De första kvarlevorna av Catrine da Costa påträffades intill Karlbergskanalen (på land). Det känns inte helt osökt att polisen funnit någonting liknande igen med tanke på omfattningen av pådraget.
Klarastrandsleden. Och från Kungsbron måste man genomsegla Klara sjö, Barnhusviken och Karlbergssjön innan man når Karlbergskanalen. Så brottsmisstanken måste bygga på väldigt diffusa uppgifter.
Jag postade om det här igår, men det blev slängt då jag råkade lägga det i fel kategori. Men jag noterade på väg från vasastan till kungsholmen om ett flertal hemliga poliser lite varstans. Dels civila men också några folkabussar typ med kamoklädda poliser. Sen också polisbåten som stod mot klarastrandsleden. Tänkte att det var något statsbesök eller liknande eller om det var något förhöjt terrorhot. Kändes som om det var något på gång.
Jag postade om det här igår, men det blev slängt då jag råkade lägga det i fel kategori. Men jag noterade på väg från vasastan till kungsholmen om ett flertal hemliga poliser lite varstans. Dels civila men också några folkabussar typ med kamoklädda poliser. Sen också polisbåten som stod mot klarastrandsleden. Tänkte att det var något statsbesök eller liknande eller om det var något förhöjt terrorhot. Kändes som om det var något på gång.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!