2021-09-15, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Pernilla är inte bara lite utan mycket korkad! Kan inte räkna ut hur mycket 70% rabatt är och trodde Hitler vann kriget (som hon inte heller hade en aning om när det var). Hemskt att samhället befolkas av såna miffon.

Okunnighet absolut men hon har ändå en ok grundintelligens för en svensson. Det framkommer tyvärr väldigt dåligt i ett hysteriskt program som Wahlgrens.
Citera
2021-09-15, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Pernilla är egentligen inte korkad. Hon bara verkar så för att hon är så stressad och virrig hela tiden. Ingen mensa-kandidat men inte efterbliven i alla fall. I Masked Singer var hon den som listade ut flest personer. Bianca är den som är den verkliga idioten i familjen. Kan inte ens uttala ord ordentligt och vet inte vad grejer heter. har problem att plussa ihop tal också. I något avsnitt så skulle hon räkna ut antalet gäster på en fest och summan hon kom fram till var helt åt helvete fel. Äkta blondin fast utan blont hår

På riktigt!! Pernilla visste inte ens att Ryssland var ett land!!! Say no more! Kvinnan är 50+.
Citera
2021-09-15, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minnie.e.nord
På riktigt!! Pernilla visste inte ens att Ryssland var ett land!!! Say no more! Kvinnan är 50+.

Dålig allmänbildning har iofs noll med IQ att göra.
Citera
2021-09-15, 21:17
Medlem
Citat:
Personligen kan jag knappast komma på någon mindre passande än Pernilla Wahlgren för detta uppdrag.
Barncancergalans syfte förtjänar att ledas av någon som är uppriktig empatisk, engagerad i andra och som har något mått av seriositet.
För mig är Pernilla en fnittrande, oseriös, korkad och otroligt självcentrerad person.

Eller hur?! Finns så många andra som kunde leda galan.
Citera
2021-09-15, 21:50
Medlem
Christian syntes inte till på Benjamins stora födelsedagsfest. Är han bortrest?
Citera
2021-09-16, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Pernilla är egentligen inte korkad. Hon bara verkar så för att hon är så stressad och virrig hela tiden. Ingen mensa-kandidat men inte efterbliven i alla fall. I Masked Singer var hon den som listade ut flest personer. Bianca är den som är den verkliga idioten i familjen. Kan inte ens uttala ord ordentligt och vet inte vad grejer heter. har problem att plussa ihop tal också. I något avsnitt så skulle hon räkna ut antalet gäster på en fest och summan hon kom fram till var helt åt helvete fel. Äkta blondin fast utan blont hår

Masked singers var scriptat,hon kände inte igen hennes mammas röst-allt för publikens skull.

Citat:
Ett geni
Citera
2021-09-16, 00:38
Medlem
Glossis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Pernilla är inte bara lite utan mycket korkad! Kan inte räkna ut hur mycket 70% rabatt är och trodde Hitler vann kriget (som hon inte heller hade en aning om när det var). Hemskt att samhället befolkas av såna miffon.
Du förstår väl att programmets manus är skrivet så att folk som dig ska kolla på det och tänka "åh vad dum Pernilla är, tur att jag är smartare" så att ni puckon kan känna er bra över att det finns mer korkade personer än er va?
Senast redigerad av Glossi 2021-09-16 kl. 00:48.
Citera
2021-09-16, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trez77
Masked singers var scriptat,hon kände inte igen hennes mammas röst-allt för publikens skull.

Hon gissade ju ändå på sin mamma först.
Citera
2021-09-16, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glossi
Du förstår väl att programmets manus är skrivet så att folk som dig ska kolla på det och tänka "åh vad dum Pernilla är, tur att jag är smartare" så att ni puckon kan känna er bra över att det finns mer korkade personer än er va?
Haha eller hur
Citera
2021-09-16, 11:20
Medlem
Omg! I nya avsnittet att WV säger till och med Emilias tarotkort att hon ska kasta/ta bort CB.. dock vill dem inte tolka in det så utan Emilia försöker få det till att ”när du börjar kasta och rensa i ditt liv kommer han komma”. Men jag skulle tolka korten som ”kasta/rensa bort HONOM”. För hon frågar specifikt om det kommer bli något mellan dem. Well well, änglarna försökte varna... 🤷🏻
Citera
2021-09-16, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Houyoinvvvvv
Omg! I nya avsnittet att WV säger till och med Emilias tarotkort att hon ska kasta/ta bort CB.. dock vill dem inte tolka in det så utan Emilia försöker få det till att ”när du börjar kasta och rensa i ditt liv kommer han komma”. Men jag skulle tolka korten som ”kasta/rensa bort HONOM”. För hon frågar specifikt om det kommer bli något mellan dem. Well well, änglarna försökte varna... 🤷🏻

Mmmm... Kom ihåg var ni läste detta och allt annat först - ni som applåderar CB.

Såg ett gammalt avsnitt häromdagen där PW, BI och CS pratar om relationer (det var slut med Philipe igen...) och de kom in på PWs situation - att hon var så bränd och att det ska till mycket för att släppa in någon i livet igen.

CS säger då att det också kräver mycket av den man som kommer "in" i allt (WV bl.a.). PW rättar henne med "in i MIG". 🙈

Som en liten checklista för en blivande "svärmorsdröm" som CB!!
Citera
2021-09-16, 12:50
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glossi
Exakt så är det. Programmet har naturligtvis ett manus, inte ordagrant, men ett upplägg där framförallt Pernilla och Bianca går in för att spela rollerna som sig själva som en slags karikatyrer på sig själva, där det bland annat ingår att dom skall vara korkade, lite bakom flötet. Dom flesta tittare förstår att det är så men så finns det en liten skara som inte fattar det utan går på "bilden av Bianca och Pernilla" och det säger en hel del om just dom tittarna 😄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in