Citat:
Ursprungligen postat av
Krmkr
Jag ser inte att du bemöter något av vad jag skriver utan mer sättet jag skriver på och hur det känns för dig, utöver att du tänker dig att alla de möten som Ebba hade med Esbjörn där hon även drog med sig barn och vänner till honom, bevisligen även inomhus, har hela tiden skett med en säkerhetsmarginal om minst tre meter. För mig faller detta påstående på sin egen rimligt, särskilt med tanke på att vi har information om vad flera av dessa möten innehöll.
Jag undrar därför om du faktiskt har något som motsäger de fakta jag radade upp i mitt inledande inlägg som du svarade på?
Jag bemöter vad du skriver, men även hur du skriver. Jag förstår inte ditt frekventa användande av epitet, härskartekniker, vinklade sanningar och ful-argumentering. Jag förstår inte någons behov av att slänga epitet runt sig. Tycker det drar ner hela tråden till kloaknivå. Men det blir väl så när man inte kan bemöta fakta med fakta, eller blir sur på sig själv för att man inte har något bättre att komma med.
Eftersom extremt få möten mellan Esbjörn och Ebba är beskrivna hur de skett (vad jag vet finns det bara sådana detaljer om själva kontraktskrivningsögonblicket), så får du gärna delge resten av oss som inte vet hur mötena skedde. Inte ens antalet möten mellan de två är någon officiell uppgift, men även där kanske du har svar på tal?