2020-08-29, 17:16
Medlem
Mandelbrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xyz123xyz123
finns denna mördaren kvar i Göteborg?
Hon tycks ha flyttat från @rvid Lindm@nsgatan 28b till 28a någon gång i mars 2020.
Citera
2020-08-29, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelbrot
Hon tycks ha flyttat från @rvid Lindm@nsgatan 28b till 28a någon gång i mars 2020.
tack för upplysningen,
Citera
2020-12-08, 06:52
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Issa och N:N blev ihop i samma veva som Issa muckade, dem träffades på en kontaktsida, Första tiden var Issa mycket trevlig och inställsam , men med tiden blev hon knepigare , dem hade ett mycket stormigt förhållande och det var tack vare Issa med hennes humör, vet inte hur många gånger dem gjorde slut och sen blev ihop igen, så höll det på månad efter månad, Strax innan N:N s död så hade han fått nog och bestämde sig för att nu får det vara nog. Han hade ett bra jobb och skulle inom en snar framtid få en chefpost . Han skötte jobbet utmärkt medan Issa absolut inte gjorde något hon sov på dagarna och satt uppe hela nätterna ( då hon säkert smidde sina planer)
Hon hade kontakt med andra killar på nätet ( jag vet för jag har sett en del av det) Issa lyckades få N:N att köpa en massa saker till henne , många dyra grejer , samt som i Kaj s fall även en hund .
hon lurade av honom mycket pengar under tiden dem var tillsammans , när han inte gick med på det mer så tyckte hon väl inte att hon hade nytta av honom mer, sen att han ville göra slut blev väl för mycket för henne , för ingen ska göra slut med henne tyckte hon väl.
Fredagen den 14 mars 2014 , slutade N:N något tidigare på dagen , han var på bra humör och hade pratat med ett flertal personer och även bestämt att besöka en vän på kvällen. han skulle bara äta och betala lite räkningar innan. maten han åt var sådant som Issa fixat tidigare i veckan , för det var hon MYCKET noga med att hon lagade mat och då jävla skulle han äta , hon hade fått sådan makt över honom att han inte vågade göra annat ( sjukt men tyvärr sant) Samtidigt som detta händer så befinner sig Issa i Polen , hon hade åkt ner dit på tisdagen eller onsdagen innan, enligt henne, men jag TROR att det ingick i hennes plan att NN skulle hittas död innan hennes återkomst

Skriv gärna och berätta mer!
Citera
2020-12-08, 07:36
Medlem
Som jag skrev tidigare så var det inget självmord, Men tyvärr gjorde inte polisen sitt jobb ( som vanligt) och därför gick dom inte vidare,
Det jag undrar är vad gör denna jävla mördare nu, Har hon lyckats döda någon mer,
Jag tycker någon borde veta vad hon gör nu
Citera
2021-09-12, 12:24
Medlem
Här har ni den äckliga psykopaten

https://m.facebook.com/izza.bellarutschi?tsid=0.6736197557471502&source=r esult

"Izuni@ Iz@"

Skrämmande att hon går omkring på mina gator och lever sitt liv som vanligt.
Senast redigerad av Mell85 2021-09-12 kl. 12:30.
Citera
2021-09-12, 12:31
Medlem
En äcklig satanisk slyna som behöver bli inburad för all framtid
Senast redigerad av Xxrudeacidxx 2021-09-12 kl. 12:36.
Citera
2021-09-12, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xxrudeacidxx
En äcklig satanisk slyna som behöver bli inburad för all framtid

Word.
Hon kommer få sin karma, just wait.
Citera
2021-09-12, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mell85
Här har ni den äckliga psykopaten

https://m.facebook.com/izza.bellarutschi?tsid=0.6736197557471502&source=r esult

"Izuni@ Iz@"

Skrämmande att hon går omkring på mina gator och lever sitt liv som vanligt.
Hon gillar sidan STOP IDIOTS OWNING DOGS..alla hundägare lever farligt i hennes närhet..Hahahahaa
Citera
2023-01-19, 23:07
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Hade kort kontakt med henne på Facebook för ett tag sedan. Hon är jävligt porrig på något sätt. Hade verkligen inte haft något emot att dejta henne.
Citera
2023-01-19, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Hade kort kontakt med henne på Facebook för ett tag sedan. Hon är jävligt porrig på något sätt. Hade verkligen inte haft något emot att dejta henne.

Lycka till!

(Antar att du har ditt testamente i ordning?)
Citera
2023-01-20, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Har hon nytt FB-konto? Länka gärna..
Citera
2023-01-20, 07:22
Medlem
Citat:
finns denna mördaren kvar i Göteborg?
Ja.
Hon har en svart BMW X6 -2011 skriven på sig. Bilen är avställd och obesiktigad.
Bor ensam enligt ratsit.
https://www.ratsit.se/19831104-Isabella_Maria_Hjertehammar_Goteborg/GMW5AuDBnTaZb3YO0aHR9y1Gr2vE425DvnTEG6o07VQ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in