2021-08-26, 19:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gants
Vad är lättaste sättet för att få tag på biljett för Malmö - Chelsea matchen?

Du får nog hoppas på att de tillåter bortapublik eller att någon med årskort vill tjäna en hacka och säljer sina biljetter. Annars blir det nog svårt att få tag på det i och med restriktionerna.
Citera
2021-08-26, 20:02
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gants
Vad är lättaste sättet för att få tag på biljett för Malmö - Chelsea matchen?

Lycka till!

Jag som har årskort känner mig mycket osäker. Restriktionerna måste öppnas för att jag ska känna mig säker.
Citera
2021-08-27, 13:01
Medlem
Jag skulle vilja se en arsenalmatch denna säsong. Någon som har några rekommendationer, ser att många ställen säljer paket där hotell ingår. Tacksam för alla former av tips.
Citera
2021-09-16, 14:13
Medlem
Vad kostar biljettpriserna Sverige vs Grekland ?

Vad kostar biljetterna till VM kval Sverige va Grekland på friends?
Citera
2021-09-16, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney

googla, de gjorde jag och fick upp direkt en sida som erbjuder biljetter för 790 kr.
Citera
2021-09-16, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxitaxiiii
googla, de gjorde jag och fick upp direkt en sida som erbjuder biljetter för 790 kr.

Är det ordinarie priset? Dessa sidor har högre priser än Svff
Citera
2021-09-16, 15:54
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney

De släpps först i morgon.
Citera
2021-09-17, 13:20
Medlem
Gantss avatar
Hur tror ni det kommer att se med biljetter inför Malmö - Chelsea? Nu när restriktionerna lyfts så kan man nog förvänta sig mer platser? Hur många årskort sålde malmö i år? Gissar på att man har sålt lite över 10k?

Arenan rymmer 22500 så bör nog var en hel del platser tillgängliga om man räknar bort de som äger årskort (ca 10000 tillgängliga)
Citera
2021-09-30, 13:16
Medlem
Viagogo för att se PSG - fungerar biljetterna eller inte?

Hej! Jag vill köpa två biljetter till PSG - Lille den 31 oktober. Lyckas dock inte köpa biljetter på PSG:s hemsida, är osäker på om det beror på att de är slutsålda eller om de ännu inte släppts till icke-säsongskortsinnehavare.

Därför funderar jag på att vända mig till andrahandsförsäljaren Viagogo. Jag vet att de säljer till grova överpris men är det mitt enda sätt att få biljetter så kan jag tänka mig att stå för den extrakostnaden. Däremot är jag orolig för att biljetterna inte skickas, eller att biljetterna som skickas till mig inte fungerar. Är det någon som gått på fotboll via biljetter från Viagogo och vet om biljetterna åtminstone funkar?

När jag kollar deras sida på Trustpilot är det bara en massor av recensioner om de fruktansvärda överpriserna och om att folk som velat ha pengarna tillbaka när de insett överpriset inte fått det. Men, fungerar själva biljetterna?
Citera
2021-09-30, 13:23
Medlem
Har handlat biljetter av viagogo till arsenal-Everton för ett par år sen. Snordyrt absolut. Biljetterna vi fick va dessutom årskort (med namn och bilder på innehavarna) som skulle postas efter användning. Klåpare är ordet för viagogo men visst, vi fick ju se matchen.
Citera
2021-09-30, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnedler
Har handlat biljetter av viagogo till arsenal-Everton för ett par år sen. Snordyrt absolut. Biljetterna vi fick va dessutom årskort (med namn och bilder på innehavarna) som skulle postas efter användning. Klåpare är ordet för viagogo men visst, vi fick ju se matchen.

Tack för svar. Ok, jo jag vet ju att de blåser en på pengar med sina priser, men kan som sagt leva med det så länge jag i alla fall vet att jag får se matchen. Bra att ni kunde komma in!
Citera
2021-09-30, 15:14
Medlem
regndroppens avatar
Jag köpte biljetter där 2014 för att se Inter. Fick åka ut till DHL i Barkarby för att hämta plåtarna kostade typ 650 per skalle och vi var tre stycken. Väldigt smidigt överlag men har hört likt tidigare skribent att folk haft mycket problem med de. Gällande PSGs hemsida så skulle jag tro att biljetterna är slut försökte gå för ett par år sen när jag var i Paris och då var det slutsålt mot något skitgäng i CL
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in