2021-09-18, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intenog
Jag har suttit gripen för narkotikabrott nyligen men jag slapp bli häktad.

Jiiisus. På 36:e dagen återuppstånden. 😊
Jag undrade vart du tog vägen.

Sitt nu stilla i båten och undvik för mycket svammel.
Tråden har fått ganska god uppfattning om läget under din frånvaro. Läs gärna ikapp lite.

Det som kvarstår är VARFÖR FL blev mördad och hur flykten från mordplatsen gick till? Samt om ytterligare någon är inblandad utöver de 4 häktade?
Citera
2021-09-18, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkaerlockHolm
Jiiisus. På 36:e dagen återuppstånden. 😊
Jag undrade vart du tog vägen.

Sitt nu stilla i båten och undvik för mycket svammel.
Tråden har fått ganska god uppfattning om läget under din frånvaro. Läs gärna ikapp lite.

Det som kvarstår är VARFÖR FL blev mördad och hur flykten från mordplatsen gick till? Samt om ytterligare någon är inblandad utöver de 4 häktade?

Bara 4? Dessutom fel personer.
Citera
2021-09-18, 20:40
Medlem
Citat:
Frida pratade om något barn och hade bild på en unge hemma som hon påstod var omhändertagen. Hon sa aldrig att det var hennes kusins unge. Så jag utgick från att det var hennes unge.
Njaaa du talar med kluven tunga
Citera
2021-09-18, 21:26
Medlem
Gruppbostads avatar
Citat:
Kevin känner bröderna och jag och Kevin sålde åt dom
Det var narkotikan som vi blev dömd för jag och Kevin.

Välkommen tillbaka!

Fick du och Kevin en skuld till bröderna då?

Vet du om bröderna brukade förvara droger hos Frida?

Kan du berätta mer om vad som hände på mordkvällen och varför Frida blev skjuten? Berätta gärna igen utifrån ditt eget minne, vad du vet liksom... kanske har du kommit på något nytt?
Senast redigerad av Gruppbostad 2021-09-18 kl. 21:32.
Citera
2021-09-19, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vadskajagha
Vad är det för fel på dig??? Låtsas ha info men tar så brutalt fel på mc gäng så det är pinsamt... Finns inte en själ norr om Sundsvall som inte vet att det är HA i Luleå. Men du med dina insikter om bögeri inom bandidos å Luleås undre värld borde kanske ta den där sista sprutan med just lite för mycket så resten av oss slipper dig...

Jag tar inte fel på något.
Den sexiga tatuerade mannen TL är som bekant tidigare Bandidosmedlem, men lämnade och bestämde sig för att ta över och styra Luleå med järnhand på egen hand.
Så är det också nu. Inte ett gram säljs inom kommunen utan att han och hans herrharem tar procent på det.
Att det finns fler gäng i länet är ju inget konstigt, men han är GUDFADERN och lever ett liv i materiellt överflöd.
Citera
2021-09-19, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Socialdemokrat1990
Den sexiga tatuerade mannen TL är som bekant tidigare Bandidosmedlem, men lämnade och bestämde sig för att ta över och styra Luleå med järnhand på egen hand.
Så är det också nu. Inte ett gram säljs inom kommunen utan att han och hans herrharem tar procent på det.
Att det finns fler gäng i länet är ju inget konstigt, men han är GUDFADERN och lever ett liv i materiellt överflöd.
Hahahahaha. Styr stan. Är jag i humorforumet? Tror du vi pratar om kommunalrådet i stan? Tror du sett för mycket corleonefilmet.
Citera
2021-09-19, 00:49
Medlem
Citat:

Vet mycket väl vem den mannen är. Men drt som är lustigt är att borde inte polisen a koll på honom? Med tanke på tidigare drogrelaterade brott med sin tatueringsstudio som täckmantel bla?
Citera
2021-09-19, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ColtonBanes
Vet mycket väl vem den mannen är. Men drt som är lustigt är att borde inte polisen a koll på honom? Med tanke på tidigare drogrelaterade brott med sin tatueringsstudio som täckmantel bla?

Vi talar nog inte om samma man, då den homosexuella tidigare Bandidosmannen som alla kvinnor vill ha, men ej kan få, är ostraffad.
Detta då han styr länet med järnhand och håller sig på avstånd från den operativa verksamheten och sköter det mesta från sitt lyxboende.
Jag utesluter inte att så väl polis som åklagare står på hans pay roll.
Citera
2021-09-19, 01:20
Medlem
Gruppbostads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ColtonBanes

Du snackar om skåningen, han är vad jag vet inte kriminell men umgås en del med klubbfolk. Han går knappast att koppla till det här mordet på något vis haha

Vi pratar om en fd. Bandidosmedlem, som styr Luleå med järnhand. Han går numera omkring även med en fysisk järnhand i form av en krycka. Kanske har det något slags symboliskt värde.

https://anonfiles.com/B5e8I927u9/IMG_05581_jpg
Senast redigerad av Gruppbostad 2021-09-19 kl. 01:26.
Citera
2021-09-19, 02:55
Medlem
Citat:
Vi talar nog inte om samma man, då den homosexuella tidigare Bandidosmannen som alla kvinnor vill ha, men ej kan få, är ostraffad.
Detta då han styr länet med järnhand och håller sig på avstånd från den operativa verksamheten och sköter det mesta från sitt lyxboende.
Jag utesluter inte att så väl polis som åklagare står på hans pay roll.

Och vem är det då?
Citera
2021-09-19, 10:35
Medlem
kingofwestcoasts avatar
Citat:
Blandar ihop alla dessa människor. Det är Yahya som är död eller han skulle ha varit död redan innan han sköts.
Jag skrev att han var död en månad innan han sköts.

Så han var död i en månad, sen sköt dom honom? För att vara säkra på att han var död? Hmmm
Citera
2021-09-19, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gruppbostad
Du snackar om skåningen, han är vad jag vet inte kriminell men umgås en del med klubbfolk. Han går knappast att koppla till det här mordet på något vis haha

Vi pratar om en fd. Bandidosmedlem, som styr Luleå med järnhand. Han går numera omkring även med en fysisk järnhand i form av en krycka. Kanske har det något slags symboliskt värde.

https://anonfiles.com/B5e8I927u9/IMG_05581_jpg

Kan hända att jag misstog mig. Ingen skam skall falla på de som äro oskyldiga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in