Citat:
Att jag inte vill ha det för egen del menar du?
Ganska enkelt val för mig.
1. Hastigt framtagna "vaccin", eller vad man nu skall kalla dem, som bygger på en ny och ganska ifrågasatt teknologi (mRNA).
Fas 3-studierna avblindades och kontrollgrupperna vaccinerades redan efter 2 månader(!).
De som nu får sina sprutor har ingen aning om hur detta kommer påverka deras kroppar på längre sikt.
2. Pfizer och Moderna har begärt och erhållit åtalsimmunitet gällande skador folk eventuellt får av "vaccinen". Detta säger mig att de inte litar på sina produkter.
3. "Vaccinen" täcks inte av läkemedelsförsäkringen.
4. Min svärfar blev mycket sjuk i direkt anslutning till var och en av sprutorna som han tog för att "vara en god samhällsmedborgare".
5. Jag känner fler som blivit sjuka av injektionerna än som behövt uppsöka sjukvård till följd av Covid-19.
6. Jag har redan haft Covid-19.
7. Jag är inte rädd för Covid-19.
8. Medelåldern för döda som diagnostiserats med Covid-19 senare än 30 dagar innan sin död är i Sverige över 80 år.
Hur många skäl behöver jag ange för att låta trovärdig?
Ganska enkelt val för mig.
1. Hastigt framtagna "vaccin", eller vad man nu skall kalla dem, som bygger på en ny och ganska ifrågasatt teknologi (mRNA).
Fas 3-studierna avblindades och kontrollgrupperna vaccinerades redan efter 2 månader(!).
De som nu får sina sprutor har ingen aning om hur detta kommer påverka deras kroppar på längre sikt.
2. Pfizer och Moderna har begärt och erhållit åtalsimmunitet gällande skador folk eventuellt får av "vaccinen". Detta säger mig att de inte litar på sina produkter.
3. "Vaccinen" täcks inte av läkemedelsförsäkringen.
4. Min svärfar blev mycket sjuk i direkt anslutning till var och en av sprutorna som han tog för att "vara en god samhällsmedborgare".
5. Jag känner fler som blivit sjuka av injektionerna än som behövt uppsöka sjukvård till följd av Covid-19.
6. Jag har redan haft Covid-19.
7. Jag är inte rädd för Covid-19.
8. Medelåldern för döda som diagnostiserats med Covid-19 senare än 30 dagar innan sin död är i Sverige över 80 år.
Hur många skäl behöver jag ange för att låta trovärdig?
Jag säger inte att du inte är trovärdig.
1 Ja du har en poäng i att det är ny teknologi, den har dock testats under många år. Alla studier avblindas för att man inte ska kunna säga vilka som är vaccinerade med vaccinet eller placebo.
2 Det gjorde de även vid svininfluensavaccinet. Om jag var en vaccintillverkare och ombads ta fram ett vaccin mot ett nytt okänt virus så skulle jag också vilja skydda min rygg.
3 Det är korrekt, därför går staten in och täcker upp om något skulle hända, något man inte gjorde vid pandemrixskandalen.
4 Vilket vaccin var det?
5 Jag känner ingen som blivit sjuk av vaccinen, däremot många som blivit sjuka av sjukdomen, varav 3 dött. Well en sanning med modifikation, polaren var däckad i 3 dagar av moderna vid första sprutan och 2 dagar efter andra sprutan, om det räknas som att vara sjuk?
6 Mig veterligt så behöver du inte vaccinet. Men det kan vara en bra boostershot. Jag är vaccinerad mot covid19.
7 Det är inte jag heller numera.
8 Det tror jag beror på att vi D-vitaminberikar vår mat, vi är fenomenala på det i Sverige. Invandrare och gamlingar lider ofta av D-vitaminbrist. Personligen så äter jag extra D-vitamintillskott på vinterhalvåret, plus Zink och B-vitamin. Om jag blir sjuk så tar jag även extra C-vitamin. Jag lever än!

Annars ids jag inte bidra till FHM:S statistik...