Citat:
Ursprungligen postat av
shevita
Bs. En röst på Afs är att låta S ha kvar makten då Afs aldrig kommer få lika mycket röster som SD.
Det är just detta vänstertomtarna hoppas på, att fler sd folk helt plötsligt ska börja rösta på afs så Sd tappar makt

man är bra korkad om man låter sig luras till detta.
Rösta SD 2022 !!
Jag tänker (eller
tänkte, kanske, jag vet inte) som du, att SD kommer plocka fram hårdhandskarna när de väl har utrymme till det, men i takt med att de lismar till en allt större del politiskt korrekta tappar de också sitt ursprung. Deras nationalistiska grund bleknar bort. Först var det nationalism, sedan kulturkonservatism, sedan inte ens kulturkonservativt - men mot islams inflytande, och nu är inte ens islam ett problem. Jag menar,
vad fan? Var drar vi gränsen? Hur vet vi ens att SD går att lita på, när de inte ens själva tycks veta var de står?
AfS är litet som fan, och de kommer inte få något inflytande, det har du rätt i, men de är konsekventa, och jag går hellre mitt öde till mötes vetande att jag röstade på det parti som bäst representerar det jag tror på, snarare än att taktikrösta för att
kanske ge ett parti som man inte ens kan lita på mer utrymme att fika med rödvinsvänstern inne på Rosenbad. Nej,
fuck det där.