2021-09-18, 20:32
Medlem
Rosa Luxemburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Helt jävla sjuk värld vi lever i. Man betalar pengar för att skicka en "superlike", en hundring på att många bara skickar runt dessa "superlikes"

Fem superlikes per månad ingår i tinder guld. Jag brukade inte använda dem och de jag skickade iväg hade skickats av misstag pga svajiga fingrar
Citera
2021-09-18, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vonsexron
Varför inte båda? Det ena utesluter inte det andra.

Upplever att det är mycket svartmålande av det påstådda offret i tråden.

Men väldigt lite om hur olämpligt det är att en riksdagsman har läxhjälp med en 16 åring efter privat kontakt. Sen om det är brottsligt är ju en annan sak. Om det sen går att bevisa är ytterligare en komplexitet.
Läste du mitt inlägg? Jag skrev exakt det du nu sa: båda ska behandlas med rättssäkerhet, och oavsett så ska varken Bali eller flickan bli anklagade för något om det inte finns bevis.

Det roliga är att både högern och vänstern sitter och beter sig som riktiga vidriga idioter i den här tråden, helt utan att de bryr sig om dem de i själva verket försöker företräda... Har helt ärligt tappat hoppet om mänskligheten efter den här tråden...
Citera
2021-09-18, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EldoradoBakpulver
han kommer bara bli starkare när han friats i rätten.

Så många i den här tråden som kommer bli helt chockerade över att genomsnittssvensson inte tycker om en person mer för att den blivit friad för beteende som gränsar till pedofili i rätten.
Citera
2021-09-18, 20:37
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosa Luxemburg
Fem superlikes per månad ingår i tinder guld. Jag brukade inte använda dem och de jag skickade iväg hade skickats av misstag pga svajiga fingrar

Tidigare var det gratis har andra sagt
Citera
2021-09-18, 20:38
Medlem
Citat:
Helt missat att han har en svensk pangbrud som han är gift med ?
Ja, jag följer inte mannen särskilt noga, men visst, har man penningar och syns i tv så kan man säker fixa en knäpp brud, eller en och en halv då som i Hanifs fall
Citera
2021-09-18, 20:42
Medlem
Rosa Luxemburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Tidigare var det gratis har andra sagt

Du kan enkelt testa redan ikväll genom att regga ett gratiskonto. Du kommer snabbt inte att du inte har tillgång till några som helst funktioner, förutom att svepa vänster eller höger. Du kan inte se vem som lajkat dig ens, än mindre utbyta meddelanden
Citera
2021-09-18, 20:43
Medlem
svampsubbas avatar
Citat:
Hahahahaha ja denna bruden är riktigt uppmärksamhetskåt det märks, case closed!

Där gick det för fort i din bedömning, rätt normal tjej för att vara tonåring idag, hon har någon vision trots ålder. Vad andra brukar engagera sig i under sin gymnasietid är en mer rättvis måttstock.
Citera
2021-09-18, 20:43
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosa Luxemburg
Du kan enkelt testa redan ikväll genom att regga ett gratiskonto. Du kommer snabbt inte att du inte har tillgång till några som helst funktioner, förutom att svepa vänster eller höger. Du kan inte se vem som lajkat dig ens, än mindre utbyta meddelanden

Det relevanta är inte hur det är nu utan hur det var då.
Citera
2021-09-18, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMH
Det som beskrivs om vad Bali skulle gjort är knappast ett brott. Be om nakenbild? Ett brott om hon var över 15? Vet inte
Det är otroligt hur många som inte vet vad barnporr är på denna sida.
Citera
2021-09-18, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sprit & Misär
Så många i den här tråden som kommer bli helt chockerade över att genomsnittssvensson inte tycker om en person mer för att den blivit friad för beteende som gränsar till pedofili i rätten.
Ja såklart finns det alltid människor som litar blint på skiten, men hans följarskara och nya människor kommer stötta honom. Snubben har ändå gjort många goda gärningar.
Menar finns ju dem som tror på att Ronaldo våldtog hon där amerikanskan i Las Vegas, men bara för att media eldar på när en uppmärksamhetskåt tjej påstår något så betyder det inte att det stämmer och det vet de flesta normalt funtande människor om.
Citera
2021-09-18, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BIB3l
Det är ok att dreva om det handlar om sanna verifierbara saker. När det handlar om brunvänsterns deplatformering så är det alltför likt 30-talet för att i vart fall jag ska gilla det som sker. *spy19*

Vad har det med vänstern att göra? Både offer och gm är moderater.
Citera
2021-09-18, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Davy
Gillar Balis åsikter men har alltid haft svårt för hans självgoda översitteriattityd. Tror han är bättre än alla andra, säkert det som fick honom att bete sig såhär. Tror att han står över alla lagar och normer pga hans jävla kryss och twittrande.

Det var bara en tidsfråga innan han skulle gå på en mina. Men att det skulle handla om sexuella ting med småtjejer, det var otippat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in