2021-09-01, 09:44
Medlem
Love.Thy.Neighbors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Jo genom att du inte kan svara på mina sista frågor har jag det, du går på vad hon påstår om sig själv och köper det utan kolla andra källor!

Nej, du bevisade i flera tidigare inlägg vad du går för, sorry. Du börjar framstå som desperat nu.
Citera
2021-09-01, 09:51
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Love.Thy.Neighbor
Tillräckligt med bevis finns nu för att deklarera att covid-19 vaccinerna inte är säkra för användning på människor enligt uppgifter från Storbritannien, brittiska forskare vill att UK government omedelbart stoppar användningen av vaccinerna:

‘Urgent’ British report calls for complete cessation of COVID vaccines in humans

Kommer detta förhoppningsvis att leda till att man stoppar användningen av vaccinerna nu? Efter att man också upptäckt att stora mängder vaccinampuller innehöll "okänt ämne" i Japan nyligen borde man väl ta och undersöka förekomsten av "okända ämnen" i vaccinerna även i fler länder?
Ha ha ha!

Satan vad lättlurade ni foliehatar är!

Americas frontline doctors! En av de värsta foliehattssidorna.

Men ni folieskallar har ju bara sån källor!

Stackare...
Citera
2021-09-01, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Ha ha ha!

Satan vad lättlurade ni foliehatar är!

Americas frontline doctors! En av de värsta foliehattssidorna.

Men ni folieskallar har ju bara sån källor!

Stackare...

Du är ju bevisligen också en som inte behärskar källkritik! Det mesta ni bidrar med är tramsinlägg där ni själva, utan att ha något på fötterna, försöker misskreditera välrenommerade och erkända läkare, vetenskapsmän och forskare, utan att ni själva kan presentera något med substans.

Vari ligger din egen trovärdighet?
Senast redigerad av Love.Thy.Neighbor 2021-09-01 kl. 09:58.
Citera
2021-09-01, 10:01
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Nej, du bevisade i flera tidigare inlägg vad du går för, sorry. Du börjar framstå som desperat nu.

Men kom igen, visa på hennes kredibilitet inom forskningsvärlden, vilka andra forskningsresultat har hon kommit fram till?

Om man ska påstå att vaccinen inte är säkra borde man kunna hitta bra forskning på det, alltså bra mycket bättre än ett brev/rapport eller vad det nu ska föreställa.
Citera
2021-09-01, 10:07
Medlem
Citat:
Men kom igen, visa på hennes kredibilitet inom forskningsvärlden, vilka andra forskningsresultat har hon kommit fram till?

Om man ska påstå att vaccinen inte är säkra borde man kunna hitta bra forskning på det, alltså bra mycket bättre än ett brev/rapport eller vad det nu ska föreställa.

Som du kanske vet så är studierna på vaccinerna inte avslutade än utan pågår nu i detta globala experiment:

Pfizer-BioNTech:
https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04368728

Citat:
Actual Study Start Date : April 29, 2020
Estimated Primary Completion Date : November 2, 2021
Estimated Study Completion Date : May 2, 2023

Moderna:
https://clinicaltrials.gov/ct2/show/study/NCT04470427

Citat:
Actual Study Start Date : July 27, 2020
Estimated Primary Completion Date : October 27, 2022
Estimated Study Completion Date : October 27, 2022

Därför är det självklart viktigt att man tar alla rapporter om upplevda biverkningar på allvar och utreder dessa.

Jag anser att du med flera som bara är ute efter att tona ned riskerna och sprida desinformation om vaccinernas säkerhet är farliga. Man ska inte låtsas som att dessa vacciner är säkra när det är mångdubbelt fler som har avlidit och fått biverkningar av dessa vacciner i jämförelse med andra vacciner som introducerats historiskt.
Citera
2021-09-01, 11:19
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Som du kanske vet så är studierna på vaccinerna inte avslutade än utan pågår nu i detta globala experiment:

Pfizer-BioNTech:
https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04368728

Moderna:
https://clinicaltrials.gov/ct2/show/study/NCT04470427

[/b]

Därför är det självklart viktigt att man tar alla rapporter om upplevda biverkningar på allvar och utreder dessa.

Jag anser att du med flera som bara är ute efter att tona ned riskerna och sprida desinformation om vaccinernas säkerhet är farliga. Man ska inte låtsas som att dessa vacciner är säkra när det är mångdubbelt fler som har avlidit och fått biverkningar av dessa vacciner i jämförelse med andra vacciner som introducerats historiskt.

Din kunskapsnivå är ju erbarmlig. Naturligtvis fortsätter studien efter det godkänts för uppföljning, och EMA ställer dessutom krav att godkända vaccintillverkare ska skicka in varje månad en säkerhetsuppdateringar där misstänkta biverkningar ingår.

Alltså ytterligare en tråd som bygger på pur okunskap!!
Citera
2021-09-01, 11:28
Medlem
Citat:
Din kunskapsnivå är ju erbarmlig. Naturligtvis fortsätter studien efter det godkänts för uppföljning, och EMA ställer dessutom krav att godkända vaccintillverkare ska skicka in varje månad en säkerhetsuppdateringar där misstänkta biverkningar ingår.

Alltså ytterligare en tråd som bygger på pur okunskap!!

Din desperation är tydlig.
Citera
2021-09-01, 11:31
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Din desperation är tydlig.

Tydligen inte för du har ju inte stöd som du kan ta fram för dina påståenden, återkom med något annat så får vi se.
Citera
2021-09-01, 11:42
Medlem
Citat:
Tydligen inte för du har ju inte stöd som du kan ta fram för dina påståenden, återkom med något annat så får vi se.

Då har du nog missat totalt att läsa vad jag skriver samt vad jag länkat till, din miss.
Citera
2021-09-01, 11:44
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Då har du nog missat totalt att läsa vad jag skriver samt vad jag länkat till, din miss.

Nej för jag har läst Tess dravel tidigare precis som andra, det stöder inte ett skit att vaccinerna inte är säkra för människor, allt annat är ju din usla läsförståelse i en Engelska.
Citera
2021-09-01, 11:48
Medlem
Citat:
Nej för jag har läst Tess dravel tidigare precis som andra, det stöder inte ett skit att vaccinerna inte är säkra för människor, allt annat är ju din usla läsförståelse i en Engelska.

Som sagt inte mycket substans i dina egna inlägg, bara desperata försök att smutskasta. Jag antar att det svider lite nu när du har gjort bort dig så här uppenbart.
Citera
2021-09-17, 23:29
Medlem
Ännu ett larm om vaccinerna kommer från forskaren Stephanie Seneff vid Massachusetts Institute of Technology. Hon varnar för massvaccinationskampanjen av befolkningen med mRNA-vaccinen som ser ut att leda till att allvarliga kroniska sjukdomar kommer att öka drastiskt. Vaccinet kan också orsaka infertilitet:

Citat:
Det är i en intervju med franska France Soir som Seneff går ut med sin analys av mRNA-vaccinerna som hon bland annat publicerat i en vetenskaplig artikel med titeln ”Värre än sjukdomen” som behandlar de experimentella mRNA-vaccinen som just nu injiceras på bred front.

– Det vi hittade var för mig skrämmande, säger MIT-forskaren.

Seneff skräder inte orden och menar att vi bland annat kommer att se en “chockökning” av nervsjukdomar, autoimmuna sjukdomar och cancerfall i en nära framtid.

Forskaren: mRNA-vaccinen kan leda till infertilitet och dödliga sjukdomar

Stephanie Seneff säger också att spikproteinet är ett prionliknande protein, hon befarar att detta kan leda till att de som vaccinerar sig kan drabbas av sjukdomar som exempelvis Parkinsons sjukdom samt den dödliga sjukdomen Creutzfeldt–Jakobs sjukdom där hjärnan degenererar:

Citat:
– en sjukdom som inom djurriket tagit sig uttryck i galna kosjukan och hos människor framförallt varit känd för att drabba kannibalstammar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in