2021-08-17, 11:02
Medlem
vodericks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Mycket dryg, jag skrev själv ett inlägg här i tråden för några år sen om just den saken.

Jag ogillar henne starkt då hon är en PK hycklare. Hon tycker att vi ska hjälpa allt och alla och ge bort i princip allt till invällande blattar. Men att bo bland dem i Rinkeby, nä det gör hon inte. Hon bor här: Eva Charlotta Rocky Felländer Röse är 47 år och bor i en villa i Igelboda, Saltsjöbaden. Inte en mörk individ så långt ögat når....

Sen har hon gjort massa med korkade uttalanden, men jag blev riktigt förbannad runt jul 2017. Skrev såhär i denna tråd 23/12 2017:
"Såg på TV4 nyhetsmorgon idag och hon orerade riktigt otrevlig om hur alla som firade jul utan att skänka pengar till UNHCR var egoistiska. Kan ju säga att ska man försöka samla in pengar till någon organisation så brukar ju inte tillrättavisningar och aggressivitet vara så bra. Hon satt där och tillrättavisade hela svenska folket! Snacka om att man INTE vill skänka pengar i det läget.

Dessutom är ju en sån där klassisk vänsterryp som anser att alla ensamkommande "barn" ska stanna och ingen av dessa är kriminell.

Något som man alltid "glömmer" upplysa folk om är hur många kronor per hundralapp som verkligen når fram till de behövande."

Re
Roger that.
Att dvs pk maffian gormar och skriker.
Tycker sååå synd om" vissa".
Sedan bor dom privat på fina adresser.

Vänster politiker och fröken Annie Lööf lika så inkl att Säpo måste vakta dom.
Tydligen har dom en hotbild runt sig?!
Konstigt
Är man snäll får man inga ovänner ju?!
Citera
2021-09-14, 18:48
Avslutad
Eva Röse kan sitt jobb. Var kommer föraktet mot henne ifrån
Senast redigerad av BMH 2021-09-14 kl. 18:52.
Citera
2021-09-15, 08:48
Medlem
crocodilelilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMH
Föraktet kommer från att hon hade en åsikt om någonting och vädrade den offentligt, tydligen så räcker det.
Citera
2021-09-15, 08:59
Medlem
Citat:

Inte för att hon inte "kan sitt jobb" i alla fall om man hänger med i tråden lite, utan för att hon är en klassisk pk-ragata a la Mia Skäringer lAzaR.
Senast redigerad av cegefe8395 2021-09-15 kl. 09:05.
Citera
2021-09-15, 17:03
Medlem
Figzys avatar
Har hon någon form av diagnos, eller överhängande karaktärsdrag?

Jag hörde henne på P4 tidigare idag och hon låter alltid så allvarlig och cynisk.
Som om hon knappt besitter någon slags ödmjukhet eller empati överhuvudtaget.

Samma sak i sina roller, det är alltid karaktärer som beter sig hårt, kallt och pratar i samma tonläge.
Citera
2021-09-15, 19:34
Medlem
FetFulElaks avatar
Älskade henne i Längtans blå blomma, mot Reuben Salmander.

Ser henne i Över Atlanten... hua vilken surfitta hon blivit. Dock väldigt roligt att hon snäste till terrorvurmaren Özz
Citera
2021-09-15, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Figzy
Har hon någon form av diagnos, eller överhängande karaktärsdrag?

Jag hörde henne på P4 tidigare idag och hon låter alltid så allvarlig och cynisk.
Som om hon knappt besitter någon slags ödmjukhet eller empati överhuvudtaget.

Samma sak i sina roller, det är alltid karaktärer som beter sig hårt, kallt och pratar i samma tonläge.
Hon har något antagligen ja.. Hon är lite väl kylig för sitt eget bästa.. Tror att hon tränar hårt och tok-yogar för att jobba mot sina demoner. Funkar säkert för stunden..
Citera
2021-12-28, 00:58
Avslutad
Jag tycker att hon är en person man blir glad av att se.
Citera
2021-12-28, 19:12
Medlem
Ollonets avatar
Jag tycker att hon ser ut som en dryg hycklare som skulle behöva smaka på rottingen över bara stjärten.
Citera
2021-12-29, 00:03
Bannlyst
Bra i Maria Wern, men äcklig hycklare som vurmar för massinvandringen och samtidigt bor fridfullt på landet.
Citera
2021-12-29, 09:17
Medlem
ettanollans avatar
Citat:
Jag tycker att hon är en person man blir glad av att se.
Håller med! Riktig MILF också!
Citera
2021-12-29, 11:51
Medlem
WhereIsRussias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Figzy

hon försöker vara rolig i parlamentet och helt perfekt som ska föreställa svenska Seinfeld
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in