Citat:
Ursprungligen postat av
Vemvadet
Intressant att läsa hur alla här blir lurade av hur ett tv team kan vinkla en relation! Förstår ni inte att det är förutbestämt att hon ska spela dryg och självupptagen? Ser ni inte hur hon små ler när hon beter sig illa? Det är inte äkta på ngt vis! Är chockad över vilket drev mot Pernilla det blev här ang senaste avsnittet! Är folk verkligen så korkade?!
Varför pratar ingen om hur sjukt och narcissistiskt det är att göra en hel alla hjärtans dag om sig själv och sin historia? Snacka om galning, aldrig varit med om ngt liknande!
Eller hur! Hur kär i sig själv är man inte om man anser att det här är en gåva man ger till någon på alla hjärtans dag. Och han tvingar ju också mig, som tv-tittare, att lyssna på hans livshistoria som om jag vore intresserad.
Jag tittar på Wahlgrens värld pga Pernilla Wahlgren och hon har verkligen jobbat för att förtjäna mitt intresse. Jag menar, hon har varit en offentlig person hela mitt liv. Ändå skulle jag inte vara intresserad av ett helt avsnitt som handlade om hennes uppväxt. Och Pernillas mamma är med därför att hon är Christina Schollin, också hon har jobbat sig in i svenska folkets medvetande, vare sig vi vill eller inte.
Men Christian tror att vi, en sekund efter att ha lärt oss att han existerar, ska vara intresserade av hans livshistoria, gamla mamma och sommarställe?
Jag förstår att det var produktionsbolaget som godkände det här avsnittet men ändå, han gick ju med på det och man såg att han tog sig själv på största allvar och förväntade sig att Pernilla skulle se detta som en gåva
Pernilla gjorde helrätt i att ignorera honom i bilen, även om det var omedvetet från hennes sida.
Man ska greyrocka narcissister, man ska inte göda deras egon.
Jag tror att deras personligheter passar perfekt ihop.