Citat:
Ursprungligen postat av
AlWpLxdj
Jag skulle ha sökt hjälp om jag vore du. Lycka till.
Är du som behöver hjälp på precis alla plan. Hur man är en man. Hur man beter sig mot kvinnor. Hur man för sig i konversationer. Hur man beter sig på flashback osv osv. Du är ett stort jävla svart hål av okunskap och dumhet men vill du inte prata men fortsätta svara och bli avstängd så för all del. Stolpskott.
Citat:
Ursprungligen postat av
King-kuntaa
Var inte så hård mot grabben. Dom kanske vara nykära och då blundar man lite för vissa saker. Men du har rätt, TS skulle ha satt ner foten för länge sen. Och nej, det är inte kontrollerande men alla tjejer mer eller mindre diskutera deras sexliv med varandra.
Fast han är inte nykär nu och han ser ändå inte den logiska följden av saker och ting. Ts hade ju rätt inställning från början med tomten ovan försöker ju inte ens förstå hur han gjorde bort sig totalt.

Respekterar inte din kvinna ditt ord så dumpar du henne direkt, svårare än så är det inte, allt annat är cucksnack så man kan inte skaffa sig en babblig kvinna som skiter i vad du säger och sen blir förvånad 5 månader senare att jämte dig sitter en babblig kvinna som inte lyssnar på vad du säger. Kvinnor kan komma undan med att låtsas att dom inte har ett konsekvenstänk men vi män skall ställa högre krav på varandra än så kan jag tycka.