Citat:
Jag vet ingen siffra alls egentligen utan siffran 5% var faktiskt ifrån dig här, lät rimligt, men vet som sagt inget egentligen. Nog väldigt få som är utsatta i alla fall för annars skulle vi ju vara fler som skriver här exempelvis. Dessutom är det ju olika grupper som sysslar med sådant här. Säkert med helt olika mål.
Kollat in reddit lite förut men det känns som den här hobbyn att försöka luska ut vad ett gäng dårar (sannolikt, av något slag) fått för sig att hålla på med för projekt med en själv till huvudperson, till en oerhörd ekonomisk kostnad dessutom - det känns som en hobby jag egentligen inte är särskilt intresserad av.
Jag hoppas att jag hittar en bra tjej av de som de slänger på mig framöver. Hoppas även på stor ekonomisk kompensation samt att min privata data bara synats av någon betrodd Säpo-agent. De vill att man ska tro att de "ser allt", men jag tror det är för osannolikt, ett för stort brott helt enkelt.
Kollat in reddit lite förut men det känns som den här hobbyn att försöka luska ut vad ett gäng dårar (sannolikt, av något slag) fått för sig att hålla på med för projekt med en själv till huvudperson, till en oerhörd ekonomisk kostnad dessutom - det känns som en hobby jag egentligen inte är särskilt intresserad av.
Jag hoppas att jag hittar en bra tjej av de som de slänger på mig framöver. Hoppas även på stor ekonomisk kompensation samt att min privata data bara synats av någon betrodd Säpo-agent. De vill att man ska tro att de "ser allt", men jag tror det är för osannolikt, ett för stort brott helt enkelt.
Tror inte det kostar dem märkbart. En massa civila har ju bara skrivit kontrakt och får inte ert rött öre.
Att de trakasserar beror väl på att de ser din profil dyka upp när du kommer strosande och där e du nedskriven som djävulen själv. Då det är förbjuder att tala till dig direkt, skriva meddelanden eller hålla ögonkontakt så kommer du uppleva dem som att grannen talar till väggen.
De har ett system för högtalespost. Den går ut på att vem som helst får skicka meddelanden till nätverkspersoner i din omgivning som talas upp som ett medelande till dig.
Påverkarkarna eller provokatörerna brukar tjäna pengar men de är inte stationerade utan de rör sig hela tiden mellan olika målpersoners adresser och förmodligen även skyddsobjekt så lönen är fix med eller utan dig. De är ett slags centralstyrd fotpatrull som säger några ord och går vidare för att senare återvända.