Citat:
Att "högern" och i synnerhet extremhögern är kontrollerad opposition är jag fullt medveten om. Tankesmedjor och dunkla sällskap som CNP och Le Cercle. Gladio nätverk. Nazismen i Tyskland och Fascismen i andra länder var också en sådan operation.
I själva verket vill de ju konvergera nyliberalism och kommunism under en teknokratisk feodalistisk världsregering.
I själva verket vill de ju konvergera nyliberalism och kommunism under en teknokratisk feodalistisk världsregering.
Förmodligen något åt det hållet ja. Helt enkelt ekvationer som inte kommer gå ihop, skapa mer kaos och ge total makt till några få och göra varenda människa totalt förvirrad så alla springer runt som yra höns medans korruptionen kan fortgå och bli ännu värre.
Därför är det precis som du påpekar viktigt att sånna här galningar åker fast. Jag anser att det här ligger på främst polisens och militärens bord. Det som är illa är att korruptionen är lika utbredd i polismyndigheten. Inom militären vet jag inte men hoppas att det inte är lika stökigt där.
Därför måste man dra ansvariga inför rätta och med full transaparans, annars riskerar vi att byta till polis och militärstat och det är verkligen inget önskvärt heller.
Poliser, åklagare, militärer, journalister, medborgare ect som har rent mjöl i påsen och som vill avsluta korruptionen måste dra upp allting i ljuset så det blir åtal.
Styret måste vara helt transparent och verka för människors bästa. Nu är det precis tvärtom.
Termosbomber är helt enkelt en väldigt puckad väg att gå.