Citat:
Ursprungligen postat av
vasaboy28
Dock tveksamt om Lasse vågar sig på ytterligare utrensningar, för hans senaste inlägg om Covid slog han bara av kommentarsfunktionen. Inte så konstigt egentligen, om Lasse fortsätter ta bort alla som pekar på hans halvsanningar/desinformation/eller vad det nu är, så blir det till slut bara Lasse själv kvar. Och möjligtvis några av hans alteregon.
Då låser vi kommentarsmöjligheterna. Finns svärjissajter för sådant. Detta är inte en svärjissajt.
Stor humor är det iaf
Det konstiga är att folk fortfarande besöker och läser hans blogg. Hur kan så många vara intresserade av vad Lasse skriver? Förvisso är han bra på att luras - jag var också en av de som läste bloggen och trodde att det fanns substans bakom. Jag trodde att Lasse hade inside info om försvaret och att han hade kontakter inom finans och politik som gjorde att han kunde analysera och förutspå utvecklingen på olika områden. Men efter ett tag insåg jag att han bara hittade på, speciellt när han skrev om svensk industri där jag själv har en del inside info. Även inom försvar och utrikespolitik bidrar han bara med svammel.
Det är nog den största humorn - alla hans följare som sitter och ryggdunkar varandra. Å andra sidan är vi många som genomskådat honom vilket inte minst märks här i flashback-tråden.