Citat:
Ursprungligen postat av
peterZiipen
Han var ingen höjdare, men absolut inte på samma nivå som Laserow, Sjöström och Moberg. Tror Laserow kunde totalt 2-3 frågor under ALLA de program hon deltog i. E-type skulle däremot platsa i kategorin Deltagare man trodde mer om, där han skulle få sällskap av Jessica Gedin och Janne Josefsson.
Snälla slut skriv Moberg när hon heter Mo
rberg.
För övrigt tycker jag Karin Laserow är den överlägset sämsta genom alla säsonger. Peter Magnusson måste gråtit efter första avsnittet ihop med henne. Han gjorde ändå rätt bra ifrån sig, men i och med att han fick noll hjälp (snarare tvärtom, hon vilseledde honom flera gånger) så gick det som det gick.
Sjöström har en ursäkt av hennes hyfsat unga ålder, men ärligt talat får jag inte viben att hon skulle gjort så jättemycket bättre ifrån sig om 15 år heller. Hon kan simma, men frågesport (eller Skavlan-besök för den delen) är inte hennes paradgren. William Spetz var det lite samma sak med.
Ett tillägg: annars var även den här kommentaren från Sigge Eklund rätt kul:
Citat:
Ursprungligen postat av
XxDrag0N-Sl4y3RxX
Sigge Eklund trodde att det skickades 50.000 julkort 2018 hahahaha. Det absolut sämsta svaret jag någonsin hört i ett frågesportsprogram.
Rätt svar var 16 miljoner.