2021-09-11, 15:53
Medlem
mrmongers avatar
Salong i den södra delen av huvudstaden. Har varit där en gång tidigare och fick då syn på en söt tjej med ett fint leende så den här gången ringde jag och bokade henne.

Förra gången när jag såg henne var hon ganska sexigt klädd, den här gången hade hon en ganska lång klänning, nästan som en tunn rock, på sig när hon kom in i rummet efter att jag klätt av mig och lagt mig på mage på madrassen.

Massagen var ganska standard till att börja med men så småningom gled hennes händer mer och mer mot skrev, pung och kuk. Förutom att jag blev hård visade jag att jag inte hade något emot hennes teasing. När det var dags för vändning fick jag se att hon hade knäppt upp alla knapparna i sin klänning och visade att det varken fanns bh eller trosor under. Förhandlingen om vad som skulle ske härnäst gick snabbt och sexet som sedan följde innehöll det mesta och var riktigt bra.

Det underligaste (och häftigaste) med det här besöket var det som hände efteråt. När vi båda låg på rygg efteråt la hon upp sitt ena ben på min mage och började smeka sig själv tills hon kom. Därefter skickade hon ut mig till duschen och sa åt mig att inte låsa dörren. Jag behövde inte fundera länge på varför innan hon kom in och gjorde mig sällskap. Dock hände ingenting mer där förutom att vi tvålade in och tvättade varandra. En grym avslutning på en härlig timme.

Blir garanterat ett återbesök.
Citera
2021-09-12, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrmonger
Salong i den södra delen av huvudstaden. Har varit där en gång tidigare och fick då syn på en söt tjej med ett fint leende så den här gången ringde jag och bokade henne.

Förra gången när jag såg henne var hon ganska sexigt klädd, den här gången hade hon en ganska lång klänning, nästan som en tunn rock, på sig när hon kom in i rummet efter att jag klätt av mig och lagt mig på mage på madrassen.

Massagen var ganska standard till att börja med men så småningom gled hennes händer mer och mer mot skrev, pung och kuk. Förutom att jag blev hård visade jag att jag inte hade något emot hennes teasing. När det var dags för vändning fick jag se att hon hade knäppt upp alla knapparna i sin klänning och visade att det varken fanns bh eller trosor under. Förhandlingen om vad som skulle ske härnäst gick snabbt och sexet som sedan följde innehöll det mesta och var riktigt bra.

Det underligaste (och häftigaste) med det här besöket var det som hände efteråt. När vi båda låg på rygg efteråt la hon upp sitt ena ben på min mage och började smeka sig själv tills hon kom. Därefter skickade hon ut mig till duschen och sa åt mig att inte låsa dörren. Jag behövde inte fundera länge på varför innan hon kom in och gjorde mig sällskap. Dock hände ingenting mer där förutom att vi tvålade in och tvättade varandra. En grym avslutning på en härlig timme.

Du verkar hittat ett guldkorn, grattis!
Citera
2021-09-12, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrmonger

Haha! Jag tror jag vet vilken salong du var på! Personalen där är trevliga!
Citera
2021-09-12, 16:39
Medlem
För åttonde gången, på lika många olika ställen i fem olika städer, har jag nu testat oljemassage, lagt mig naken, fått min behandling, lite tease på något ställe (dock mest troligt ofrivilligt), men aldrig lyckats få frågan om "något extra".
Börjar tro att det är högst ovanligt, eller att många historier här är påhittade.
Citera
2021-09-12, 16:51
Medlem
Du kan ju knappast ha varit i Stockholm med omnejd. Svårt att hitta någon salong som inte erbjuder extra och oftast också FS om man önskar.

Citat:
Ursprungligen postat av Hosmor
För åttonde gången, på lika många olika ställen i fem olika städer, har jag nu testat oljemassage, lagt mig naken, fått min behandling, lite tease på något ställe (dock mest troligt ofrivilligt), men aldrig lyckats få frågan om "något extra".
Börjar tro att det är högst ovanligt, eller att många historier här är påhittade.
Citera
2021-09-12, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belsebub999
Du kan ju knappast ha varit i Stockholm med omnejd. Svårt att hitta någon salong som inte erbjuder extra och oftast också FS om man önskar.

Testat två olika salonger på söder. Börjar tro att jag är för snygg, för att det skall tro att jag vill ha något extra.
Citera
2021-09-12, 17:19
Medlem
Citat:
Testat två olika salonger på söder. Börjar tro att jag är för snygg, för att det skall tro att jag vill ha något extra.
Statistiskt i princip omöjligt att besöka två salonger i stockholmsområdet utan att få frågan om extra, det är liksom poängen med hela verksamheten..... däremot en helt annan sak utanför våra tre storstäder.
Citera
2021-09-12, 17:46
Medlem
Jag tror inte någon tjej på salong bryr sig om hur du ser ut. Mer troligt att du luktar illa och inte tvättat röven 😅

Prova att duscha innan så går det nog bättre.

Citat:
Citera
2021-09-13, 23:01
Medlem
Besök på en för mig ny salong i västra innerstaden i stockholm för några veckor sedan.

Klart spännande entre men lyckas till slut komma in. En petit liten fröken mellan 30 och 40 öppnar klädd i linne som kämpar för att hålla silikontuttarna inne och otroligt korta jeansshorts som inte döljer mycket. När hon böjer sig fram så ser man tydligt hur sömmen i grenen skär in i muttan. En fin rumpa har hon också. Tar en dusch och lägger mig naken på mage, viker kuken bakåt med handduken över mig.

Massagen sätter igång och vi pratar glatt om sverige, thailand, vilket svin hennes fd. make är och hur skönt det är att bada naken typ. Hon är faktiskt riktigt bra på engelska och kunde lite svenska. Hon kör på bra och jag stönar både av smärta och njutning när hon efter en stund börjar smeka pungen lite då och då under den rätt brutala massagen. Den lille soldaten hårdnar och vid vändning står den som ett spjut (nåja). Efter lite förhandling samtidigt som hon leker lite med kuken så enas vi om ett ok pris för FS. Efter lite hångel, sug och smek så åker kondomen på. Hon glider ner och rider energiskt en bra stund, byter ställning några gånger och jag skjuter av satsen i henne efter några minuter riktigt hård missionär. Då upptäcker jag att kondomen typ exploderat där inne. Inte undra på att det vart ännu lite skönare på slutet. Fan. Andra eller tredje gången det händer. Hon tog det med jämnmod, tröstade den panikslagne kunden lite fint och sa att hon hade spiral och var testad och förövrigt inte låg utan kondom så jag behövde inte oroa mig. Duschar och går tillbaks till jobbet. Bra men ångestframkallande besök!

Testen är än så länge negativa så håller tummarna.

Bonus för att hon var förstående och kramade lite extra efteråt.
Citera
2021-09-13, 23:17
Medlem
kurrespratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuppabryna
Då upptäcker jag att kondomen typ exploderat där inne. Inte undra på att det vart ännu lite skönare på slutet. Fan. Andra eller tredje gången det händer. Hon tog det med jämnmod, tröstade den panikslagne kunden lite fint och sa att hon hade spiral och var testad och förövrigt inte låg utan kondom så jag behövde inte oroa mig. Duschar och går tillbaks till jobbet. Bra men ångestframkallande besök!

Testen är än så länge negativa så håller tummarna.

Bonus för att hon var förstående och kramade lite extra efteråt.

Som jag förstått kan det bli så om man använder olja istället för vattenbaserat glidmedel. Trist, kliniskt men sant.

Be careful out there...
Citera
2021-09-14, 16:39
Medlem
Ett centralt ställe i en medelstor stad. Varit på besök många gånger förut, ofta med HE. Sedan ett år tillbaka är jag i förhållande, och hur svinig jag än må vara har jag aldrig sett mig som någon som är otrogen. Har därför, de få gånger jag varit på thaimassage senaste året, tackat nej till HE. Å andra sidan är det skönt att vara naken och bli lite smekt. Nåja.

Glider in, tar en timme. Näckar, med kuken snett nedåt invid låret. Ny tjej jag aldrig sett, men å andra sidan byts de ju ut titt som tätt. Ganska snygg i ansiktet, fina stora bröst och tights. Hon är ganska pratglad, visar sig att hon är ny i stan. Hennes massage är ok, ingenting speciellt egentligen. Initialt ligger handduken på rumpan som den brukar, men efter att ha masserat benen i bara någon halv minut tar hon bort den. Går långsamt upp mot ljumsken och nuddar soldaten på vägen. En hel del smek på rumpan och i skåran ned mot anus och pungen. Fortsätter så i flera minuter samtidigt som jag blir riktigt hård...
Efter vändningen står den rakt upp. Frågar om jag vill ha något extra. Jag har inte tagit ut några kontanter. Jag säger "sorry, I don't have any money with me", vilket är min livlina till att i situationens hetta inte falla under trycket och begå otrohet (gäller att känna sig själv...).

Det fortsätter lite till, hon masserar på och smeker lite. Sedan kommer frågan igen och jag nekar ytterligare en gång. Hon verkar inte särskilt besviken eller ledsen utan fortsätter massera.

Helt plötsligt tittar hon på mig och börjar smeka kuken utanpå handduken igen och säga "thaimassage, thaimassage". Fattar inte riktigt vad hon vill med tanke på att jag nekat 2 gånger nu, men utan att blinka tar hon bort handduken och börjar smeka och runka kuken. Jag kan fan inte säga nej, känner att jag får lite ångest men att det samtidigt är så jävla skönt och förbjudet. Hon runkar mig i någon minut innan jag sprutar högt och skönt. Hon fnissar och fortsätter den avslutande delen av massagen.

Efter massagen pratar vi lite och sen går jag. Känns absurt, fick alltså en "free" HE, aldrig varit med om det och då efter att jag dessutom sagt nej 2 gånger. Har någon annan varit med om detta?
Citera
2021-09-14, 18:53
Medlem
Vid ett tillfälle hade jag inte heller pengar för annat än massage. Jag tackade nej och hon blev enormt närgången och försökte få igång mig. Hon satte sig till och med gränsle över mig och började gnida, hon hade dock trosor på sig. Jag sa åter igen att jag inte hade pengar men lite hångel blev det då hon verkligen ville försäkra sig om att jag inte kunde betala mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in