2021-09-12, 11:36
Medlem
Undrar om han inte tweetar eftersom han har ombetts lämna över kontot för granskning.
Citera
2021-09-12, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ealdorman3
Det skulle ju vara lite kul om HB just nu medvetet sitter och samlar på sig skärmdumpar av allt som skrivs om honom just nu. Så att ha en dag kan gå ut och förneka tillsammans med en trave skärmdumpar och vinna förstapriset i kränkthetsbingo. Mest kränkt vinner!

Fast näe. Det är inget ens Hanif har råd att skämta bort, handlingen skadar moderaterna som parti oavsett och även om Bali är ett troll som njuter av uppmärksamhet så är den här typen av drev annorlunda.
Citera
2021-09-12, 11:40
Medlem
konstits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Podd? Jag vet inget om någon podd. Läs tråden.
Allt är bara skvaller än så länge.

F´låt... Jag blandade ihop två inlägg.

Mycket tyder på att något hände runt 9. februari i år, och att flickan då, som nu, var 17.
Twitterkonto deaktiverat, nytt (låst) runt den 20. februari.
Här var HB inte på tal, däremot några andra, vuxna, som hade synpunkter på flickans klädsel och attityd när hon nekats köpa Redbull utan legitimation, förståligt då hon vid tiden såg betydligt äldre ut, vilket också kan höras i en Bulletinpodd med Jannik Svensson där han ger intryck av att trodde hon var i 20-årsåldern.

Vad som föregått rabaldret på twitter, som möjligen skulle kunna kopplas till HB, vet vi inte...

Utläggningen här äger sin rätt om, och endast om, det ar A******** S**** som är den förorättade.
En ev. koppling mellan HB och AS (uttryckligen med ett vaknat intresse för historia i något twitter) då hon enligt egen utsaga är halvperser är mer än långsökt, för att inte säga rena fantiserandet från min sida.
Senast redigerad av konstit 2021-09-12 kl. 11:46.
Citera
2021-09-12, 11:45
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av odok
Undrar om han inte tweetar eftersom han har ombetts lämna över kontot för granskning.
Inte alls omöjligt faktiskt. Att några moderater på kansliet går igenom alla hans PM.

Har inte HB fått twitterförbud av partiet en gång tidigare?
Citera
2021-09-12, 11:47
Medlem
StekplankAmbross avatar
jag fick höra av en polare att det är H*nif B*li (*=a) det handlar om, det låter ju inte särskilt trovärdigt men samtidigt så tror jag inte att ifall han försvinner kommer det påverka Moderaterna så mycket, dom vill ju inte ha med honom att göra så kan vara en kupp av Kristersson själv? Jag bara killgissar

där det finns rök finns det eld
Citera
2021-09-12, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Inte alls omöjligt faktiskt. Att några moderater på kansliet går igenom alla hans PM.

Har inte HB fått twitterförbud av partiet en gång tidigare?
En gång? Det räcker inte.
Citera
2021-09-12, 11:50
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StekplankAmbros
jag fick höra av en polare att det är H*nif B*li (*=a) det handlar om, det låter ju inte särskilt trovärdigt men samtidigt så tror jag inte att ifall han försvinner kommer det påverka Moderaterna så mycket, dom vill ju inte ha med honom att göra så kan vara en kupp av Kristersson själv? Jag bara killgissar

där det finns rök finns det eld
Alla killgissar väl här?
Citera
2021-09-12, 11:52
Medlem
Baisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ealdorman3
Det skulle ju vara lite kul om HB just nu medvetet sitter och samlar på sig skärmdumpar av allt som skrivs om honom just nu. Så att ha en dag kan gå ut och förneka tillsammans med en trave skärmdumpar och vinna förstapriset i kränkthetsbingo. Mest kränkt vinner!

Då får HB skynda sig

Citat:
Henrik Arnstad

@arnstad

En moderat riksdagsledamot har kontaktat flickor på sociala medier på ett sexuellt sätt. Media skriver ”yngre kvinnor” men i flera fall skedde det när offren var under 18 år. Då är det inte kvinnor. Då är de barn
Citera
2021-09-12, 11:53
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OweGbg
Alla killgissar väl här?
Det enda som pekar på HB (och gör det ganska starkt) är hans tystnad på Twitter.
Resten av "utpekandena" är mer av typen "Min farsa jobbar på Nintendo".
Citera
2021-09-12, 11:58
Medlem
jo vissts avatar
Fanboysen skriker om vad som ev är olagligt och skriker om ”bevis”.
Det spelar nog mindre roll. Skammen när det offentligt kommer ut att han raggar småtjejer är nog för att ta repet och gå ner i källaren.
Personligen så hoppas jag på ett knak ett brak så slipper han leva med skammen och ni kan fantisera om att han blev mördad.
Han gjorde sig själv en rejäl bajsmacka som han nu sitter och försöker trycka i sig i soffan. Det tar emot. Det ska det också göra.

Ni fanboys kan ju fråga er själva hur fan ni hamnade i en groomers ringhörna.
Citera
2021-09-12, 12:01
Medlem
Osiriss avatar
Säkert HB, men hade det varit så "clean case" hade vi hört mer nu. Tror det är väldigt svagt och ord mot ord-situation, kanske där en tredje person påstår att målsägande sagt this and that till denna person etc.

Finns det substans så är han ju rökt, synd och illa. Finns det ingen substans så får man hoppas han lyckas rentvå sig, problemet är ju att när tanken satt sig i folks huvud så är det svårt att tvätta bort det sen, oavsett sanning eller inte.
Citera
2021-09-12, 12:03
Medlem
StekplankAmbross avatar
Är det så konstigt ifall det vore han? Han har förlovninsångest ("shit är det henne jag ska vara med?"), sen har han mycket unga följare, någon tjej som kanske skrivit hur bra insamlingen var och konversationen utvecklas och han tar sin chans, en sista tjej innan han knyter ihop säcken

tror ni att han kommer gå ut med det själv eller kommer det spridas som en eld inom vänstern nu inför valet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in