Citat:
■ Ja, Yodísan HD har nog en välfylld ryggsäck att bära på ända sedan händelsen ägde rum under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 då hennes mycket hatade rival L*na Wesstr*m bragtes om livet mot St*fan Davidss*n:s vilja.
■ Den store och mäktige Páter SOA har nog hjälpt till att bidra med en hel del fyllnad i Yodísan HD:s ryggsäck.
■ Den store och mäktige Páter SOA, han hjäpte ju bland annat sin dotter Yodísan under Fredagen den 25 Maj med att undanröja bevis utanpå samt inuti St*fan Davidss*n:s hus på Bet*svägen 14 Bertil, under tiden som den Yodánska Golvbrunns-Drottningen HD tokskurade St*fan Davidss*n:s golvbrunn, så var den store och mäktige Páter SOA uppe på hustaket och toksotade St*fan Davidss*n:s skorsten.
■ 2: ) Jag tror nog snarare att Yodísan HD flyttade sig från Bet*svägen 14 Bertil till Färd*mansg*tan för att sålunda kunna hålla extra koll på sin hatade rival
L*na Wesstr*m 🏠👀🏠
■ Den store och mäktige Páter SOA samt Yodísan HD är två mycket märkliga och säregna individer, båda, saknar rent mjöl i sina påsar, båda tyckte de väldigt illa om L*na Wesstr*m.
■ Yodísan HD strålar fram som en sol och njuter för fulla muggar av livet efter sin mycket hatade rivals död, och jag tror, att den Yodánska Golvbrunns-Drottningen HD bär sin ryggsäck med stor enkelhet och att det inte bekommer henne det minsta lilla.
■ Yodísan HD har ju sin lilla Sill 🐟 att ty sig till när det behövs, kanske Sillen säger, - Den som tafsar med sina kladdiga fingrar på min lilla Yodísa, den skall få sina fiskar varma och därtill viftar Sillen lite på sina fenor. Yodísan släpper inte Sillen i första taget, frågan är bara om den store och mäktige Páter SOA accepterar Sillen, om så är ? eller blir, kanske det då blir ett giftemål mellan Yodísan HD och Sillen, ja, det kan endast framtiden utvisa.
Mvh/JM.
❗
et har hittats rätt så många blodspår på LWs skor, kjol och 300 blodspår runtomkring brottsplatsen.