2021-08-08, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luckyaso
Det Eklund, hagamannen och alla andra svenska psykos gjort de senaste tusen åren är inte ens 1% av vad dessa apor, babianer och smutsiga råttor gjort och gör mot vårt land och folk på bara några år.

Eklund får gärna torteras till döds men det ska göras av en svensk. Inte en apa.

De här brotten mot Eklund tycker jag ska ses som några i raden och mönstret av allt annat babianvåld som dominerar innanför och utanför murarna.
Det kostar svenskarna mångdubbelt mer med dessa utländska gärningsmän.
Då menar du alltså att det är okej att en svenne gör sånt här, men inte invandrare?

Jag undrar vad fan du håller på med ditt jävla äckel! Skyddar pedofiler och mördare, ditt jävla as!
Citera
2021-08-16, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagskagorakaos
Då menar du alltså att det är okej att en svenne gör sånt här, men inte invandrare?

Jag undrar vad fan du håller på med ditt jävla äckel! Skyddar pedofiler och mördare, ditt jävla as!

Nej men proportionerliga mängder uppmärksamhet vore bra.

Samt att om det finns några enstaka individer i en folkgrupp som begår de mest vidriga brott inom gruppen. Ja det finns hos alla folk.

Men att ha systematiskt mördande, våldsbrott, våldtäkter med mera hatbrott mot svenskar som finansieras genom massinvandring, bidrag, svenskfientlighet och vänsterpolitik det är något annat och eftersom 99.99% av brotten i Sverige är sådana är det det intressanta
Citera
2021-09-11, 16:45
Medlem
GROKNAK.Ankbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Han kommer garanterat bli dödad samma dag som han blir utsläppt. Fängelset är det enda som håller honom vid liv. Finns inte en chans att han kommer tillåtas ströva fritt.

Tror inte heller Anders släpps. Anders är seriemördarmaterial och lär inte släppas sålänge han är frisk nog att ta sig framåt på egna ben. Anders är nog en sällsynt "äkta" livstidare.

Med all rätt. Mycket farligt att vara kvinna i närheten av den här snubben.
Citera
2021-09-11, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GROKNAK.Ankbonden
Tror inte heller Anders släpps. Anders är seriemördarmaterial och lär inte släppas sålänge han är frisk nog att ta sig framåt på egna ben. Anders är nog en sällsynt "äkta" livstidare.

Den här så kallade människan är tydligen enligt psykologer närmast ett barn i sinnet som inte fattar varför han sitter där han sitter och skryter han än idag för medfångarna om vad han gjorde mot Engla. Det finns ingen rimlig anledning att inte låt honom somna in med en giftspruta. Han saknar helt syfte att existera. Han är dessutom inte ens dömd för mordet på Jasmina som han sannolikt också ligger bakom. Kan bara hoppas på att en hjärtinfarkt kommer och ingen hjälper honom.
Citera
2021-09-11, 21:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenVit
Jag känner/kände Anders och han är en bra kille, lite missförstådd bland damerna bara.

Jag vet att han har gjort fel men hoppas att han får leva ett normalt liv när han kommer ut!

Allt gott till dig Anders, lyssna inte på alla negativa kommentarer.

/Grannen N***

Han kommer få skyddat ID , måste hålla extremt låg profile i samhället. Känner någon igen honom, så kan man räkna med en ordentlig misshandel. Haga mannen var det några hjältar som spöade upp med golf klubborna. Många skulle nog njuta av slå 30-40 slag med en järn tia emot Anders Eklund skallben och se grisen dö.
Senast redigerad av 53280 2021-09-11 kl. 21:52.
Citera
2021-09-11, 21:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GROKNAK.Ankbonden

Dom kommer släppa ut honom. Man har släppt ut Stureplan mördarna ifrån 1994. I Sverige dalta vi med brottslingar. Bästa vore om vi hade fängelse som bröt ner brottslingen så det begick självmord i fängelse, så man slipper släppa ut dem.
Citera
2021-09-11, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Dom kommer släppa ut honom. Man har släppt ut Stureplan mördarna ifrån 1994. I Sverige dalta vi med brottslingar. Bästa vore om vi hade fängelse som bröt ner brottslingen så det begick självmord i fängelse, så man slipper släppa ut dem.

En pedofilmördare är det absolut farligaste att släppa ut. Värre än en seriemördare. Det du friger är en människa som redan nått absoluta botten av samhället. Det finns liksom inget han kan göra för att förvärra sitt liv. Detta kombinerat med åratal av undertryckt sexuellt behov. Anders är ju uppenbarligen kåt och desperat till bristningsgränsen där i finkan eftersom han börjat blotta sig för den kvinnliga personalen. Han kommer springa och våldtäktsmörda en ny unge på ren instinkt likt en kossa på grönbete. Bara att be att någon hinner plocka honom innan det sker.
Citera
2021-09-13, 06:27
Bannlyst
Citat:
En pedofilmördare är det absolut farligaste att släppa ut. Värre än en seriemördare. Det du friger är en människa som redan nått absoluta botten av samhället. Det finns liksom inget han kan göra för att förvärra sitt liv. Detta kombinerat med åratal av undertryckt sexuellt behov. Anders är ju uppenbarligen kåt och desperat till bristningsgränsen där i finkan eftersom han börjat blotta sig för den kvinnliga personalen. Han kommer springa och våldtäktsmörda en ny unge på ren instinkt likt en kossa på grönbete. Bara att be att någon hinner plocka honom innan det sker.

Anders Eklund är farliga att släppa ut. Bästa är sätta Eklund ibland vanliga fångar och så få dom kamratuppfostran honom, Men Stureplansmördarna kommer börja lustmörda ingen. Därför skall inte livstidsdömda inte ens släppas ut .
Citera
2021-09-13, 12:12
Medlem
Citat:
Därför skall inte livstidsdömda inte ens släppas ut

Egentligen inte men vänstertomtarna gillar kriminella och kriminalitet så kan ju inte göra dem ledsna och besvikna.
Citera
2021-09-13, 19:59
Bannlyst
Citat:
Egentligen inte men vänstertomtarna gillar kriminella och kriminalitet så kan ju inte göra dem ledsna och besvikna.

Men VPK är sinnessjuka idioter.. Livstid skall vara äkta livstid.
Citera
2021-09-13, 20:13
Medlem
Hade mitt barn blivit mördat
( hemska tanke).skulle jag aldrig vilja se hennes namn bredvid mördarens namn något mer.

Som här.

Anders Eklund är Anders Eklund och inget annat.

Det är som ett konstant övergrepp att fortsätta lägga på hans namn på en liten flicka för alltid.

Han tog hennes liv - men hon var helt en egen individ, fristående från honom, kände honom inte.

Som anhörig skulle jag bli djupt störd på att alltid höra min dotters namn så fort mördern skulle avhandlas i media.

Jag känner verkligen med de anhöriga och blir väldig irriterad på detta.

Så låt Engla vila i frid i fred fristående från xxxxxx
Senast redigerad av Tissetiss 2021-09-13 kl. 20:16.
Citera
2021-09-13, 22:18
Medlem
Citat:
Livstid skall vara äkta livstid

Man kan ju tycka det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto