Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2023-01-20, 07:36
  #61
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barack.Obola
Har hon nytt FB-konto? Länka gärna..
Hur ska jag vet det? Funkar inte den som redan är länkad?
Citat:
Ursprungligen postat av Tandguld
Lycka till!

(Antar att du har ditt testamente i ordning?)
När jag skrev "ett tag sedan" så menade jag 2021 (typ), och har inte kontakt med henne längre.
Citera
2023-01-20, 08:39
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Hur ska jag vet det? Funkar inte den som redan är länkad?
Den funkar men hon verkar inte vara aktiv.
Du hade väl henne på messenger? Om du klickar på hennes bild på Messenger så kan du komma till hennes profil. Är det samma som redan finns i tråden eller är det en ny? Det var det jag undrade
Denna har vi sen innan alltså
https://m.facebook.com/100002289602243/
Citera
2023-01-20, 09:31
  #63
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barack.Obola
Den funkar men hon verkar inte vara aktiv.
Du hade väl henne på messenger? Om du klickar på hennes bild på Messenger så kan du komma till hennes profil. Är det samma som redan finns i tråden eller är det en ny? Det var det jag undrade
Denna har vi sen innan alltså
https://m.facebook.com/100002289602243/
Det var den som länkades i tråden som jag skrev till. Men hon har gjort sin profil mer privat nu än var den var när jag tog kontakt med henne.
Citera
2023-01-20, 09:49
  #64
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xyz123xyz123
Som jag skrev tidigare så var det inget självmord, Men tyvärr gjorde inte polisen sitt jobb ( som vanligt) och därför gick dom inte vidare,
Det jag undrar är vad gör denna jävla mördare nu, Har hon lyckats döda någon mer,
Jag tycker någon borde veta vad hon gör nu


Men vad var dödsorsaken? Du skrev att han hittades framför datorn? Varför trodde de att det var självmord?
Citera
2023-01-20, 10:16
  #65
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xyz123xyz123
Issa och N:N blev ihop i samma veva som Issa muckade, dem träffades på en kontaktsida, Första tiden var Issa mycket trevlig och inställsam , men med tiden blev hon knepigare , dem hade ett mycket stormigt förhållande och det var tack vare Issa med hennes humör, vet inte hur många gånger dem gjorde slut och sen blev ihop igen, så höll det på månad efter månad, Strax innan N:N s död så hade han fått nog och bestämde sig för att nu får det vara nog. Han hade ett bra jobb och skulle inom en snar framtid få en chefpost . Han skötte jobbet utmärkt medan Issa absolut inte gjorde något hon sov på dagarna och satt uppe hela nätterna ( då hon säkert smidde sina planer)
Hon hade kontakt med andra killar på nätet ( jag vet för jag har sett en del av det) Issa lyckades få N:N att köpa en massa saker till henne , många dyra grejer , samt som i Kaj s fall även en hund .
hon lurade av honom mycket pengar under tiden dem var tillsammans , när han inte gick med på det mer så tyckte hon väl inte att hon hade nytta av honom mer, sen att han ville göra slut blev väl för mycket för henne , för ingen ska göra slut med henne tyckte hon väl.
Fredagen den 14 mars 2014 , slutade N:N något tidigare på dagen , han var på bra humör och hade pratat med ett flertal personer och även bestämt att besöka en vän på kvällen. han skulle bara äta och betala lite räkningar innan. maten han åt var sådant som Issa fixat tidigare i veckan , för det var hon MYCKET noga med att hon lagade mat och då jävla skulle han äta , hon hade fått sådan makt över honom att han inte vågade göra annat ( sjukt men tyvärr sant) Samtidigt som detta händer så befinner sig Issa i Polen , hon hade åkt ner dit på tisdagen eller onsdagen innan, enligt henne, men jag TROR att det ingick i hennes plan att NN skulle hittas död innan hennes återkomst
Du insinuerar otroligt mycket. Svårt att ta någonting av detta som någon sorts sanning faktiskt.

Hur menar du med ett stormigt förhållande? Kan du utveckla det lite mer? Eftersom du uppenbart är partisk här så blir jag ju lite nyfiken på hur denna snubben var som person? Vad hade du för relation till honom? Låter som att ni var arbetskollegor eller nåt, och om det stämmer, så kan du väl knappast veta hur han var privat?

Vad är det han jobbade med/som?

Hur menar du att hon lyckades med det? Hade hon en pistol mot killens huvud och hotade till sig prylar eller? Alla killar köper skit till sin flickvän i början. Krävs inte särskilt mycket övertalning. Det är lite sådana vi är.

Du träffade honom denna fredagen då antar jag?

Vad är det för fel med att Issa ville laga maten de åt? Snubben kanske var helt värdelös på att laga mat och att hon skötte matlagningen kanske var hennes sätt att dra sitt strå till stacken? Känns mer som att du formulerar dig på det sättet för att insinuera att hon förgiftade maten.

Hur menar du med makt över honom?
Citera
2023-03-03, 05:17
  #66
Medlem
400Bens avatar
Denna kvinna verkar helt klart intressant

Bella kontakta mig så lever vi lyckliga!
Citera
2023-04-19, 16:45
  #67
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Hovrätten för västra Sverige (2005-12-08)
Mål nr B 4024-05

inkl. dom från
Göteborgs tingsrätt (2005-09-28)
Mål nr B 4992-05

https://minfil.org/hal4rdb7b8/B_4024-05__B_4992-05_.pdf
Har du kvar fup och dom?
Citera
2023-04-19, 21:11
  #68
Avstängd
andersjimmys avatar
Vill gärna med läsa fup och dom.
Citera
2023-04-22, 14:58
  #69
Medlem
https://cdn-151.anonfiles.com/hal4rd...4992-05%29.pdf

Dom HR
Citera
2024-01-13, 18:10
  #70
Medlem
Någon som vet om denna mörda hynda fortfarande går runt i samhället? Har hon hunnit mörda några fler dom sista åren. Kollade på Mr koll och sista adressen som är aktuell är Tranemo . Undrar varför hon hade sin adress skriven där för nu är hennes adress i Göteborg igen .
__________________
Senast redigerad av xyz123xyz123 2024-01-13 kl. 18:20.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback