Citat:
Ursprungligen postat av
Carl.Apiarie
Carl var före sin tid. Det han tvingade flickor att göra på 80/90 talet. Gör unga flickor frivilligt på 20talet..

Njae. För det första så tror jag inte ett dugg på att
samtliga av tjejerna i hans filmer skulle varit tvingade. B.l.a i den filmen jag länkat till i ett föregående inlägg. Exempelvis så vill regissör Carl att en av tjejerna vid namn Lisa ska suga den medelålders mannens kuk . Hon svarar med att titta bort mot regissören samtidigt som hon skakar på huvudet och snörper på näsan. Vad händer ??. Jo, en av de andra tre tjejerna gör det istället och hon återgår till sin "roll" som enbart "smekare".
Men med detta sagt och som jag tidigare varit inne på så kan det helt klart i vissa filmer, delar av filmer, förekommit att tjejen upplevde ett visst mått av tvång. T.ex om en från början "vanlig" knullscen helt oförberett ska innehålla "gruppkisseri" och tjejen befinner sig mitt emellan tre stadiga karlar och en regissör som i bakgrunden gastar att "jag behöver någon som pissar" så är det fullt möjligt att tjejen känner sig mer eller mindre tvungen att "ta emot" även detta.
Slutligen. Nästan så länge som det funnits porrfilm har man kunnat få tag i filmer där tjejer/kvinnor frivilligt ägnar sig åt "Wet-sex". Så sådant "material" fanns definitivt också att tillgå på 1980/90-talet. Kanske inte svenskt sådant, men det fanns.