2021-09-12, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Nä. Det är inte lögn. Abbes brud e hemma i Sverige och finns på Tinder. Sett henne där själv.

Haha Abbe 1.81? Jo tjena! Med platåskor kanske. Mini-turken är inte över 1.70cm, tyvärr.

Verkar snarare som det är du som smakat på Abbes lilla snopp? Eftersom du försvarar honom konstant

Hahaha asså den här tråden är komedi en person har sagt att han sett henne på tinder nu helt plötsligt har hela fb sett henne på tinder, en annan sprider rykte om att han är bög helt plötsligt säger alla att han är bög och hängt på bög hak, en annan säger att han bor i en källare nu kommer säkert alla snart säga att dom sett han i en källare. Ni sprider så mycket skit i den här tråden.

Jag står upp för Abbe för inte många andra gör det, ni är sånna som följer strömmen sorgligt.

Han är ingen mördare.
Hans brud är kvar i Spanien.
Deras hundar lever det bästa livet dom kan med två som älskar dem.
Abbe har förändrats från den han var tidigare.
Abbe har cashflow mer än vad ni tror.
Det är sanningen.
Citera
2021-09-12, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dahriboy
Vem kom fram till att vilka screenshots var fake? 🤣 jag laddade upp video till och med vem ska du lura?!?! 🤣🤣

https://emalm.com/?v=lQCry

Hahaha va gött att se abbe bli knullad återigen. Precis som i fängelset när han fick sära på sina små finniga skinkor gång på gång…
Citera
2021-09-12, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Absdabs
Hahaha asså den här tråden är komedi en person har sagt att han sett henne på tinder nu helt plötsligt har hela fb sett henne på tinder, en annan sprider rykte om att han är bög helt plötsligt säger alla att han är bög och hängt på bög hak, en annan säger att han bor i en källare nu kommer säkert alla snart säga att dom sett han i en källare. Ni sprider så mycket skit i den här tråden.

Jag står upp för Abbe för inte många andra gör det, ni är sånna som följer strömmen sorgligt.

Han är ingen mördare.
Hans brud är kvar i Spanien.
Deras hundar lever det bästa livet dom kan med två som älskar dem.
Abbe har förändrats från den han var tidigare.
Abbe har cashflow mer än vad ni tror.
Det är sanningen.
-Abbe kan lika gärna ha sålt jycken till zigenare för en karta Tramadol..lägg upp bild vovve+dagens Expressen.
Citera
2021-09-12, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
-Abbe kan lika gärna ha sålt jycken till zigenare för en karta Tramadol..lägg upp bild vovve+dagens Expressen.

Men är du bränd kolla hans story idag så ser du att han är ute med hunden, det är dessutom stora bränder i Spanien just nu eller ska du förneka det också och säga att det är fake videos? Eller är du en av dom som tror på att han lever i en källare i Hagsätra.

Och att vi ska leta på en expressen tidning i Spanien….. ni ska få bilder sen fast med en spansk tidning.
Citera
2021-09-12, 16:59
Medlem
irrljuss avatar
Citat:
Men är du bränd kolla hans story idag så ser du att han är ute med hunden, det är dessutom stora bränder i Spanien just nu eller ska du förneka det också och säga att det är fake videos? Eller är du en av dom som tror på att han lever i en källare i Hagsätra.

Och att vi ska leta på en expressen tidning i Spanien….. ni ska få bilder sen fast med en spansk tidning.

Kan du inte dela story? Ser den inte om man inte är följare och jag känner ju inte Abbdalla.
Citera
2021-09-12, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrljus
Kan du inte dela story? Ser den inte om man inte är följare och jag känner ju inte Abbdalla.

Då är det bara att börja följa är du så nyfiken på han att du kan skriva i en tråd här är det bara börja följa honom.
Citera
2021-09-12, 17:18
Medlem
Citat:
Mannen visa din tinder matchning med hans brud, du vet och jag vet att du ljuger om det. Du önskade du kunde få henne men hon skulle inte ens kollat på dig. Vi bägge vet också att du inte ens har råd att ta ut 7000 bara sådär som abbe har. Snälla 7000 för honom är toa papper pengar, han kan torka sig med dom. Han drar ut dom för det triggar er för ni har råd med eran plankstek och en bira och tycker ni njuter av livet. Han kastar 7000 kr i toan om han så vill.

Våran matchning, behåller jag hos mig, varför? Jo för hon kan då komma på mig vem jag är. Är inne i den cirkeln.

Du vet ingenting om jag tycker 7000 är mycket eller ej, och du gör det väldigt tydligt att du tycker det är jobbigt att jag haft samlag nyligen med hans ”flickvän” som för närvarande snackar så otroligt mycket skit om honom.
Citera
2021-09-12, 17:32
Medlem
Citat:
Hur vet du hur Abbe skriver?

För det är ren lögn, hon är i Spanien med honom. Har du sett hans kuk? Har din tjej fått smaka på den eller hur kan du veta hans kuk längd? Han är dessutom 1.81 inte 1.70

Nej du har ju rätt, hur kan jag veta hur han skriver?

Han är ju helt anonym på nätet 😅😅

Idiot
Citera
2021-09-12, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazzot420
Våran matchning, behåller jag hos mig, varför? Jo för hon kan då komma på mig vem jag är. Är inne i den cirkeln.

Du vet ingenting om jag tycker 7000 är mycket eller ej, och du gör det väldigt tydligt att du tycker det är jobbigt att jag haft samlag nyligen med hans ”flickvän” som för närvarande snackar så otroligt mycket skit om honom.

För du ljuger hon är ju inte ens i Sverige. Det går att söka hjälp för mytomaner.

Helt plötsligt från ingenstans menar du att hon skulle vara i Sverige snälla hade du knullat henne hade de första du gjort varit att skriva det i tråden här inte en vecka senare så mycket skit som du skrivit om Abbe. Och undrat var han är osv, säg mig om du varit med henne så mycket som du säger vad är Abbe och hennes hemlighet som endast ett fåtal inom deras krets vet, som hon borde berättat om hon hatar honom så mycket, om du inte vill avslöja din ”tinder” som du har med henne.
Citera
2021-09-12, 18:49
Medlem
Citat:
För du ljuger hon är ju inte ens i Sverige. Det går att söka hjälp för mytomaner.

Helt plötsligt från ingenstans menar du att hon skulle vara i Sverige snälla hade du knullat henne hade de första du gjort varit att skriva det i tråden här inte en vecka senare så mycket skit som du skrivit om Abbe. Och undrat var han är osv, säg mig om du varit med henne så mycket som du säger vad är Abbe och hennes hemlighet som endast ett fåtal inom deras krets vet, som hon borde berättat om hon hatar honom så mycket, om du inte vill avslöja din ”tinder” som du har med henne.

Ja förra veckan så låg jag med henne, vad är problemet? Titta på min aktivitet så ser du att jag knappt ens var inne förra veckan.

Du verkar bli upprörd över sanningen, förnekelse? Varför skulle jag printa min och hennes tinder konv? Då begår jag ett regelbrott på FB efter anonymiteten spräcks. Inte så att vi låg och hade deeptalk angående Abbe, hon vet dessutom inte att jag vet vem Abbe är. Kan skicka bilder privat till Abbe när det känns läge. Innan ska jag hinna träffa henne några gånger till, platt röv men piercingen i nipple damn, skrek som den låne-åsna hon är
Citera
2021-09-12, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazzot420
Ja förra veckan så låg jag med henne, vad är problemet? Titta på min aktivitet så ser du att jag knappt ens var inne förra veckan.

Du verkar bli upprörd över sanningen, förnekelse? Varför skulle jag printa min och hennes tinder konv? Då begår jag ett regelbrott på FB efter anonymiteten spräcks. Inte så att vi låg och hade deeptalk angående Abbe, hon vet dessutom inte att jag vet vem Abbe är. Kan skicka bilder privat till Abbe när det känns läge. Innan ska jag hinna träffa henne några gånger till, platt röv men piercingen i nipple damn, skrek som den låne-åsna hon är

Du sa innan att hon hade fått en örfil av Abbe, var det någon annan som berättade det eller? Sen angående hennes piercingar har hon i båda nipples eller vänster eller högra? Och vrf nämner du inte en till av hennes piercingar? Som borde ha stor betydelse. En sak till hur lång är hon? Vill bara veta detta då du påstår dig ha haft sex med henne medans jag vet så jag kan krossa dina lögner.
Senast redigerad av Absdabs 2021-09-12 kl. 19:04.
Citera
2021-09-12, 19:09
Medlem
Citat:
Du sa innan att hon hade fått en örfil av Abbe, var det någon annan som berättade det eller? Sen angående hennes piercingar har hon i båda nipples eller vänster eller högra? Och vrf nämner du inte en till av hennes piercingar? Som borde ha stor betydelse. Mytoman

Mer tidigare-förhållande så antar att det var våran knähund. Hoppas du och Abbe får en trevlig stund, glöm inte tidningen och korten som bekräftar det vi haft ett samtal om. Dags för ett dopp sen basta. Du kan följa med om du vill. Du kommer få en chock på vem jag är, du hittar mig på youtube med Abbe från 2016-2017 om inte de har blivit borttagna. Vem vet? Inte du och Abdalla allafall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in