Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-05-18, 08:07
Medlem
Tror hon är väldigt snäll och generös mot sina nära och kära
Citera
2022-05-18, 08:13
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Intressant att läsa hur alla här blir lurade av hur ett tv team kan vinkla en relation! Förstår ni inte att det är förutbestämt att hon ska spela dryg och självupptagen? Ser ni inte hur hon små ler när hon beter sig illa? Det är inte äkta på ngt vis! Är chockad över vilket drev mot Pernilla det blev här ang senaste avsnittet! Är folk verkligen så korkade?!
Varför pratar ingen om hur sjukt och narcissistiskt det är att göra en hel alla hjärtans dag om sig själv och sin historia? Snacka om galning, aldrig varit med om ngt liknande!
Christian Bauer är fullblods narcissistisk. Han älskar att PW nu kommer i andra hand i WV.
Han är Jag JAG JAG även i sina närmaste kretsar. Därför har han inga vänner kvar. Endast lilla mamma som också gärna vill vara i centrum.
Citera
2022-05-18, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Christian Bauer är fullblods narcissistisk. Han älskar att PW nu kommer i andra hand i WV.
Han är Jag JAG JAG även i sina närmaste kretsar. Därför har han inga vänner kvar. Endast lilla mamma som också gärna vill vara i centrum.

Eller hur!

Narcvibbarna är starka...
Citera
2022-05-18, 08:59
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davent
Egentligen blir det för mig lite roligt nu när jag sugits in i denna tråd på något märkligt sätt...

På alla håll och kanter skrivs det högljutt om denne "Chrilles" baksluga sätt att nästla sig in för att utnyttja Pernilla, med många (aldrig uttalade konkret) syftningar på "något" han ska ha gjort och hur "hemsk" han är.

Men det man ser, det är en Pernilla som skiter fullständigt i hans försök att knyta an med barndomsminnen, romantiska gester och fjäsk. Hon är kall, på gott och ont. När han gör som hon vill (champagne/massage osv) DÅ är det bra, gör han det han förmodligen TROR fungerar (rosor, romantikfloskler) då skiter hon i det.

Så vem är det "synd om" egentligen? Han som inte kan slappna av en sekund utan jobbar stenhårt för tillträdet till den fina världen och häng med kändisar, eller hon som skiter i allt som inte gynnar henne?

Denne Christian kommer få jobba ihjäl sig för att hålla Pernilla nöjd. Hon klagar på att han pratar för mycket, hon klagar på hans romantik, skrattar lite åt hans minimala hem osv. Han svettas och försöker hitta ingångar, gärna genom att prata om hur underbar hon är hela tiden.

Han lär flytta in i hennes hus, HON kommer inte låta honom glömma att det är HENNES hus. Och när han väl åker ut (för ingen orkar spela ett desperat spel hur länge som helst) så kommer hans tillflykt återigen bli ett litet kyffe. Tror aldrig i livet hon kommer släppa in honom på hennes ekonomi, det har hon nog lärt sig av sina ex...

Pernilla är en bitch. Ens of story. ”Manusstyrt”. Jag har varit i TV och vet förvisso att reality kräver styrning men det är fan Ingen drama. PW är narcissism de luxe och allt handlar om henne. Så hon har slutat prata massor om CB nu i podden? Vi. Kommer lämna honom garanterat. Om nån är snäll mot henne blir det ointressant. Om nån är dum så får hon inte erkännande och då fortsätter hon. Den här människan måste undgått all form av intellekt någonsin. Hon är ett studieobjekt
Citera
2022-05-18, 09:01
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tutrut
Jag tittade precis på Alla hjärtans dag- avsnittet.
Alltså, hans gamla mamma dök upp på restaurangen som en överraskning? På alla hjärtans dag? Sedan körde han omkring och berättade om sig själv, som om han vore världens mest fascinerade människa? Och allt detta var hans GÅVA till Pernilla, på alla hjärtans dag?
Jag skulle aldrig komma på tanken att göra en sådan sak till min partner, som en överraskning.
Man sitter och äter en "romantisk lunch" och plötsligt hoppar min MAMMA fram?
Och titta här är vår sommarstuga, här tog jag mina första steg...
Är inte allt det här sanslöst självupptaget?
Jag skulle aldrig ens komma på tanken.

Vet inte vad du har för förhållande men jag skulle verkligen vilja veta mer om min partners uppväxt om hon ville dela. Pernilla p sin sida skiter ju i alla hjärtans.
Citera
2022-05-18, 09:01
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Intressant att läsa hur alla här blir lurade av hur ett tv team kan vinkla en relation! Förstår ni inte att det är förutbestämt att hon ska spela dryg och självupptagen? Ser ni inte hur hon små ler när hon beter sig illa? Det är inte äkta på ngt vis! Är chockad över vilket drev mot Pernilla det blev här ang senaste avsnittet! Är folk verkligen så korkade?!
Varför pratar ingen om hur sjukt och narcissistiskt det är att göra en hel alla hjärtans dag om sig själv och sin historia? Snacka om galning, aldrig varit med om ngt liknande!

Vilka TV produktioner av reality format har du jobbat med?
Citera
2022-05-18, 09:02
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Ja det känns ju lite som om det här är urkramat. Det hon kan göra är ju en bröllopsspecial. Kanske går att krama ur ett par droppar till. Men det skulle kännas desperat. Men om de gör en fortsättning med ett par surrogatmammor kanske? Pernilla gifter sig och får fem barn på ett år!

Hennes matprogram har gått från sex delar till tre. Det finns hopp om att hon är urvattnad.
Citera
2022-05-18, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Themoonbarking
Vilka TV produktioner av reality format har du jobbat med?
Skärp dig! Kom inte och påstå att det totalt spontana, äkta, oklippta scener!? Är du lågbegåvad?
Citera
2022-05-18, 10:32
Medlem
Citat:

Eller hur! Hur kär i sig själv är man inte om man anser att det här är en gåva man ger till någon på alla hjärtans dag. Och han tvingar ju också mig, som tv-tittare, att lyssna på hans livshistoria som om jag vore intresserad.
Jag tittar på Wahlgrens värld pga Pernilla Wahlgren och hon har verkligen jobbat för att förtjäna mitt intresse. Jag menar, hon har varit en offentlig person hela mitt liv. Ändå skulle jag inte vara intresserad av ett helt avsnitt som handlade om hennes uppväxt. Och Pernillas mamma är med därför att hon är Christina Schollin, också hon har jobbat sig in i svenska folkets medvetande, vare sig vi vill eller inte.
Men Christian tror att vi, en sekund efter att ha lärt oss att han existerar, ska vara intresserade av hans livshistoria, gamla mamma och sommarställe?
Jag förstår att det var produktionsbolaget som godkände det här avsnittet men ändå, han gick ju med på det och man såg att han tog sig själv på största allvar och förväntade sig att Pernilla skulle se detta som en gåva
Pernilla gjorde helrätt i att ignorera honom i bilen, även om det var omedvetet från hennes sida.
Man ska greyrocka narcissister, man ska inte göda deras egon.

Jag tror att deras personligheter passar perfekt ihop.
Citera
2022-05-18, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Themoonbarking
Vet inte vad du har för förhållande men jag skulle verkligen vilja veta mer om min partners uppväxt om hon ville dela. Pernilla p sin sida skiter ju i alla hjärtans.

Jag är faktiskt inte så där jätteintresserad av de jag är ihop meds uppväxt. Jag är normalintresserad och frågar väl om sådant i början på en relation.
Det här handlar för övrigt inte om mitt intresse utan om den andres intresse att berätta om sig själv.
Det här handlar om att kapa allahjärtans dag och tvinga en person att lyssna på ens livshistoria.

Det handlar om en persons egenkärlek, att betrakta sig själv som så intressant att oj vi gör en heldag av det. På alla hjärtans dag.
Som en överraskning.

Det kan vara så att också du delar Christians personlighet i din känsla av att vara speciell?
Histrionic?
Och nu känner du dig förnärmad över att höra att det finns människor som faktiskt tycker att människor som du är lite...störda i huvudet?

Jag skulle personligen aldrig komma på tanken att göra en sådan sak som överraskning till mannen jag dejtar, på alla hjärtans dag.

Och att ha min mamma komma framhoppandes som en överraskning på den "romantiska" lunchen.

Jag blir alldeles generad när jag tänker på det.
Citera
2022-05-18, 12:21
Medlem
Bauer är tydligen med i Vision! 😃 Det är iaf hans modellande nuna man ser på deras hemsida. 🤣
Citera
2022-05-18, 12:56
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Skärp dig! Kom inte och påstå att det totalt spontana, äkta, oklippta scener!? Är du lågbegåvad?

Igen. Jag har jobbat på TV. Vad har du jobbat med för produktioner?

Vissa saker är garanterat ihopsatta som vattenglaset och sången i snön men Pernillas bitch attityd är HON och inget jävla manus. Om du följt henne längre än wv så borde du veta men du ser igenom det i hela serien. Om du missar det så har du sett Hybris 4 gånger, är 55 år, jobbar på försäkringskassan och kallar dig tjäj då du är riktigt packad sjungandes Piccadily på din förortspizzerias Karaoke en tisdag. Skäms.
Senast redigerad av Themoonbarking 2022-05-18 kl. 12:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in