2021-09-13, 12:39
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
En gissning kan vara Ario Ebrahimpur ?

Så en 24 åring(aria) I ett förhållande med en minderårig samarbetar för att hänga ut en moderat för att den är intresserad av en minderårig 🤔
Citera
2021-09-13, 12:40
Medlem
Citat:
Så detta verkar alltså vara någon slags hämnd på HB för att han är kritisk mot invandrad brottslighet?

Jag skall hålla koll på min mail, ibland trillar det in intressant info där.

Jag vet inte exakt vad som ligger bakom det hela. Men Ario och Anastasia har ett passionerat hat mot Hanif. Dessutom så ligger dem med varandra vilket bara ännu mer visar på Arios hyckleri. Han är ju själv per definition en barnknullare som han försöker klandra Hanif för.

Jag har en viss insyn i det hela. Med det menar jag dock inte att ni bara helt godtyckligt ska ta mina ord som en fastslagen sanning - även fast dem faktiskt Är det.
Citera
2021-09-13, 12:41
Medlem
Citat:
Så detta verkar alltså vara någon slags hämnd på HB för att han är kritisk mot invandrad brottslighet?

Jag skall hålla koll på min mail, ibland trillar det in intressant info där.

Det kan vara drivet av politisk motståndare som fått en naiv MUFare att agera.
Det kan vara andra M som vill ha riksdagsplatsen.
Eller en kombination.

HB har retat en hel del olika personer med åsikter om allt från olika invandringsproblem, afghanamnestin, Tegnellstrategin (i ohelig allians med DN lustigt nog), kriminalitet mm mm
Citera
2021-09-13, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malaria.Martinez
Jag vet inte exakt vad som ligger bakom det hela. Men Ario och Anastasia har ett passionerat hat mot Hanif. Dessutom så ligger dem med varandra vilket bara ännu mer visar på Arios hyckleri. Han är ju själv per definition en barnknullare som han försöker klandra Hanif för.

Jag har en viss insyn i det hela. Med det menar jag dock inte att ni bara helt godtyckligt ska ta mina ord som en fastslagen sanning - även fast dem faktiskt Är det.

Jag har en känsla av att du är på rätt spår här onekligen
Citera
2021-09-13, 12:48
Medlem
Citat:

Allt pekar mot detta just nu. Organiserat enligt twitterlänkarna sedan en tid tillbaka.
Citera
2021-09-13, 12:50
Medlem
chuckprinces avatar
Citat:

Ja, tämligen uppenbart att finns koppling mellan AS och AE. Nu låst kontot men nämndes tidigt i tråden här (FB) Moderat riksdagsman anklagas för olämpligt sexuellt beteende mot flicka under 18 år.
Citera
2021-09-13, 12:50
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azonto
https://twitter.com/mrhenko123/status/1391473655067160579

Tidigare tweet från grundaren av Interasistmen där samma brud är inblandad
Hon verkar väldigt uppmärksamhetstörstande och i svårt behov av bekräftelse? Men kvinnan topic ska handla om ska vara 23 idag.
Citera
2021-09-13, 12:51
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Immelman
Det kan vara drivet av politisk motståndare som fått en naiv MUFare att agera.
Det kan vara andra M som vill ha riksdagsplatsen.
Eller en kombination.

HB har retat en hel del olika personer med åsikter om allt från olika invandringsproblem, afghanamnestin, Tegnellstrategin (i ohelig allians med DN lustigt nog), kriminalitet mm mm
Tidpunkten när nyheten släpptes tyder med stor sannolikhet på att det är någon inom M som vill ha bort HB från riksdagslistan.

Hade det varit någon som ville påverka valet så hade man väntat till två veckor innan valet.

Man får kanske kolla på vad den här Ario har för kontakter i partiet.
Citera
2021-09-13, 12:53
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chuckprince
Ja, tämligen uppenbart att finns koppling mellan AS och AE. Nu låst kontot men nämndes tidigt i tråden här (FB) Moderat riksdagsman anklagas för olämpligt sexuellt beteende mot flicka under 18 år.
Mycket intressant. Det hela är alltså vad man hela tiden vetat, en hatkampanj mot HB.
Citera
2021-09-13, 12:54
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Tidpunkten när nyheten släpptes tyder med stor sannolikhet på att det är någon inom M som vill ha bort HB från riksdagslistan.

Hade det varit någon som ville påverka valet så hade man väntat till två veckor innan valet.

Man får kanske kolla på vad den här Ario har för kontakter i partiet.

Menar du att det handlar om något slags false flag-operation?
Citera
2021-09-13, 12:56
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Så en 24 åring(aria) I ett förhållande med en minderårig samarbetar för att hänga ut en moderat för att den är intresserad av en minderårig 🤔
Med tanke på historiken av att polisanmäla en kvinna efter en uppenbart ironisk kommentar om att visa underlivet, som kvinnan tog som en uppmaning om att skicka barnporr, så skulle nog HB kunna pusta ut något om det är det här som det handlar om.
Citera
2021-09-13, 13:01
Medlem
Citat:
Nej, men vissa människor ser sanningen som det absolut högsta idealet - även fast den skrämmer strutsar som dig. Men det begriper ju inte folk som dig. Fortsätt du att gömma dig istället - det besparar dig en hel del onödig huvudvärk.

Höger retorik igen som vanligt.

Sanningen som du talar om är i detta fallet önsketänkande, det är vad du/ni VILL/TROR ska vara sanningen.
Den är inte sann i verkligheten då resten av världen inte delar den.

Och sedan går du över till en annan klassisk höger klyscha - projektion.
Det är inte jag som är rädd, det är ni som är rädda och talar om hotet från invandrarna hela dagarna 24/7.
Jag behöver heller inte ha någon huvudvärk om ämnet för jag lägger min tid och energi på helt andra saker än att oroa mig för invandrare.

Och gömma mig?
Vad babblar du nu om?
Är det vad du gör själv eller?
Vet inte om jag ska tolka det som ännu en projektion eller om du bara är sinnesförvirrad.

Sök hjälp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in