Citat:
Ursprungligen postat av
LH07
hhb2 burde vært den første han kontaktet nettopp fordi hun er nevnt i brevet. Som skrevet tidligere er dette ikke tilfeldig.
Citat:
Ursprungligen postat av
LH07
hhb2 burde vært den første han kontaktet nettopp fordi hun er nevnt i brevet. Som skrevet tidligere er dette ikke tilfeldig.
Det kan se ut som det skal se ut som at kidnapperne er de "gamle kidnapperne" fra den saken som skjedde for 20-30 år siden, da en gutt forvillet seg inn i huset til Hagen på natta. døren var åpen! Hagen hjalp han og det ble sagt at datteren, hhb2, var i dette miljøet der denne personen altså klarte å rømme fra en kidnappingssituasjon slik jeg forstår det.
De fikk vel lange straffer og har sluppet ut. Etter noe sånt er det vanskelig å komme tilbake til livet og komme seg opp igjen økonomisk.
Er det helt utelukket at de er engasjert i denne saken ELLER har leid inn noen, de er jo kriminelle. Jeg tror ikke de står bak, men brevskriveren (far eller sønn Hagen) kan ha tenkt at det var lurt å nevne det slik at man kan mistenke de, hvis nettopp en av de skrev det. Jeg anser det ikke sannsynlig at en jente har skrevet brevet, og spesielt ikke etter å ha hørt hva Sylfest Lomheim sa. SL var veldig drøy synes jeg og nærmest insinuerte at det må være Hagen som står bak.
Problemet med denne saken er at det ikke finnes en løsning der alt går opp.
Hvis Hagen står bak, hvorfor avlyste han ikke middagen i forveien slik at han i det minste kunne kvitte seg med bøkene sine, ekteskapskontrakten (kjente han til den?), pc-en der aeh søkte på skilsmisse og meldte seg inn i en gruppe med leiligheter i nærheten og de avisutklippene med drapsartikler. Den eneste grunnen må være alarmselgeren som skulle sette opp et system med overvåkning, men det er også tilfeldig at Hagen fikk greie på dette, og jeg tror handlingen uansett måtte skje på halloween ettersom 3 personer brukte ansiktstildekning denne dagen.
Det er litt rart at TH sier at han tror futurum-mennene er involvert hvis han selv har hyret de. Men hvem ville skremt sin egen datter i et slikt brev?!, det er helt grenseløst drøyt, hvordan skal hun og hennes familie føle seg som menneske hvis det viser seg at hennes egen far var villig til å true henne i brevet? Ja, selv for søsknene ville dette være helt uakseptabelt.