Citat:
Ursprungligen postat av
Bengt-Erik
Jag upplever dig som aningen forcerad och noterar att du har svårt att uppföra dig rumsrent i vad som annars kan vara en trevlig dialog. Varför hela tiden lägga ord i munnen på andra användare samt använda en nedtryckande jargong; tryter argumenten?
Arsenal är självklart en storklubb. En Europeisk gigant, nej, då behöver mer bevisas. I dagsläget är intresset svalt runtom Europa för Arsenal och framgångarna i Europa är historiskt obefintliga för Arsenal.
Som ett Arsenalfan är det nog bättre att sitta tyst och hålla käften i tider som dessa; kom tillbaks när ni vänt er negativa trend istället.
Jag ser att du återkommande dessutom klankar ned på andra klubbars tränare såsom Ole Gunnar Solskjaer. Det är fler aspekter till att vara en bra tränare än enbart matchcoachning.
Nu är det tidigt att prata om. Men jag tycker mig se tendenser till att Solskjaer har ett långsiktigt fint handlag när det kommer till lagbygge och gruppdynamik. Det underskattas ofta i dagens fotboll.
Aha, Ok. Och jag upplever dig som en en otroligt ignorant användare som kommer med en massa osannheter, samt märkliga jämförelser. Har försökt att vara logisk med dig, och har redan försökt att förklara fakta för dig ett flertals ggr, men tydligen så går det inte in hos dig.
Klankar öht inte ner andra klubbars managers. Men sanningen är den att alla som icke är Man Utd fans hoppas att de har Ole At The Wheel i flera år framöver, eftersom att alla neutrala vet att Man United kommer aldrig att vinna ngn tung titel så länge de har Solskjaer som deras manager. Jag hade blivit väldigt nöjd om Man United gav Solskjaer ett 10 års-kontrakt
Citat:
Ursprungligen postat av
BengtErik
Absolut. Bortsett från enstaka framgång för 20 år sedan så var Arsenal en framgångsrik fotbollsklubb på 30-talet. Ungefär lika mycket Europeisk gigant som Leeds.
Men om vi är så godtyckliga med begreppet ”Europeisk gigant” finns där väl ungefär 100 olika Europeiska giganter.
Enstaka framgång? Arsenal är som sagt, den klubben som har spelat längst i den engelska högsta divisionen utan att ramla ur div 1 (EPL).. den enda engelska klubben som har vunnit titlar under varje årtionde sedan 1910-talet.. den klubben som har flest topp 3 placeringar i historien av den engelska högsta divisionen.
Och du klarar av ngn anledning av att jämföra oss med klubbar som Leicester, Leeds och Atalanta? Herrejösses..