Citat:
Ursprungligen postat av
Lars48.
Jag tycker polisen och teknikerna och åklagaren har gjort ett enormt arbete och samlat mycket fakta.
Väldigt bra jobbat. Tack vare deras arbete finns det möjlighet för andra som jag att kunna dra konkreta slutsatser och hänvisa till de fakta som polisen och kriminalteknikerna lyckats ta fram.
Om jag har hänvisat till felaktiga uppgifter då vill jag gärna veta det.
Apropå skorna, enligt förhlret med Gö*an det skulle vara ologiskt att anta att SD har handtvättat skorna och lyckats få bort LWs blod från skorna men inte sina egna blodspår !
Därför kan jag dra slutsatsen att skorna kan inte vara handtvättade. Det är konstaread av krimanalteknikerna att skorna inte är maskintvättade heller.
Då undrar man vart har alla blodspår som normalt skulle befinna sig på skorna (om skorna har varit på brottsplatsen överhuvudtaget) tagit vägen ?!
Det kan inte vara så att den misstänkte varit mästare på hokus pokus oxå och trollat bort blodspåren med sin trollstav.
Men förihelvete, människa. Kan du inte ta och läsa den där jävla FUP:en nån gång? Du framstår ju som rent efterbliven när du uttalar dig om tekniska undersökningar utan att - uppenbarligen - läst protokollen.
Läs noggrant, långsamt, om undersökningen av SD:s skor. Tycker du att det verkar som att det inte fanns blodspår på dom?
Och apropå blodspår: SD (och hans beskyddare HD) påstår ju att det sannolikt skulle finnas blodspår hos SD, eftersom han och LW haft "gymnastiskt sex" överallt, och att LW i princip varje gång blödde ymnigt.
Hur kommer det sig, tror du, att det inte hittades några blodspår på dom platser som SD pekat ut? Inte ens på den famösa cykelsadeln?
Du har ju förklarat att det "inte går att tvätta bort blod". Var kriminalteknikernas Luminol utgånget, eller är det så att SD for med osanning? Och hur tänker du kring faktumet att
ingen annan av LW:s sexpartners upplevt att LW blödde vid sex?
Dina försök att rentvå SD är både infantila och tydligt agenda-drivna. Men tack ändå för att du demonstrerar hur korkat det blir när man försöker hitta alternativa förklaringar till bevisningen mot SD.