Citat:
Ursprungligen postat av
Q6
Du har uppenbarligen inga problem med att gulla med en pedofil så länge som det passar ditt politiska narrativ.
Du är en trög jävel. Jag gullar inte med folk.
Mitt politiska narrativ är att jag gillar inte att folk som Ebba Busch får makt över människor i ett land där framtiden ändå ser mörk ut. Det handlar om en politiker som ska tilltvinga sig en bostad genom rättsliga åtgärder. Ebba Busch vill värja sig från den eskalerande brottsligheten, och verkligheten i Sverige, genom att hon ska bo med sina ungar i en Sörgårdsidyll, på en fastighet hon valt ut, om hon så ska slänga ut en åldring från fastigheten. Men att betala, med reda pengar, vad det kostar vill inte denna listiga "dam".
Att sedan babbla om brottslingar, åldringar etc. är ett vidrigt lurendrejeri.
Ebba Busch är person som är skyldig till grovt förtal och relativiserar sin gärning genom att peka ut andra personer som brottslingar och giriga, när det framgår av köpeskillingen i avtalet, att hon är den girigaste av alla. Vi har rekord låga räntor i Sverige, med rekordhög skuldsättning bland medborgarna. Men Ebba Busch vill i avtal betala "kontant", och sen fegar hon, och säkerställer inte ens sin egen prestation enligt avtalet, när hon ingett en talan om bättre rätt.
Det hade inte varit svårt för henne att vara transparent när hon ombesörjde ett avtal, där rätt köpeskilling kunde ha erlagts. Det hade kostat väldigt lite för henne varje månad, och hon hade knappt märkt det med en månadslön på 140.000 kronor. Därför tror jag att hon har en grav personlighetsstörning.
Binninge är förtalad av enda enda orsak och det var att han var på Esbjörns sida. Pedofilisnacket är skitsnack från sladdertackan Ebba Busch.