Citat:
Ursprungligen postat av
Siix
Och vad är det för konsekvenser som du ivrigt ropar efter då? Är det något vetenskapligt bakom, eller den vanliga bror duktig-mentaliteten som verkar sprida sig bland de nyttiga idioterna? Det är ett fint litet test i lydnad vi blir utsatta för. Det blir intressant att se om de vågar peta på grundlagarna också, för att se hur många mupp-jävlar som står bredvid och hurrar.
Det måste vara ett rekordlågt förtroende för dessa vaccin, när det inte räcker att bara vaccinera sig och hålla käft liksom. Man är alltså fortfarande livrädd, trots att man tagit vaccinet. Eller så är det någon pervers strävan efter rättvisa. Om jag minsann har tagit sprutan, du ska du också lyda.....Typisk svensk sosse-mentalitet, som inte skulle förvåna.
Och nej, jag är ingen ”antivaxxer”. Har t.om tagit första dosen mot Covid efter långt övervägande. Bokad för andra i nästa vecka. Känns fortfarande inte helt självklart dock. Hade Covid i tidigt skede. Fes ut det på ca 2 dygn. Inga problem efter det.
Fulla konsekvenserna: Dvs man kan bli sjuk och man kan tvingas begränsa sig framöver.
Kul att du är "halvsosse" redan och på väg att bli "helsosse".

Bra att du blev så lindrigt sjuk. Jag var dålig i magen i en vecka och kände mig väldigt trött, sängliggsnde i två veckor. Tar du andra dosen också så får du super-,immunitet och rent av super-duper immunitet om du är ung!
Grattis till ett smart val!