2021-09-12, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyes
Du ägnar ju flera timmar varje dag till att försvara en objektivt sett värdelös människa. Vad säger det om dig då?

Citat:
Ursprungligen postat av PerfectBed
Vem vill vara en drogad mördare till parasit med låg intelligens och ingen talang?

Kolla ni blir så triggade för ni vet att jag har rätt hahahah, jag är Abbes vän och därför försvarar jag honom media har vinklat hela sanningen precis som dom gör med mycket nuförtiden. Det är media som fått folket att hata Abbe. Jag tränar i princip med Abbe varje dag vi softar och chillar går på fester och lever livet. Men jag förstår att det brinner i er, ni har förmodligen studielån bra jobb osv men kan ändå inte leva erat liv till fullo. Ni betalar skatt på skatt bor med en tråkig svenne familj har säkert en fet fru och erat high light of the week är när ni får en bärs på fredagen och en plankstek.

Medans Abbe får vilka brudar han vill dock har han sin brud nu så han avstår, han har cash glider runt i feta bilar feta fester och gör vadfan han vill.
Citera
2021-09-12, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Absdabs
Fram med bevis på eran tinder matchning nu vi kom ju fram till att screenshotsen var fake som postades tidigare så fram med bevis nu, och sluta försöka komma på villospår. Jag ska träffa Abbe och hans brud senare i veckan du får en bild då med dagens Spanska tidning om det duger för herrn.

Vem kom fram till att vilka screenshots var fake? 🤣 jag laddade upp video till och med vem ska du lura?!?! 🤣🤣

https://emalm.com/?v=lQCry
Citera
2021-09-12, 15:19
Medlem
Citat:
Kolla ni blir så triggade för ni vet att jag har rätt hahahah, jag är Abbes vän och därför försvarar jag honom media har vinklat hela sanningen precis som dom gör med mycket nuförtiden. Det är media som fått folket att hata Abbe. Jag tränar i princip med Abbe varje dag vi softar och chillar går på fester och lever livet. Men jag förstår att det brinner i er, ni har förmodligen studielån bra jobb osv men kan ändå inte leva erat liv till fullo. Ni betalar skatt på skatt bor med en tråkig svenne familj har säkert en fet fru och erat high light of the week är när ni får en bärs på fredagen och en plankstek.

Medans Abbe får vilka brudar han vill dock har han sin brud nu så han avstår, han har cash glider runt i feta bilar feta fester och gör vadfan han vill.

Det låter som att du blev väldigt triggad och du kunde inte ens besvara min fråga.
Har aldrig varit inne på tråden tidigare men jag har inte sett ett sånt sjukt påstående i hela mitt liv. Vem vill vara en person som mördar småbarnsmammor? Du förmodligen eftersom ni är vänner och tycker likadant. Era föräldrar måste vara stolta.
Senast redigerad av PerfectBed 2021-09-12 kl. 15:22.
Citera
2021-09-12, 15:24
Medlem
Citat:
Det låter som att du blev väldigt triggad och du kunde inte ens besvara min fråga.
Har aldrig varit inne på tråden tidigare men jag har inte sett en sånt sjukt påstående i hela mitt liv. Vem vill vara en person som mördar småbarnsmammor? Du förmodligen eftersom ni är vänner och tycker likadant. Era föräldrar måste vara stolta.

Blev han dömd för något mord eller? Hon valde att använda droger vilket blev hennes förfall, annars hade Abbe setat nu, men media lyckas vinkla allt till något dom inte gillar. Och får med sig icke tänkande individer på köpet.

Om du aldrig varit inne här hur kommer det sig att du huxflux nu är här, du har har nog smygföljt Abbe för du varit lite avis på han erkänn bara.
Citera
2021-09-12, 15:25
Medlem
Citat:

Åh herregud, vilken snedvriden bild du verkar ha av enkla hederliga invånare. Kan inte vara lätt att vara import..

Abbe får och har ingenting, han visar till och med upp när han tar ut enkla 7000kr. Tvivlar starkt på att med sitt narcissistiska beteende inte skulle kunna hålla emot att skryta om det han ”har” och inte det han har på ”lån”

Bra att abdalla har någon vän som du, men det säger mer om dig än om abdalla.
Citera
2021-09-12, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazzot420
Åh herregud, vilken snedvriden bild du verkar ha av enkla hederliga invånare. Kan inte vara lätt att vara import..

Abbe får och har ingenting, han visar till och med upp när han tar ut enkla 7000kr. Tvivlar starkt på att med sitt narcissistiska beteende inte skulle kunna hålla emot att skryta om det han ”har” och inte det han har på ”lån”

Bra att abdalla har någon vän som du, men det säger mer om dig än om abdalla.

Mannen visa din tinder matchning med hans brud, du vet och jag vet att du ljuger om det. Du önskade du kunde få henne men hon skulle inte ens kollat på dig. Vi bägge vet också att du inte ens har råd att ta ut 7000 bara sådär som abbe har. Snälla 7000 för honom är toa papper pengar, han kan torka sig med dom. Han drar ut dom för det triggar er för ni har råd med eran plankstek och en bira och tycker ni njuter av livet. Han kastar 7000 kr i toan om han så vill.
Citera
2021-09-12, 15:32
Medlem
Citat:
Blev han dömd för något mord eller? Hon valde att använda droger vilket blev hennes förfall, annars hade Abbe setat nu, men media lyckas vinkla allt till något dom inte gillar. Och får med sig icke tänkande individer på köpet.

Om du aldrig varit inne här hur kommer det sig att du huxflux nu är här, du har har nog smygföljt Abbe för du varit lite avis på han erkänn bara.

Tråden dök upp på ”senaste inlägg”.
Klart att man känner till den hatade horungen.
Han hade tur som kom undan.

Kul att du ägnar så mycket tid på att försvara en mördare men det kommer inte göra nån skillnad och det vet du. Gå och gör nåt vettigare istället hund.
Citera
2021-09-12, 16:12
Medlem
Har hört från mycket säkra källor att Abdalla nu hyr ett källarförråd i Hagsätra där han bor, jag antar att karma är en liten bitch för en mördare.
Citera
2021-09-12, 16:14
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Fram med bevis på eran tinder matchning nu vi kom ju fram till att screenshotsen var fake som postades tidigare så fram med bevis nu, och sluta försöka komma på villospår. Jag ska träffa Abbe och hans brud senare i veckan du får en bild då med dagens Spanska tidning om det duger för herrn.

Varför bryr du dig om att Abbes ex har fått smaka FB-dase?

Inte direkt konstigt att Jennifer dumpar Babbelito.. Abbe e sjukt tunnhårig och hårfästet sitter nästan mitt på skallen, han är dessutom 1.70 lång och har en liten mini-turksnorre
Citera
2021-09-12, 16:17
Medlem
Citat:
Tråden dök upp på ”senaste inlägg”.
Klart att man känner till den hatade horungen.
Han hade tur som kom undan.

Kul att du ägnar så mycket tid på att försvara en mördare men det kommer inte göra nån skillnad och det vet du. Gå och gör nåt vettigare istället hund.

Tur? Han är ingen mördare som folk tror han älskade henne men att hon var en tram pundare tar ingen upp. Men såklart det är feminist Sverige i ett nötskal och alla Svenska killar är mesar därför tjejerna dras till oss blattar för vi kan ta för oss och har lite stake istället för er mesar.

Tycker du borde göra något vettigare än att tjafsa på fb med mig eller läsa fb trådar dag ut och dag in gå ut och visa lite stake i samhället istället din mes.
Citera
2021-09-12, 16:22
Avslutad
Citat:
Abbe har verkligen lyckats med att få er hatare att BRINNAAAAAA ni ägnar hela eran fritid åt att hata honom vilket sorgligt liv. Abbe är mannen ni drömmer om att vara. Han har tjejerna cashen och lever livet!

Håller med dig, jag skulle också vilja leva livet Abbe lever, ett drömliv.
Citera
2021-09-12, 16:28
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
För det är ren lögn, hon är i Spanien med honom. Har du sett hans kuk? Har din tjej fått smaka på den eller hur kan du veta hans kuk längd? Han är dessutom 1.81 inte 1.70

Nä. Det är inte lögn. Abbes brud e hemma i Sverige och finns på Tinder. Sett henne där själv.

Haha Abbe 1.81? Jo tjena! Med platåskor kanske. Mini-turken är inte över 1.70cm, tyvärr.

Verkar snarare som det är du som smakat på Abbes lilla snopp? Eftersom du försvarar honom konstant
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in