket år de jobbat där och vilket år anders jobbat där tror plusgymnasiet har varit guld gruva för anders då där går fler tjejer än på östrabogymnasiet
Citera
2021-09-19, 07:39
Medlem
tomyhockeys avatar
hittar något på google

kan det vara han artikel från 2008

https://sverigesradio.se/artikel/2132800

Det går inte att bedriva en allsidig undervisning eftersom det saknas läroböcker i till exempel sex- och samlevnad, säger han.
Citera
2021-09-19, 07:39
Medlem
Citat:
undrar varför läraren flyttade från drottning blanka till östrabogymnasiet lönerna är bättre på privat skolor ? så jag misstänker fler sexuella trakasserier tidigare som kan ha tystasts ner från rektorer och andra lärare .

Förmodligen har detta skett fler ggr än dessa, kanske kommer fram fler elever som råkat ut för denna nu?
Han kan ju kanske lyckats med sitt erbjudande några ggr också, dessa tror jag inte anmäler om dom ställt upp på hans erbjudanden och fått vad dom ville ha i betyg.
Citera
2021-09-19, 08:58
Medlem
Plus tystade ned händelser. Ej rektorn på Östrabo (tid Plus). Annan rektor.
AW har tydligen skiljt sig nyss.
Citera
2021-09-19, 09:07
Medlem
tomyhockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albert01
Plus tystade ned händelser. Ej rektorn på Östrabo (tid Plus). Annan rektor.
AW har tydligen skiljt sig nyss.

jag hittar 2 rektorer när anders jobbade där
rektorer som jag hittar på plusgymnasiet 2013 där även anders jobbade rektorn 1) richard baxxe och rektor 2 ) eva sunxxx

jag tror mer att eleverna på östrabogymnasiet är mer klipska och ville få bort idioten rektorn romberg även han brukar bjuda elever på hans kontor på östrabogymnasiet han har säkert skyddat läraren anders tror båda är inblandat i all möjligt skit men jag vill få mer info om trakasseriet på plusgymnasiet Anders har jobbat där mellan 2013 och framåt hittar inte när han började på östrabo?

rektor 1 ) richard bagge och rektor 2) eva sundelius
Citera
2021-09-19, 11:04
Medlem
Citat:
vad tror du om rektorn Lotten på plusgymnasiet
mellan 2017-2021
hur får man fram rektorer på plusgymnasiet vilket år de jobbat där och vilket år anders jobbat där tror plusgymnasiet har varit guld gruva för anders då där går fler tjejer än på östrabogymnasiet

Wi*en började jobba på Östrabo 2016 eller 2017. Tror 2017.
Citera
2021-09-19, 11:18
Medlem
R*mberg var rektor på plus redan 2009. Jag tror förövrigt det var han som startade plusgymnasiet. Han började sedan som rektor på Östrabo senast 2012. Det betyder att Wi*en åtminstone jobbat på plus sedan 2012 till 2016/2017, förmodligen längre.
Citera
2021-09-19, 11:39
Medlem
J*han R*mberg

2009-2011 Plusgymnasiet
2011-2019 Östrabo 1

https://jrk.romberg.se/#
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto