2021-08-13, 21:38
Avslutad
Inte sämsta men såg en rätt så usel film idag. Hette pawn shop chronicels. Var en massa kändisar med i den.

Bla Brendan Farser elijah Wood paul walker matt dillon dj qualls mfl. Tyvärr var den för rörig för mycket och för ostrukturerad. Ville vara edgy men föll platt i mitt tycke.

https://www.imdb.com/title/tt1741243/
Citera
2021-08-14, 12:49
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Inte sämsta men såg en rätt så usel film idag. Hette pawn shop chronicels. Var en massa kändisar med i den.

Bla Brendan Farser elijah Wood paul walker matt dillon dj qualls mfl. Tyvärr var den för rörig för mycket och för ostrukturerad. Ville vara edgy men föll platt i mitt tycke.

https://www.imdb.com/title/tt1741243/

Finns en annan film som heter Pawn shop någonting med Elijah Wood som är helt sinnessjuk
Citera
2021-08-14, 13:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Finns en annan film som heter Pawn shop någonting med Elijah Wood som är helt sinnessjuk

Är nog samma
Citera
2021-09-14, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverpondus
Hört det ryktas om en film Bert Karlsson låg bakom?
Och aliens kommer tlll Skara Sommarland.
Jag har inte sett den själv men troligen skulle den varit ett inlägg här om man gjort det.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Gr%C3%B6na_gubbar_fr%C3%A5n_Y.R. ?
Citera
2021-09-16, 14:26
Medlem
Filmen Gröna gubbar från YR gjordes av Hans Hatwig som gjorde tidningen Okej på 80-talet. Bert K har en liten roll som vaktmästare i filmen. En recension av Felix finn här: https://www.youtube.com/watch?v=PMZJSZIcj5A
Citera
2021-09-16, 14:30
Medlem
micro113s avatar
No country for old men.

Segaste jag sett tror jag. Såg den på bio - somnade. Har försökt se den x-antal gånger till, somnar varenda gång.
Citera
2021-09-16, 14:34
Medlem
Järnets änglar.
Citera
2021-09-16, 14:38
Medlem
RandyWalkers avatar
Nya star wars filmen (1)

Förmodligen de två nästkommande också baserat på trailer o stories

Fy bubblan vad uselt

Charlies änglar (nya)

Vi tar star wars en gång till på plats 5
Citera
2021-09-17, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wasdqwe
https://sv.wikipedia.org/wiki/Gr%C3%B6na_gubbar_fr%C3%A5n_Y.R. ?
Haha fyfan vad kasst detta är. Och jag vet även om jag inte sett skiten.
Citera
2021-09-17, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
No country for old men.

Segaste jag sett tror jag. Såg den på bio - somnade. Har försökt se den x-antal gånger till, somnar varenda gång.
Jag gillar inte filmen heller. Men tveksamt om den platsar på sämsta platsen. Rätt grymt skådespleri osv.
Citera
2021-09-17, 20:43
Medlem
fintnirs avatar
Opponerar mig helt och hållet mot premissen om att; 'man sett den sämsta filmen någonsin'. Under vissa omständigheter kan detta vara försvarbart, men generellt får tittaren helt och hållet skylla sig själv. Om man är smart, har lite koll på regissörer, manusförfattare osv så ser man aldrig någon 'extremt dålig' film. Tvärtom, är det verkligen regissören som skapat filmen som är losern, eller är det du som är losern som har så dålig koll att du över huvud taget p.g.a din dåliga research slösade bort din tid och såg filmen? Tror inte jag sett en medvetet dålig film på väldigt länge, de filmer som jag sett som varit katastrofala har jag redan innan vetat om att de skulle vara dåliga men av andra anledningar t.ex. politiskt-sociala-anledningar ändå valt att se för att bättra på min allmänbildning.
Citera
2021-09-17, 23:37
Medlem
shotacats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fintnir
Opponerar mig helt och hållet mot premissen om att; 'man sett den sämsta filmen någonsin'. Under vissa omständigheter kan detta vara försvarbart, men generellt får tittaren helt och hållet skylla sig själv. Om man är smart, har lite koll på regissörer, manusförfattare osv så ser man aldrig någon 'extremt dålig' film. Tvärtom, är det verkligen regissören som skapat filmen som är losern, eller är det du som är losern som har så dålig koll att du över huvud taget p.g.a din dåliga research slösade bort din tid och såg filmen? Tror inte jag sett en medvetet dålig film på väldigt länge, de filmer som jag sett som varit katastrofala har jag redan innan vetat om att de skulle vara dåliga men av andra anledningar t.ex. politiskt-sociala-anledningar ändå valt att se för att bättra på min allmänbildning.

Vad exakt är det du vill säga här? Först klagar du på att folk som ser på uppenbart dåliga filmer är losers och inte regissören bakom filmen, sen säger du att du själv har gjort det för allmänbildning? Ingen människa väljer en film som Plan 9 för att de har dålig koll, det vet exakt vad de ger sig in på och de flesta som kollar på den filmen gör det eftersom att de sett Tim Burtons film om Ed Wood.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in