Citat:
Ursprungligen postat av
IMBILDEN
Dessvärre är det nog du som är faktaresistent. Jag har följt gruppen vetenskapsforum covid19 en tid. Där sitter en mängd experter med. Deras uppfattning är att vaccinerade smittar betydligt mindre. Björn Olsen och Fredrik Elgh hade en utläggning om det där. Varför tror du flera länder inför vaccinpass? För att de vill få in vaccinerade som enligt dig smittar MER än ovaccinerade?
Varför tror du det förs diskussioner om ovaccinerade i överhuvudtaget ska få arbeta inom vården? Är det också för att man vill att smittan ska spridas mer tror du? Vet inte vad för konspirationssidor du hämtar din "fakta", men det vet du säkert själv.
"Deras uppfattning är" säger allt vi behöver veta. Dom vet inte men du följer dom och därför vet du? Du verkar duktigt dum i huvudet. Dom du följer håller alltså med mig att man vet inte ännu med andra ord. Nu blev det fel igen, som vanligt när du ska tolka saker, citera gärna vart jag sagt att vaccinerade smittar mer än ovaccinerade, men du skulle kunna ha rätt i den tolkningen. Det vet vi inte ännu.
Förstår att när man har Coronapsykos så är det svårt att ta in fakta och istället börja hitta på men har du ingen gräns för hur mycket skit du ska låtsas veta? Enligt både amerikanska och UKs hälsovårdsmyndighet så har vaccinerade samma virusnivåer i näsa och hals som ovaccinerade, varför du anser att det är konspirationssidor är enkelt att svara på, det passar inte din bild av hur du vill att verkligheten ska vara i din Coronapsykos.